خانه مردانهراهنمای مد آقایان لباس هایی که باید با خودتون به دانشگاه ببرین

لباس هایی که باید با خودتون به دانشگاه ببرین

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 6 دقیقه

دانشگاها هم کم کم داره شروع میشه و همه از ترم اولی گرفته تا اونایی که سال آخرشونه ، همه ی اسباب و وسایل خودشونو تو چمدوناشون جمع میکنن تا با خودشون به خوابگاه ببرن و اکثر این وسایل هم لباس های شما خواهند بود . در این نوشته با هم لباس هایی که نیاز دارین تا این ترم تو هر شرایطی براحتی اونارو استفاده بکنین ، از شب های شلوغ و پلوغ گرفته تا روز های خسته کننده بعد از درس های سخت و حتی بیرون رفتن با دوستانتونو تضمین میکنه . و سعی کردیم تو انتخاب این لباس ها نهایت سرفه جویی رو بخرج بدیم تا شما مجبور نشین همه ی پول دانشگاهو واسه لباس خرج بکنین و در عوض بتونین بقیه ی پولو واسه تفریح و استفاده خودتون نگه دارین .

خرید لباس برای دانشگاه

بارانی مردانه

فرقی نمیکنه که میخواین برین سر کلاس و یا تو آخر هفته دارین با دوستاتون بیرونو میگردین ، تو ماه هایی که پیش رو داریم احتمال اینکه باران شما رو مرتبا خیس بکنه خیلی زیاده  .

سعی بکنین یک بارانی ساده انتخاب بکنین تا بتونین تو هر مکانی براحتی اونو بپوشین ، مثل این بارانی های کلاسیک برند  Rains شما رو در برابر باران و باد بخوبی محافظت میکنه و با داشتن جیب های ضد آب میتونه از گجت های شما مثل موبایل محافظت کنه .

لباس بارانی مردانه بارانی سیاه مردانه

جوراب مردانه

این تکه یکی از مهم ترین اکسسوری های لازم برای هر مردی میباشد و شاید همه ی شما اونو داشته باشین ، ولی توصیه میکنیم بجای استفاده از جوراب های نازک و الیاف پلی استر ، از جوراب های پشم و کمی کلفت تر واسه این پاییز استفاده بکنین . برند H&M معمولا از این مدل جوراب ها همیشه تو لیستش داره ولی میتونین از برند های دیگر نیز خرید بکنین .

جوراب پشم مردانه

لباس زیر مردانه

دیگه وقتش رسیده که با لباس زیر های کارتونی دوران نوجوانی خداحافظی بکنین و بجاش از لباس زیر های ساده و شیک استفاده بکنین تا با لباس زیر هم خوب بنظر برسین . میتونین از لباس های زیر با الیاف پنبه و حالت الاستان استفاده بکنین تا فرم مناسبی داشته باشین .  برند Marks & Spencer و Calvin Klein میتونه گزینه ی مناسبی برای لباس های زیر مردانه باشه .

لباس زیر مردانه

کوله پشتی مردانه

هفته ی اول دانشگاه که تموم بشه ، کم کم کتاب ها به سراغتون میان و برای واسه اینکه بتونین براحتی اونارو با خودتون همراه داشته باشین به یک کوله پشتی نیاز دارین . برند Mi-Pac یک گزینه ی خوب برای انتخاب کوله پشتی در طرح ها و رنگ های متفاوت میباشد که میتونین با توجه به سلیقه ی خودتون یکیشو انتخاب بکنین . این کوله پشتی خاکستری رنگ Mi-Pac  هم طرح ساده ای داره و هم میتونین توش کلی کتاب و از همه مهمتر لپ تاپتونو بزارین .

کوله پشتی Mi-Pac

بوت چرم مردانه

وقتی دانشگاه ها شروع میشه ، مجبورین خیلی سرپا وایسین از کلاس درس گرفته تا خرید آخر هفته و خلاصه کلی پیاده روی ، به همین دلیل حتما باید یک جفت کفش بادوام داشته باشین.

دنبال یک جفت بوت با کف بادوام و پلاستیکی و رویه ی چرم و بند طناب باشین تا شما رو تو روز های برفی و خیس گرم و خشک نگه داره . بوت های استایل محلی که روشون طرح های متفاوت هستند میتونه علاوه بر اینکه مناسب استفاده در دانشگاه باشه ، میشه ازشون واسه یک قرار شام یا نهار بیرون هم استفاده کرد .

بوت استایل محلی مردانه

تیشرت های ساده

هیچ جای تعجبی نیست که مثل همیشه ، تیشرت های ساده تو لیست ما هستند . برند uniqlo بخاطر تولید تیشرت های نرم از جنس پنبه معروفه ، این برند ژاپنی بهتون تضمین میده بعد از بار ها و بار ها شستشو تیشرت هاتون شکل و ظاهرشونو حفظ بکنن. این برند رنگ های مختلفی از این تیشرت های پنبه رو داره که میتونین بنابه سلیقه ی خودتون اونو انتخاب بکنین .

تیشرت ساده uniqlo

شلوارجین مردانه

برند uniqlo در تولید شلوار های جین مردانه هم شهرت داره که میتونین اونارو تو هر موقعیت و مکان از کلاس درس گرفته تا گردش بیرون از دانشگاه براحتی بپوشین .

بجای انتخاب مدل های شلوغ از شلوار جین های رنگ تیره و کلاسیک استفاده بکنین . این رنگ ها مخصوصا تو این فصل ها با بوت و کاپشن براحتی ست میشن .

شلوارجین تیره مردانه

پیراهن آکسفورد

مگر در مناسب های رسمی ، در کل مجبور نخواهید بود که لباس های رسمی بپوشین واسه همین میتونین با خرید یک پیراهن آکسفورد در رنگ های ساده مثل آبی کمرنگ و یا سفید ، اونو تو مناسب های کمی رسمی تر بپوشین . پیراهن های کتان و پنبه برند GAP با تن خوری Modern Fit میتونه گزینه ی مناسبی باشن .

پیراهن آکسفورد مردانه

سویشرت ساده مردانه

اگه یک لباس همه کاره واسه این روزای سرد میخواین، توصیه میکنیم یک سویشرت ساده پنبه بخرین . این لباسو میتونین تو باشگاه بپوشین یا با یک شلوارجین واسه دانشگاه و یا اگه میخواین یک استایل تر و تمیز داشته باشین میتونین اونو از روی پیراهن اکسفوردتون بپوشین .

اگه دنبال سویشرت های باکیفیت میگردین برند های H&M و MANGO رو انتخاب بکنین چون هم تن خوری عالی دارند و هم جنس پارچه نرم دارند و تنوع سویشرت هاشون هم زیاده . قیمتاشون هم بد نیست .

سویشرت مردانه

کت تک مردانه

اگه میخواین به استایلتون کمی حالت رسمی بدین بدون اینکه کت و شلوار ست بپوشین ، میتونین از کت های تک مردانه در رنگ های خاکستری و یا سرمه ای استفاده بکنین و اونو براحتی با پیراهن آکسفورد و شلوارجینتون بپوشین . این کت مردانه از برند River Island با الیاف نرم میتونه گزینه ی خوبی واسه شما باشه .

کت تک مردانه

کفش کتانی سفید

یک جفت کفش کتانی سفید میتونه واسه یک استایل شیک ضروری باشه و اونو میتونین با یک شلوارکتان ، شلوار پشم و یا شلوارجین براحتی بپوشین . این مدل کفش های Adidas میتونن واستون عالی باشن .

کفش کتانی سفید آدیداس کفش کتانی آدیداس

شلوار راحتی مردانه

مطمئنا واسه اون آخر هفته های دور همی و مهمونی های خودمونی یک شلوار راحتی میتونه خوب باشه ولی این بار توصیه میکنیم از شلوار های پنبه استفاده بکنین چون هم نرم و راحت هستند و هم تو این روز ها که کم کم داره سرد میشه میتونه شما رو گرم نگه داره . برند های مختلفی این مدل شلوار راحتی رو تولید میکنند که از جمله ی اونا میشه بهasos , River Island و حتی برند محبوب  نایکی کهگزینه های خوبی رو واستون داره اشاره کرد.

image1xxl[1] image1xxl[1]

image1xxl[1]

کاپشن خلبانی مردانه

برای یک استایل لوکس و اسپرت دانشگاهی ، این مدل کاپشن عالی خواهد بود . خواه اونو با لباس های ساده ی خود مثل تیشرت بپوشین و یااونو با پیراهن آکسفوردتان برای یک استایل تر و تمیز بپوشین . این مدل ساده و زیبا از زارا با استایل اسپرت خود با اکثر لباساتون ست خواهد شد .

کاپشن خلبانی زارا

شلوارکتان slim fit

تو مواقعی که شلوارجین و یا شلوار راحتی مناسب نباشه ، شلوارکتان میتونه گزینه ی زیرکانه ای باشه . مثلا این شلوارکتان از Mango که میتونین با پیراهن آکسفورد و کت تک خود واسه یک قرار بیرون بپوشین و یا برای یک استایل اسپرت اونو با کاپشن خود بپوشین . درکل مطمئن باشین که واسه خرید این یکی هیچ وقت پشیمون نمیشین .

شلوارکتان مردانه

شاید بپسندین

نظر بدین