خانه مردانهراهنمای مد آقایان 7 راه ماندگاری بیشتر عطرها

7 راه ماندگاری بیشتر عطرها

توسط آرزو سیری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
راه های ماندگاری بیشتر عطر
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

همه ما دوست داریم در تمام طول روز بوی خوبی داشته باشیم به همین دلیل ماندگاری عطرها یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که زمان خرید عطر و ادوکلن به آن توجه می‌کنیم، اما گاهی اوقات احساس می‌شود که بوی خوش عطر شما همان لحظه اول استفاده از بین رفته است. همه چیز به نحوه استفاده و نگهداری شما بستگی دارد تا بتوانید کیفیت عطرتان را بیشتر حفظ کنید. اگر بدانید که چگونه از عطر خود بیشترین بهترین استفاده را ببرید، به همان اندازه آن را هدر نمی‌دهید.

خرید عطر مناسب یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر فرد برای داشتن ظاهری تاثیرگذار می‌تواند باشد، رایحه‌ای که بتواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. اما همه چیز با خریدن یک عطر گران قیمت تمام نمی‌شود، استفاده نادرست از یک عطر هر قدر گران قیمت، می‌تواند ماندگاری عطر را کاهش دهد و البته دانستن رازهای استفاده درست از عطرها می‌تواند عمر یک عطر معمولی را بیشتر کند.

1) به محل نگهداری عطر توجه کنید

اگر می‌خواهید عمر و ماندگاری عطرهایتان طولانی تر شود، آن‌ها را در مجاورت نور، گرما و رطوبت قرار ندهید. این عوامل می‌تواند کیفیت عطرها را به مرور زمان کاهش دهد. بهترین محل برای قرار دادن عطرها، نقاط خشک و خنک خانه و جایی دور از پنجره است.

به محل نگهداری عطر توجه کنید

2) روی محل استفاده از عطر، وازلین بزنید

هنگام استفاده از عطرها، به این نکته توجه داشته باشید که پوست چرب مدت بیشتری عطر را نگه می‌دارد بنابراین، قبل از اسپری کردن عطر روی قسمت‌های نبض دارتان وازلین بمالید. وازلین می‌تواند عطر را به خود جذب کرده و رایحه عطر را روی پوست شما ماندگارتر کند.

روی محل استفاده از عطر وازلین بزنید

3) از لوسیون بدون بو استفاده کنید

هر چیزی که بتواند پوست شما را چرب کند می‌تواند باعث افزایش ماندگاری عطر در آن بخش از پوست شود. پس در صورت نیاز از یک مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید، به این ترتیب هم بدن خود را برای استفاده از عطر و ادوکلن چرب نگه داشته‌اید و هم بوی لوسیون عطر شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

از لوسیون بدون بو استفاده کنید

خرید بهترین عطرها از فروشگاه شهرمون

4) به زمان مناسب استفاده از عطرها توجه کنید

پوست مرطوب می‌تواند ماندگاری عطرها را افزایش دهد، پس بلافاصله بعد از استحمام که هنوز پوست کمی مرطوب است بهترین زمان برای استفاده از عطر است. سعی کنید عطر را از روی لباس استفاده نکنید تا لکه عطر روی لباس‌هایتان به جای نماند.

5) بهترین محل استفاده از عطر را بشناسید

برای آنکه عطرها ماندگاری بیشتری پیدا کنند، آنها را به بخش‌هایی از بدن که گرمای بیشتری داشته یا دارای نبض است اسپری کنید. بخش‌های گرم و نبض دار بدن عطر را به تمام سطح پوست منتقل می‌کند.

محل استفاده از عطر نقاط نبض دار بدن

6) محل استفاده از عطر را نمالید

پس از آنکه عطر را به نبض روی مچ دست اسپری کردید، مچ دستهایتان را به یک دیگر نمالید. این اشتباهی است که ممکن است بسیاری انجام دهند، اما بهتر است بدانید که این کار باعث می‌شود، رایحه اولیه و قوی عطرها از بین رفته و در نتیجه ماندگاری عطر کاهش یابد.

عطر را نمالید

7) عطر را به شانه و برس خود اسپری کنید

اگر می‌خواهید به موهایتان عطر بزنید، بهتر است عطرهایی با پایه الکل را مستقیما به مو اسپری نکنید، این کار باعث خشکی موها می‌شود. به جای این کار می‌توانید عطر را به برس خود اسپری کرده و سپس با آن موهایتان را شانه بزنید، البته می‌توانید از عطرهای مخصوص مو بین هر بار حمام کردن استفاده کنید.

عطر را به شانه و برس خود اسپری کنید

با گذاشتن وقت کوتاه بر روی این متن با بهترین راه‌های ماندگاری عطرها آشنا شده و می‌توانید استفاده بهتری از آنها داشته باشید.

بریم با چند عطر بهاره زنانه آشنا بشیم؟

شاید بپسندین

نظر بدین