خانه مردانهراهنمای مد آقایان 6 اکسسوری جذاب مردانه که استایل شما را کامل میکند

6 اکسسوری جذاب مردانه که استایل شما را کامل میکند

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
اکسسوری مردانه
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

جواهرات و اکسسوری‌های مردانه میتوانند در شما یک حس ظریف را به وجود آورند. ترکیب اکسسوری‌ها با لباس مناسب میتواند یک روش عالی برای دیده شدنتان باشد.
حلقه، ساعت، دکمه سردست و جواهراتتان میتوانند تقویت کننده استایلتان باشند تا زمانی که به درستی از آنها استفاده کنید. جواهرات و اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد اما این به این معنا نیست که شما میتوانید از همه آنها استفاده کنید. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی از اکسسوری استفاده کنید میتواند تفاوت یک ظاهر مطمئن را با یک ظاهر پر زرق و برق آشکار کند. ظاهر پر زرق و برق چیزی است که آقایان باید از آن اجتناب کنند. اما استفاده از اکسسوری و جواهرات و توجه به چگونگی استفاده از آنها امری ضروری است و ما در اینجا، 6 اکسسوری جذاب مردانه را بررسی میکنیم.

ساعت

ساعت میتواند جذابترین اکسسوری مردانه میباشد

اصلیترین کارکرد ساعت نشان دادن زمان است اما هنگامی که به عنوان اکسسوری و به همراه لباسهای رسمی استفاده میشود کاری بیش از اعلام زمان انجام میدهد. ساعت به لباس شما ظرافت میبخشد و همچنین کلاس یک مرد را بالا میبرد. بهترین ساعت برای لباسهای رسمی ساعت‌های ساده هستند. ساعت ساده دارای هزار تا عدد و طرح و رنگ نیست بلکه فقط 12 عدد و 3 عقربه و یک ظاهر ساده دارد که به خوبی استایل و شخصیت شما را توصیف میکند.

محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی مردانه را بشناسید

حلقه

حلقه جزو اکسسوری مردانه میباشد

به حلقه‌ها میتوان لقب اکسسوری خاطره‌ها را داد چرا که معمولا نشانگر رویدادی مهم هستند. البته آقایون وقتی وارد مغازه حلقه فروشی میشوند معمولا قصد خرید حلقه برای خود ندارند بلکه حلقه را برای هدیه دادن به یک نفر خاص میخرند. ولی در کل حلقه‌های عقیق، حلقه‌های ازدواج و حلقه‌های قهرمانی از تیم‌های ورزشی حلقه‌های جالب توجهی هستند که باید با غرور در موقعیت‌های مهم و خاطره انگیز استفاده شوند. اما اکثر آقایون تنها از حلقه ازدواج استفاده میکنند.

دستبند

دسبند، از اکسسوری‌های جذاب مردانه میباشد که چند سالی است بین آقایان ترند شده است و انتخاب نوع دسبند رابطه مستقیمی با استال شخصی شما دارد. چه استایل کلاسیک داشته باشید چه استایل خیابانی مطمئن باشید دستبند مناسب برای استایل شما وجود دارد. برای مثال اگر کت و شلوار پوش هستید دستبند‌های متالیک و لوکس برایتان مناسب است یا اگر کمد لباستان پر از لباسهای راحتی و معمولی است دستبندهای کژوال و اسپرت بهترین گزینه هستند. به یاد داشته باشید دسبند به عنوان یک اکسسوری ظریف در استایل آقایان به شمار میرود پس دستبندی انتخاب نکنید که بر استایلتان غالب شود بلکه به عنوان جزئی مجزا از استایل به چشم بیاید.

مشاهده و خرید انواع زیورآلات مردانه مانند حلقه و دستبند از فروشگاه شهرمون

دکمه سر دست

دکمه سر دست، اکسسوری مردانه ظریفی میباشد

دکمه سر دست فقط یک اکسسوری ساده نیست بلکه یک ضررت برای پیراهن است.
دکمه سر دست‌های فرانسوی را معمولا در مواقع رسمی استفاده میکنند و استفاده از آنها در یک مراسم و مهمانی رسمی هم واجب است و هم یک امتیاز محسوب میشود.
دکمه سر دست‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. همچنین محدودیت زمانی برای استفاده از آنها وجود ندارد مگر اینکه گم کنید یا زیادی برایتان تکراری شوند.

کلاه شاپو

امروزه وقتی یک نفر از کلاه شاپو استفاده میکند به نظر میرسد به استایل پدربزرگ‌ها و مردان نسل‌های پیشین برگشته. مردانی که بدون کلاه از خانه خارج نمی‌شدند. شاید این کلاه برای این روزها و در این دنیای پر از مد و ترند دیگر جذابیت قبل را نداشته باشد اما هنوز ماهیت خود را از دست نداده‌ است.

انواع کلاه‌های مردانه در فروشگاه شهرمون

عینک آفتابی

عینک افتابی ، وسیله ای کاربردی و یک اکسسوری مردانه مناسب برای همه زمانهاست که اولین بار برای محافظت از چشم در مقابل اشعه‌های مضر خورشید ساخته شد اما امروزه علاوه بر انجام وظیفه اصلی‌اش، از آن برای امضای استایل شخصی هم استفاده میشود.
یک عینک آفتابی خوب، ارزش سرمایه گذاری دارد صرف نظر از اینکه در چه سالی قرار داریم و ترند امسال چیست؟ البته منظورمان این نیست که به سراغ عینک‌های خیلی گران بروید بلکه می‌گوییم کمی زمان صرف کنید و بدانید که کدام عینک مناسب با فرم صورت و استایل شماست.

شاید بپسندین

نظر بدین