خانه مردانهراهنمای مد آقایان آشنایی با 9 ساعت مچی هوشمند و کاربردشان

آشنایی با 9 ساعت مچی هوشمند و کاربردشان

توسط آرزو سیری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
ساعت مچی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 13 دقیقه

اگر شما نیز از آن دسته افرای هستید که به تکنولوژی علاقه دارید و در کنار آن به استایل خود نیز اهمیت زیادی می‌دهید و دوست دارید استایل شیک و جذابی طبق مد روز داشته باشید حتما با این ساعت مچی‌های هوشمند آشنا شوید.
ساعت‌های هوشمند که علاوه بر نمایش دادن ساعت، قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری نیز دارند، طی چند سال گذشته بسیار رایج شده‌اند.
ساعت‌ مچی‌های هوشمندی که در این فهرست قرار دارند، از بین ساعت‌هایی انتخاب شده‌اند که توسط افراد مختلف از نظر سطح قدرت، کیفیت ساخت و طراحی زیبا آزموده شده‌اند.

امروزه اکثر ساعت‌های هوشمند کارهای زیادی برای شما انجام می‌دهند، مانند سرچ کردن در اینترنت با استفاده از صدای شما، انجام پرداخت‌های اینترنتی، پیدا کردن موقعیت مکانی شما با استفاده از GPS یا حتی گزارش سطح سلامتی شما به همین دلیل این ساعت ها کاربرد های زیادی در زندگی و سلامت دارند.  
ممکن است کاربردها و قابلیت‌های ساعت های هوشمند برایتان کمی عجیب و یا بلااستفاده به نظر برسد؛ اما کمی بیشتر در موردشان فکر کنید، شما می‌توانید تمامی کارها را بدون نیاز به تلفن هوشمند خود انجام دهید! بله در اینگونه مواقع این ساعت های هوشمند به کارتان می‌آیند.
اگر برای شما نیز خرید یک ساعت مچی هوشمند مناسب در بین مدل‌های مختلف سخت است، با ما همراه باشید تا با بهترین ساعت مچی‌های هوشمند آشنا شوید و خریدی بهتر را تجربه کنید.

ساعت مچی Garmin Forerunner 235

ساعت مچی هوشمند گارمین مدل Forerunner 235 یک ساعت روزمره و ورزشی با تمامی امکانات لازم برای یک دونده می‌باشد.
از جمله قابلیت‌های این ساعت میتوان به پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی، اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، کنترل پخش موسیقی، ذخیره‌ی مسیر طی شده، هشدار عدم تحرک، پایش وضعیت خواب، محاسبه‌ی کالری مصرف شده، محاسبه‌ی مسافت طی شده و شمارش گام‌ها هنگام پیاده روی یا دویدن اشاره کرد.
علاوه بر موارد ذکر شده این ساعت مچی دارای خصوصیات خاص دیگر از جمله ویژگی‌های مخصوص دوچرخه‌سواری، پیشبینی وضعیت آب و هوا، شمارش ضربان قلب، پایش فعالیت‌های قلب و همچنین دارای ویژگی‌های خاص دویدن نیز برای دوندگان ماهر می‌باشد.

نظریه Jasmine Nesi

Jasmine Nesi یک ماراتن کار حرفه‌ای و مربی، بیش از سه سال است که از این ساعت مچی هوشمند استفاده می کند و آن را برای همه دوندگان توصیه می کند.
او می گوید: ثابت شده است که این ساعت بادوام، ضد آب، دارای باتری بسیار قوی است. نسی همچنین خاطرنشان می کند که نسبتاً سریع به GPS متصل می شود و اعلان‌های در حال اجرا می‌توانند به انتخاب شما تغییر کنند.
مدل Forerunner 235 با سامانه‌های ماهواره‌ای GPS و GLONASS سازگار است تا موقعیت شما را زمانیکه در اعماق جنگل و یا در نزدیکی ساختمان‌های بلند نیز به سرعت و دقیق مشخص کند.

خرید ساعت مچی گارمین (Garmin ) از فروشگاه شهرمون

ساعت مچی 4 Apple Watch Series

محصولات اپل همیشه جزو بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات دیجیتالی در جهان شناخته شده‌اند، ساعت‌های تولیدی اپل نیز بیشترین کارایی و کیفیت را دارا می‌باشند.
ساعت مچی هوشمند 4 Apple Watch Series به گونه‌ای طراحی شده است تا به شما در فعالیت های روزانه، ورزشی و سلامتی کمک کند.

ویژگی های ساعت 4 Apple Watch Series

ساعت مچی هوشمند اپل واچ سری 4 دارای نمایشگر LTPO OLED میباشد. این نمایشگر از محافظ Sapphire Crystal Glass بهره گرفته است که کاملا مقاوم بوده و تا عمق 50 متر مانع از ورورد آب و گرد و غبار میشود و خاصیت ضد خش دارد که بیشترین امنیت را برای نمایشگر به ارمغان آورده است.
این ساعت هوشمند از سیستم عامل 5 WatchOS بهره گرفته است و قابل ارتقا به نسخه‌ی 5.3 نیز می‌باشد. این نسخه از سیستم عامل بیشترین سرعت را برای کاربر ایجاد نموده است.
این ساعت هوشمند با پردازنده ای با بیشترین بازدهی و کمترین مصرف انرژی دارد. این پردازنده‌ی گرافیکی قادر است بهترین تصاویر و رنگ‌ها را به نمایش بگذارد و کاربر را مجذوب خود نماید.
این ساعت هوشمند دارای امکانات ویژه‌ای از جمله حافظه داخلی 16 گیگابایت، شمارش قدم‌های شما، قابلیت تشخیص ضربان قلب، تعیین ارتفاع پرش و تشخیص شدت پرش می باشد.

در صورتی که تشخیص دهد ارتفاع پرش نامناسب بوده و یا اختلالی در میزان تعداد نبض شما وجود دارد و احتمال خطر برای شما زیاد است به صورت خودکار با اورژانس تماس گرفته و شما را نجات خواهد داد. با استفاده از GPS می‌تواند به آسانی موقعیت فرد مصدوم را به مراکز پزشکی اطلاع دهد تا اقدامات لازم صورت پذیرد. این قابلیت توسط سازمان پزشکی و دارویی آمریکا FDA تایید شده و سندی بر واقعیت این ماجرا است. باتری از نوع لیتیوم یونی که قابلیت شارژ سریع را دارد و می‌تواند برای مدت زمان 18 ساعت در صورت کار مداوم شارژ رسانی را انجام دهد.

خرید ساعت مچی اپل (Apple) از فروشگاه شهرمون

ساعت مچی هوشمند 4 Apple Watch Series  به دلیل ویژگی‌های متنوع خود که باعث از بین رفتن نیاز به استفاده از تلفن هوشمند در حال حرکت می‌شود موجب مجذوبیت و افزایش رضایت مندی کاربران شده است.

ساعت مچی Garmin Forerunner 245 Music

ساعت مچی هوشمند گارمین مدل Forerunner 245 Music، یکی دیگر از محصولات کمپانی گارمین می‌باشد که با هدف ساخت و تولید محصولاتی با کیفیت توانسته رضایت اکثر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.
شرکت گارمین با تولید ساعت هوشمند Forerunner 245 Music به طور ویژه‌ای به ورزش‌های شنا، پیاده روی، دویدن و ورزش‌های دو میدانی پرداخته است. در طراحی این ساعت که جزء ساعت‌های مالتی اسپرت می‌باشد، به تمامی ویژگی‌های یک ساعت هوشمند و حرفه‌ای از جمله زیبایی، کارایی و مقاومت بالا پرداخته شده.

ویژگی های ساعت Garmin Forerunner 245 Music

از دیگر ویژگی های آن وجود قابلیت Garmin Coach بوده که از طریق کارشناسان و مربیان ماهر به ارائه برنامه‌های متناسب با هر فرد پرداخته و تمرینات هر فرد را با ساعت همگام سازی می‌کند.
حافظه موسیقی در این سری نسبت به سری‌های قبل از ساعت گارمین به 500 آهنگ ارتقا یافته است که میتوان بدون نیاز به تلفن همراه آهنگ‌های مورد علاقه را در ساعت ذخیره و در زمان مورد نیاز استفاده کرد.
از خصوصیات دیگر این ساعت میتوان به ضد آب بودن تا عمق 50 متر و همچنین اندازه گیری زمان، کالری مصرفی، ضربان قلب و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شناگران در زیر آب نیز اشاره کرد.

ساعت مچی هوشمند گارمین مدل Forerunner 245 Music قابلیت اتصال به سه ماهواره‌ی GPS، GLONASS و Galileo را دارد، که به کمک دریافت امواج آن‌ها موقعیت دقیق شخص بر روی نقشه در مواقع رخداد خطا مشخص می‌شود. در ضمن با در نظر گرفتن موقعیت افراد در محیط‌های بسته که امواج ماهواره‌ها قابل دسترس نیستند، این محصول سنسور‌هایی را جایگزین نموده تا عملکرد ساعت متوقف نشود.
سنسورهای شتاب سنج، قطب نما، وضعیت خواب، میزان کالری سوزانده شده ضربان قلب و … از جمله سنسورهای جایگزین می‌باشند که، فعالیت‌های افراد را کنترل کرده و آمار دقیقی از آن‌ها را نمایش می‌دهند. Pulse Ox نیز یکی دیگر از سنسورهای این ساعت می‌باشد که میزان اشباع اکسیژن در خون را نمایش می‌دهد، بنابراین تا زمانی که این ساعت را در دست دارید، عملکردهای سلامتی شما نظارت و کنترل می‌شوند.

ساعت مچی 2 Samsung Galaxy Watch Active

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به اکوسیستم اپل ندارید؛ ولی ساعت‌های هوشمند از ترجیحات شما هستند شما را به آشنایی با، ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ که دارای یک عملکرد عالی و نمایشگر جذاب و زیبا بوده و بهترین انتخاب برای شما به حساب می‌آید، دعوت می‌کنیم.

این ساعت مچی هوشمند با طراحی خاصی که دارد از زیباترین ساعت‌های هوشمند به حساب می‌آید، که با اندروید و iOS سازگاری داشته و طول عمری دو برابر ساعت اپل واچ دارد.
قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر از اپل واچ می‌باشد. این ساعت از نظر خصوصیات تفاوت چندانی با ساعت اپل واچ ندارد و همانند اپل از ردیابی خودکار تمرینات ورزشی به صورت خودکار و تعداد زیادی از فعالیت‌ها پشتیبانی می‌کند.
این ساعت کلیه اصول اولیه تناسب اندام و کنترل خواب را دارد، به علاوه مربیگری در زمان ورزش و نقشه برداری GPS را بدون نیاز به تلفن همراه از طریق برنامه Under Armor MapMyRun امکان پذیر می‌سازد.

ویژگی‌های ساعت 2 Samsung Galaxy Watch Active

با داشتن این ساعت مچی که همانند یک همراه هوشمند می‌باشد، توصیه‌های لازم را در مورد سبک زندگی و سلامتی دریافت کنید.
پایش سلامتی شما هدف اصلی این ساعت هوشمند است که به لطف هشت دیود نوری که در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده‌است انجام می‌شود. ویژگی پایش سلامتی با دقت ضربان قلب شما را رصد می‌کند و در صورت تجاوز نمودن یا پایین رفتن میزان ضربان قلب شما از حد مجاز به شما به واسطه یک هشدار اخطار می‌دهد.
با داشتن دستیاری هوشمند در مچ دستتان، سبک زندگیتان را ارتقا دهید. دوربینتان را کنترل کنید، پست‌های شبکه‌های اجتماعی را مشاهده و لایک کنید و حتی می‌توانید تماس‌های دریافتی را با استفاده از Wi-Fi پاسخ دهید.

این ساعت مچی هوشمند هم از سلامت جسم و هم از سلامت ذهنی شما محافظت می‌کند. به هنگامی که شرایط روحی نامناسبی دارید، از پایشگر استرس این ساعت استفاده کنید تا میزان استرس شما را محاسبه نماید و یک سری فعالیت ورزشی هوازی که ساعت برای از بین بردن استرس به شما پیشنهاد می‌دهد انجام دهید، بی شک با انجام آن‌ها از میزان استرس شما کاسته خواهدشد.
گلکسی واچ اکتیو 2 می‌تواند در همه جا همراه شما باشد. نفوذناپذیری آب به داخل آن تا عمق 5 متری، به همراه مقاومت بسیار بالای آن، به شما کمک می‌کنند تا شرایط مختلف مانند شنا و فعالیت‌های دیگر که احتمال آسیب دیدن ساعت وجود دارد به راحتی از آن استفاده کنید.

خرید ساعت مچی سامسونگ (Samsung) از فروشگاه شهرمون

ساعت مچی Garmin Forerunner 945 GPS Watch

ساعت‌های هوشمند گارمین فوررانر دارای ویژگی‌های مختلفی هستند، اما همه آن‌ها برای ورزش دو و دویدن طراحی شده‌اند و دارای سه سطح از لحاظ کارایی هستند:

  • مبتدی و یا TEAMMATE مانند فوررانر 45
  • متوسط و یا MENTOR مانند فوررانر 245
  • حرفه ای و یا EXPERT مانند فوررانر 945 که کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین مدل در این سری است.

این محصول در مقایسه با سری قبل از قابلیت‌های بیشتری از جمله Garmin Coach برخوردار بوده که، از طریق کارشناسان و مربیان ماهر برنامه‌های متناسب با هر فرد را به او ارائه میدهد و تمرینات هر فرد را با ساعت همگام سازی می‌کند، تا در انجام تمرینات دچار هیچگونه مشکلی نشوید.
از قابلیت‌های دیگر این ساعت میتوان به Turn-By-Turn Navigation اشاره کرد، که با مشخص کردن مسیر به صورت مرحله به مرحله می‌توانید جهت مسیر بعدی را مشاهده کرده و در پیدا کردن مسیر دچار مشکل نشوید. این ساعت هوشمند از سری گارمین قابلیت ذخیره 1000 آهنگ را از طریق USB امکان پذیر میکند که با اتصال به هدفون می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ویژگی‌های ساعت Garmin Forerunner 945 GPS Watch

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به نقشه توپوگرافی با قابلیت ارائه بهترین مسیر، LiveTrack جهت اشتراک گذاری مکان جغرافیایی لحظه‌ای فرد با بقیه برای یافتن موقعیت دقیق فرد در مواقع ضروری وGarmin Pay اشاره کرد که به راحتی می توان از طریق ساعت تمامی پرداخت های الکترونیکی را انجام داد و پول کارت‌های خود را در خانه نگه داشت.
همچنین این ساعت دارای قابلیت ClimbPro جهت نمایش برنامه دقیق برای دوچرخه سواری در زمین‌های کوهستانی می‌باشد که می‌تواند به صورت زنده مسیر پیش رو را از لحاظ تغییر ارتفاع و یا تغییرات دیگر نشان دهد.
ویژگی‌های کامل GPS شامل نقشه برداری کامل و رنگی برای همراهی شما، که دارای هشدارهای ایمنی برای افراد در صورت گمراه شدن از مسیر و یک گزینه نقشه برداری است که به شما در یافتن مسیرها و مسیرهای محبوب در نزدیکی کمک می‌کند.

ساعت مچی Coros Apex Premium Multi Sport Watch

روش اتصال Coros Apex به تلفن هوشمند شما از طریق بلوتوث امکان پذیر می‌باشد.
درواقع سه ویژگی اساسی باعث شده است که Coros Apex در این لیست قرار گیرد.

  • اولین ویژگی این ساعت عمر باتری فوق العاده آن است، عمر خیره کننده باتری با 30 روز استفاده معمولی، 40 ساعت در حالت GPS کامل و 100 ساعت در حالت GPS Ultra Max.
  • دومین ویژگی قیمت فوق‌العاده مناسب آن است که امکان خرید را برای اکثر افراد فراهم میکند.
  • سومین و جالب‌ترین ویژگی استقامت است. این امر باعث می‌شود که شما از میزان انرژی باقیمانده درحین فعالیت مطلع شوید.

ویژگی‌های ساعت Coros Apex Premium Multi Sport Watch

اکثر ساعت‌های GPS اکنون نوعی ویژگی ردیابی دارند و شرکت‌های دیگری مانند Polar در این جبهه به مراتب بیشتر از Coros پیش می‌روند، اما یک روش ساده و قانع کننده برای اندازه گیری استقامت وجود دارد. اگر در حال فرار هستید و می‌دانید که باید یک کیلومتر دیگر نیز طی کنید، می‌توانید میزان استقامت خود را بررسی کنید تا ببینید که آیا این میزان ذخایر شما را به طور کامل خالی می‌کند یا خیر.
ساعت مچی Coors Apex کاملا ضد آب بوده و قابلیت ضد آبی تا عمق 100 متر را دارد و برای استفاده در ورزش‌های آبی همچون شنا و … مناسب است. همچنین دکمه‌های فیزیکی بزرگ استفاده شده در ساعت کار با آن را در در طول شنا، ردیابی ناوبری در زیر آب و حتی با دستکش‌های ضخیم کوهنوردی نیز آسان میکند.

ساعت Apex با طراحی جذاب و مدرن که شامل یک دکمه و یک تاج دیجیتال می‌شود، معمولا به عنوان یک ساعت برای تمرینات تناسب اندام مورد استفاده قرار میگیرد و از آن در باشگاه یا در ورزش‌هایی آبی همچون شنا میتوان استفاده کرد ولی همان‌گونه که بیان شد طراحی خاص و زیبای آن و همچنین قابلیت استفاده از بندهای چرمی و فلزی سبب میشود که در استفاده روزمره و مهمانی‌های دوستانه هم از آن به راحتی استفاده کنید.

ساعت مچی Suunto 9 Baro GPS Watch  

ساعت مچی هوشمند سونتو 9 بارو دارای کیفیتی فوق‌العاده می‌باشد و برای تمرینات طولانی، دشوار و مسابقه و ماجراجویی‌های شدید ساخته شده است. یک ساعت چند منظوره که برای ورزشکارانی طراحی شده است که بهترین‌ها را از ساعت ورزشی خود طلب می‌کنند.
اگر عمر باتری و کیفیت ساعت تنها و بزرگترین دغدغه‌های شما در انتخاب ساعت هستند، این ساعت مچی Suunto یک گزینه عالی برای شما است. این ساعت مچی قابلیت پشتیبانی از اکثر گوشی‌های موبایل هوشمند را دارد.

ساعت مچی سونتو با یک شیشه مقاوم در برابر خراش و بدنه استیل ضد زنگ و همچنین عمر باتری طولانی مدت محبوبیت زیادی دارد. باطری‌های ساعت سونتو 9 سه حالت پیش فرض Performance, Endurance و Ultra رادارند که به شما اجازه می‌دهد از 25 ساعت تا 120 ساعت از تمام ویژگی‌های ساعت استفاده کنید در واقع شما می‌توانید هفته‌ها بدون شارژ از آن استفاده کنید. بی شک این ساعت با کیفیت و کارایی فوق‌العاده برای استفاده چندین ساله طراحی شده است.

ویژگی‌های ساعت Suunto 9 Baro GPS Watch

ساعت هوشمند Suunto دارای صفحه نمایش لمسی است، که به راحتی به تلفن متصل می‌شود تا بتوانید پیام و ایمیل هایتان را دریافت کنید، این ساعت بیش از 80 فعالیت ورزشی از جمله فعالیت روزانه و خواب را برای ردیابی فراهم می‌کند، محاسبه ضربان قلب از روی مچ دست، قابلیت هوشمند تشخیص میزان سکته مغزی، تعداد و نوع آن، اندازه گیری میزان کالری سوختگی در طول فعالیت‌های روزانه، جهت‌یابی با استفاده از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS در زمان تغییر و یا ترک مسیر، ضد آب تا عمق 100 متر، نمایش وضعیت آب و هوا، قابلیت هشدار طوفان، نمایش فشار سطح دریا و در نهایت این ساعت امکان مشاهده میزان و تاریخچه فعالیت شما را فراهم میکند.

خرید ساعت مچی سونتو (Suunto) از فروشگاه شهرمون

ساعت مچی Garmin Fenix 6 Sapphire Multisport GPS Watch

سری ساعت‌های هوشمند گارمین فنیکس (Garmin Fenix) بین افرادی که وقت زیادی برای فعالیت‌های ورزشی صرف می‌کنند، بسیار پرطرفدار است. این ساعت‌ها نسبت به رقبا عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارند، بررسی ضربان قلب در این ساعت‌ها با دقت زیادی انجام می‌شود و از انواع ورزش‌های گوناگون هم پشتیبانی می‌کنند.
دونده‌هایی که به دنبال بررسی و ثبت جزئیات در فعالیت‌های خود هستند، ممکن است از این ساعت لذت ببرند که از فناوری PacePro در آن استفاده شده‌است، این فناوری راهنمای سرعت و میزان ارتفاع را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل کنید که فعالیتی بدون مشکل و مطابق با هدف خود خواهید داشت.
از نظر خصوصیات کلی ساعت‌های گارمین معمولا از ویژگی‌های یکسانی برخوردار هستند، ولی در برخی موارد نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته‌اند.

ویژگی های ساعت Garmin Fenix 6 Sapphire Multisport GPS Watch

از جمله ویژگی‌های این مدل از ساعت گارمین قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های ورزشی دویدن، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی، قایقرانی، اسکی، گلف و…، اتصال به سه ماهواره GPS ،GLONASS و Galileo، داشتن حافظه موسیقی تا 2000 آهنگ، قابلیت 14 روز شارژدهی در حالت Smartwatch و قابلیت 48 روز شارژدهی در حالت صرفه جویی در باتری، مجهز به Garmin Pay جهت انجام پرداخت‌های الکترونیکی، مجهز به قابلیت ClimbPro جهت نمایش برنامه دقیق برای دوچرخه سواری در زمین‌های کوهستانی، مجهز به قابلیت Round-Trip که با استفاده از آن می‌توانید در هنگام فعالیت‌هایی مانند دویدن و دوچرخه سواری، مسافت و جهت حرکت خود را تعیین کنید، مجهز به سنسور Pulse Ox جهت سنجش میزان اشباع اکسیژن در خون، دارای نقشه شهری و توپوگرافی جهت ارائه بهترین مسیر و نمایش نقشه‌های اسکی برای بیش از 2،000 استراحتگاه اسکی در سراسر جهان و ضد آب تا عمق 100 متر جهت استفاده در فعالیت‌های آبی.

این محصول در مقایسه با سری Fenix 5  از صفحه نمایش بزرگتر برخوردار است که این اندازه بزرگتر، توانایی خواندن و مشاهده نقشه ها، اعلان‌ها و دیگر داده ها را بهبود میبخشد. حافظه داخلی و طول عمر باتری بیشتر و نیز کیفیت نمایش و رزولوشن بهتر از دیگر مدلها می‌باشد.
این ساعت قطعاً مدلی است که بیشتر برای علاقه مندان به ماجراجویی یا حداقل آن‌هایی که در مورد انجام چند ورزش بسیار جدی هستند و آنها را به طور مرتب انجام می‌دهند ساخته شده است. خرید برای هر نوع استفاده دیگر درواقع هدر دادن غیرضروری قابلیت‌های این ساعت است، برای این کار، میتوانید از سری Foremunner Garmin استفاده کنید.

ساعت مچی Garmin Fenix 6X Pro Solar Edition GPS Watch

ساعت Garmin Fenix 6X Pro Solar Edition GPS یک ساعت هوشمند معمولی نیست. این سری از ساعت هوشمند گارمین نیز بین افرادی که وقت زیادی برای فعالیت‌های ورزشی صرف می‌کنند، بسیار پرطرفدار است. این ساعت‌ها نسبت به رقبا عمر باتری فوق العاده‌ای دارند، بررسی ضربان قلب در این ساعت‌ها با دقت زیادی انجام می‌شود و از انواع ورزش‌های گوناگون هم پشتیبانی می‌کنند.

ساعت مچی هوشمند Garmin Fenix 6 X Pro Solar Edition GPS تمامی امکانات ساعت‌های هوشمند گارمین از جمله قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های ورزشی برای دویدن، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی، قایقرانی، اسکی، گلف و…، اتصال به سه ماهواره GPS ،GLONASS و Galileo، مجهز به Garmin Pay جهت انجام پرداخت‌های الکترونیکی، مجهز به قابلیت ClimbPro جهت نمایش برنامه دقیق برای دوچرخه سواری در زمین‌های کوهستانی، مجهز به قابلیت Round-Trip که با استفاده از آن می‌توانید در هنگام فعالیت‌هایی مانند دویدن و دوچرخه سواری، مسافت و جهت حرکت خود را تعیین کنید، مجهز به سنسور Pulse Ox جهت سنجش میزان اشباع اکسیژن در خون، دارای نقشه شهری و توپوگرافی جهت ارائه بهترین مسیر و نمایش نقشه‌های اسکی برای بیش از 2،000 استراحتگاه اسکی در سراسر جهان و ضد آب تا عمق 100 متر جهت استفاده در فعالیت‌های آبی و… را دارا می‌باشد.

تنها تفاوت اساسی این مدل با مدل‌های دیگر قیمت فوق‌العاده زیاد و شارژ خورشیدی آن به منظور افزایش عمر باتری می‌باشد.
این ساعت هوشمند دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای آهنگ‌ها، برنامه‌های اضافی است.

آشناییی با محبوب ترین برندهای ساعت مچی مردانه

شاید بپسندین

نظر بدین