خانه مردانهراهنمای مد آقایان 6 ترند برتر بهار/تابستان 2020 برای آقایان

6 ترند برتر بهار/تابستان 2020 برای آقایان

توسط مرضیه حیدری
ترندهای 2020
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

همراه هفته‌ها‌ی مد شاهد استایل‌های خیابانی جدید هم هستیم که ترندهای استریت استایل سال بعد را معرفی میکنند. از جیب‌های وصله‌ای گرفته تا کت و شلوارهای اورسایز در این شوهای خیابانی دیده میشوند. هزاران سبک وجود دارد که میتواند سلیقه هر کسی را پوشش دهد. چه به لباس‌های مد روز نیاز داشته باشید و چه تنها به دنبال الهام گرفتن از استریت استایل‌ها باشید. ما در این پست 6 تا از برترین ترندهای 2020 برای آقایان معرفی میکنیم که از کالکشن‌های بهار/تابستان 2020 انتخاب کرده‌ایم.

کیف کراس بادی

وسایل مورد نیاز خود را درون یک کیف کراس بادی میتوانید کاملا ایمن نگه دارید چه یک کیف مسنجر باشد چه یک کیف کوچک و تر تمیز. اگر بند کیفتان خیلی طولانی باشد میتوانید آن را کوتاهتر کنید. کیف‎های کراس بادی یک روش عالی برای حفاظت از وسایلتان به سبک مد روز میباشند. همچنین این یک اکسسوری فوق‌العاده کاربردی و منحضر به فرد برای جذابتر شدن استایل شما خواهد بود.

کیف کراس بادی از ترندهای 2020

پیراهن‌های یقه کوبایی

نسیم تابستانی را با یک پیراهن یقه کوبایی شیک احساس کنید. پیراهن‌های یقه کوبایی با آستین‌های کوتاه و طرح‌های رنگی، انتخابی برای شاد زیستن هستند. شما میتوانید آنها را در طرح‌های جسورانه بپوشید یا در طرح‌های ساده و حتی یک رنگ امتحان کنید. این پیراهن‌ها در سایه‌های روشن مانند زرد، آبی یا سبز فوق‌العاده جالب به نظر میرسند. اگر تصمیم گرفتین در تابستان 2020 از این نوع پیراهن استفاده کنید میتوانید استایل خود را با یک شلوار کتان و عینک آفتابی تکمیل نمایید.

پیراهن یقه کوبایی از ترندهای 2020

شلوار دمپا

پیش بینی میشود دهه 70 با شلوارهای دمپا دوباره به عرصه مد و فشن باز گردد و این شلوارها جزو ترندهای 2020 در فصل بهار و تابستان باشند. پاچه‌های گشاد اغراق آمیز میتوانند در هرزمان ومکانی تاثیر گذار باشند. برای ست کردن با این شلوار یک پیراهن اندامی یا یک یقه اسکی گزینه مناسبی میباشد. یا اگر میخواهید کمی امروزی و کژوال باشید ما یک هودی اور‌سایز یا یک تیشرت را برای جفت کردن با این شلوار پیشنهاد میکنیم. مهم نیست که کاملا به سبک دهه 70 لباس بپوشید بلکه تنها باید ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید.

شلوار دمپا از ترندهای 2020

بلیزرهای اورسایز

دهه 80 دهه بلیزر‌های اورسایز بود که در هفته‌های مد امسال نیز در لابلای استایل‌های خیابانی مردانه، این بلیزرهای بزرگ را بیش از لباس‌های دیگر مشاهده کردیم. بلیزرها چه در طرح‌های راه راه باشند چه ساده، میتوانند یک چرخش بر روی لباس‌های مدرن داشته باشند و مدهای کلاسیک را بر روی آنها پیاده سازند بدون اینکه زیاد رسمی به نظر برسند. یک بلیزر با چند سایز بزرگتر از سایز واقعی را میتوانید از روی یک پیراهن رنگی، یک ژاکت یا یک تیشرت بپوشید و دکمه بالایی آن را ببندید و با شلوار جین و کفش‌های کتانی ست کنید. شما با بلیزرهای اور‌سایز در هر خیابانی که بخواهید میتوانید قدم بردارید.

بلیزرهای اورسایز

مشاهده و خرید انواع کت‎های مردانه از فروشگاه شهرمون

کت و شلوارهای یک رنگ و اورسایز

قرار نیست همیشه با یک دست کت و شلوار کاملا اندازه و اتو کشیده بیرون برویم و تنها در مراسم‌های رسمی از کت و شلوار استفاده کنیم. چرا خود را با لباس‌های راحت و بی دردسر رها نمی‌کنیم؟؟ فقط کمی اعتماد به نفس و جسارت لازم داریم.

همانطور که پوشیدن یک لباس راحتی و کژوال برای یک مراسم رسمی کمی به دور از اَدب است پوشیدن کت و شلوار و لباس رسمی هم در یک مهمانی خودمانی یا در خیابان کمی سخت و آزار‌دهنده است. ولی در کل کت و شلوارهای اور‌سایز و راحتی مابین این دو قرار دارند و راهی برای به دست آوردن یک حس جدید هستند. مهمترین اکسسوری که همراه این نوع کت و شلوار میتوانید استفاده کنید داشتن اعتماد به نفس است. مطمئن باشید اطرافیانتان هم این ظاهر تازه را تعریف و تمجید خواهند کرد. این کت و شلوارهای مونوکروم را میتوانید با یک جفت کتانی و یک تیشرت سفید بپوشید اما هرگز آنها را با پیراهن رسمی و اداری نپوشید چرا که به نظر میرسد لباس پدر بزرگتان را به تن کرده‌اید.

کت و شلوار مونوکروم و اورسایز

عینک آفتابی محافظ

با این عینک آفتابی‌های محافظ میتوانید با خنکترین روش از چشمان خود در مقابل خورشید بهار و تابستان محافظت کنید. آنها نه تنها جایگزین تازه‌ای برای عینک‌های سنتی هستند بلکه انگار مستقیما از فیلم “بلید رانر” آمده‌اند. عینک‌های آینده نگر و براق بهترین اَکسسوری فصل آینده میتوانند باشند. برای این که حد اکثر تاثیر را بگذارید از عینک‌های بزرگ استفاده کنید و برای داشتن ظاهری قوی و قدرتمند، عینک‌های کوچک و رنگی گزینه خوبی هستند. چه رنگ‌های روشن انتخاب کنید چه مدل‌هایی در سایزهای مختلف، این عینک‌ها همان چیزی هستند که میتوانند تکمیل‌ کننده استایل شما با هر لباسی باشند.

عینک آفتابی محافظ

در مورد آبی کلاسیک، رنگ سال 2020 و نحوه ست کردن آن بیشتر بدانید

شاید بپسندین

نظر بدین