خانه مردانهراهنمای مد آقایان آقایون برای روز ولنتاین چه لباسی بپوشند؟؟

آقایون برای روز ولنتاین چه لباسی بپوشند؟؟

توسط مرضیه حیدری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
ولنتاین
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

روز عشق، روزی که یا عشقی آغاز میشود و یا عشقی بهتر از قبل به راه خود ادامه میدهد … اما احتمال اینکه عشقی در این روز به پایان برسد خیلی کم است.
از آنجایی که چیزی به روز ولنتاین نمانده و خیلی‌ها در حال برنامه ریزی برای گذراندن یک روز عالی با عشقشان هستند و سعی میکنند از خرید کادوی مناسب گرفته تا رزرو رستوران، سنگ تمام بگذارند.
تصمیم گرفتیم برای این روز چند استایل زیبا معرفی کنیم و چند لباس مناسب برای ولنتاین پیشنهاد دهیم.

در این پست روی صحبت ما بیشتر با آقایون عاشق پیشه است. آقایون عاشقی که همه چیز را برنامه ریزی میکنند جز اینکه به فکر یک لباس مناسب برای ولنتاین باشند.
شما چه قصد داشته باشید هنگام صرف شام در یک رستوران 5 ستاره مجلل عشقتان را به همدیگر ابراز کنید چه در یک پارک یا شهربازی … باید مطمئن شوید لباسی که انتخاب کرده‌اید علاوه بر اینکه مناسب استایل و شخصیتتان است، مناسب موقعیت و زمانی که در آن قرار دارید نیز باشد.
در این پست ما 4 مکان و مان مناسب برای قرار مشخص کرده‌ایم که میتوانیم کنار کسی که دوستش داریم باشیم، و برای هر کدام تا جایی که توانسته‌ایم لباس مناسب آن زمان و موقعیت را معرفی کرده‌ایم.

با ما همراه باشید.

برای قرار شام چه لباسی بپوشیم ؟؟

این فقط یک قرار عاشقانه است نه یک مصاحبه شغلی پس دلیلی ندارد زیاد رسمی بپوشید و باعث شوید طرف مقابل احساس کند رو به روی رئیسش نشسته هست. کمی خودتان را رها کنید؛ برای مثال اگر کت و شلوار ست میپوشید لازم نیست حتما آنها را با پیراهن آکسفورد به همراه کراوات ست کنید. میتوانید از یک تیشرت ساده استفاده کنید یا از یک پلیور یقه اسکی.
رنگ‌های مکمل و خنثی را فراموش نکنید همچنین از لباسهایی با طرح‌های ظریف بهره بگیرید.
اگر دوست دارید کمی رسمی‌تر باشید میتوانید از یک دستمال جیبی و یا یک شال گردن استفاده کنید.

لباس مناسب ولنتاین برای آقایون

مشاهده و خرید انواع لباسهای مردانه از فروشگاه شهرمون

قرار بعد از کار

اگر در روز ولنتاین باید کار کنید و بعد از کار قرار بگذارید و مجال رفتن به رستوارن و .. را ندارید هیچ مشکلی نیست باز هم میتوانید تمام تلاشتان را برای بهتر سپری کردن این روز خاص انجام دهید. میتوانید هوشمندانه عمل کنید و از فرصت‌های باقی مانده به بهترین نحو استفاده کنید. بهتر است از انتخاب شلوار شروع کنید. شلوارهای تیره با بافت‌های زمستانی همچون شلوار جین با پاچه‌های تا شده، شلوار کتان یا فلانل انتخاب خوبی میتوانند باشند. پایه استایل خود را میتوانید با یک پیراهن نخی ساده یا پیراهن چمبری دکمه باز و یا یک پلیور یقه گرد روشن بسازید. برای اینکه سرما نخورید؛ میتوانید یک ژاکت از روی پیراهن چمبری خود بپوشید.

برای هوای خیلی سرد حتما از پالتو بلند و شال گردن استفاده کنید. سپس با یک جفت بوت‌های قهوه‌ای رنگ یا سیاه استایل خود را تکمیل کنید. در کل اگر میخواهید استایل شیکتر و رسمیتری داشته باشید. رنگ‌های شتری و سرمه‌ای و خاکستری فراموش نشود.

لباس مناسب ولنتاین برای آقایون

ساعاتی برای با هم بودن در طول روز

چه یک سفر چند ساعته به مکان‌های تفریحی بیرون از شهر داشته باشید چه از یک موزه بازدید کنید و یا در کنار یک دریاچه زیبا پیاده روی کنید. مطمئن شوید لباسی که میپوشید برای هر نوع آب و هوایی مناسب است. برای همین ما ژاکت‌ها و کت‌های سبک وزن را پیشنهاد میکنیم. یک بافت یقه اسکی به همراه شلوار جین نیلی رنگ یا شلوار کتان اندامی میتواند گزینه خوبی باشد.
اما نوبتی هم که باشد نوبت انتخاب کفش است. وقتی صحبت از کفش میشود، میخواهیم کفشی که می‌پوشیم، راحت، کاربردی و جذاب باشد. بوت‌ها و کفش‌های کتانی چرم میتوانند بهترین انتخاب باشند.
اگر هوا سرد است؟ شال گردن و دستکش‌های چرمی خود را فراموش نکنید. هر دو لوکس و در عین حال بی نظیر هستند و حس ظرافت و کمال را به شما هدیه میدهند.

لباس مناسب ولنتاین برای آقایون

قرار سینما و مهمانی در روز ولنتاین

اگر در روز عشق تصمیم دارید به سینما، کنسرت یا مهمانی بروید. قوانین لباس پوشیدن کمی متفاوت خواهد بود. در این مورد به جای فک کردن به اینکه چه لباسی بپوشم تا برای هر نوع آب و هوایی آمادگی داشته باشم بهتر است کمی به فکر دیده شدن باشید و کمی خودنمایی کنید. شما باید لباس مناسب استایلتان را بپوشید تا تاثیر بگذارید. برای شروع، یک پیراهن طرحدار یا یک بافت خط خطی سبک خوب است.
یک کت جیر زیبا با یک شلوار جین تیره میتواند شما را جذاب کند.
برای این گونه قرارها شما برای انتخاب کفش محدودیتی نداشته و هرچه را دوست داشته باشید میتوانید بپوشید از چکمه‌های چلسی گرفته تا کفش‌های راحتی.
توصیه ما به شما این است که، پالت رنگی استایل خود را تیره نگه دارید تا بیشترین تاثیر را بگذارید.

خانوم ها برای قرار ولنتاین چه لباسی یپوشند ؟

شاید بپسندین

نظر بدین