خانه اخبار مد همکاری دیور و شاون استوسی در رو‌نمایی از کالکشن مردانه 2020

همکاری دیور و شاون استوسی در رو‌نمایی از کالکشن مردانه 2020

توسط مرضیه حیدری
دیور 2020
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

این بار دیور سوار بر موج‌های میامی میشود.
طرح‌های کیم جونز، طراح بخش مردانه برند دیور با همکاری شاون استوسی در 4 دسامبر در میامی آمریکا رو نمایی شد.
کیم جونز که هر ساله با یک طراح و هنرمند همکاری میکند امسال نیز بنیانگذار برند استوسی، “شاون استوسی” را از دوران بازنشستگی‌اش بیرون آورد و از او برای طراحی کالکشن مردانه pre/fall 2020 (کالکشن قبل پاییز/زمستان 2020) کمک گرفت.
کیم جونز میگوید: وقتی ایده و مکان برگزاری این شو یعنی میامی مشخص شد تصمیم گرفتم با مردی همکاری کنم که 40 سال پیش برای اولین بار اسمش را روی تخته های موج سواری نوشت و روی یک نسل تاثیر گذاشت.

دیور و استوسی
شاون استوسی به همراه کیم جونز

توضیحی مختصر در مورد برند استوسی

لازم به ذکر است که استوسی یک برند تولید تخته‌های موج سواری بود که بعدها به برند لباس تغییرکرد از سال 1980 به عنوان برند پوشاک آغاز به کار کرد و در این زمینه نیز بسیار معروف و موفق شد.
شاون با اینکه موسس اصلی این برند بود اما در سال 1996 شرکت استوسی را ترک کرد و الان با گذشت تقریبا 20 سال، دوباره پروژه‌ای با این مقیاس را بر عهده گرفته است.

شاون استوسی در کارگاه تولید تخته های موج سواری خود

همکاری دیور با شاون استوسی

البته ناگفته نماند که طراح اصلی این کالکشن کیم جونز بوده و شاون به عنوان طراح مهمان، طراحی دکور، پارچه‌های این کالکشن و برخی از جزئیات مانند کلاه‌های گلدار و چند تا از لباسها را بر عهده داشته است. به گفته خود شاون، کیم جونز و تیم دیور از قبل میدانستند باید چه رنگ‌هایی را استفاده کنند و من تنها طراحی‌های سیاه و سفید را به آنان دادم و بقیه راه را با اطمینان به خودشان سپردم.
همکاری شاون با دیور در لوگوی تایپو‌گرافی شده دیور به شکل موج بر روی پارچه‌ها و دیوارها و کف دکور کاملا مشخص است. همچنین طرح‌های نمادین فلورال (گل گلی) استوسی در این کالکشن آشکار بوده و در کل این مجموعه از طراحی لباس‌ها گرفته تا رنگ‌های به کار برده شد در آن، همگی حس و حال موج سواری و سواحل میامی را به خوبی به آدم منتقل میکنند.

دیور

عکس‌هایی از کالکشن مردانه 2020 دیور

مشاهده و خرید انواع پوشاک مردانه از فروشگاه شهرمون

شاید بپسندین

نظر بدین