خانه اخبار مد نایت جوگر Time In با همکاری نینجا و آدیداس رونمایی شد

نایت جوگر Time In با همکاری نینجا و آدیداس رونمایی شد

توسط مرضیه حیدری
تایم جوگر
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

این روزها بازار رقابت آن چنان گرم است که برندها و شرکت‌های بزرگ برای دستیابی به پیشرفت بیشتر از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنند و تنها بر حوزه تخصصی خود متمرکز نمیشوند. بلکه به همه عرصه‌ها توجه دارند و به این فکر میکنند که چگونه میتوانیم از این حوزه به نفع خودمان استفاده کنیم. از علم و تکنولوژی گرفته تا هیجانات مردم .
یکی از این برندها، برند آدیداس است که برای جذب مشتری‌های جوان در ماه آگوست امسال اعلام کرد که برای خلق کفش و پوشاک جدید با گیمر معروف، نینجا همکاری خواهد کرد.

نینجا کیست؟

اما نینجا کیست؟ نینجا کسی هست به اسم تایلر بلوینز (Tyler Blevins) که با استریم بازی محبوب Fortnite در سال 2018 میلادی توانست به شهرت فوق العاده‌ای برسد فورتنایت یکی از زیباترین بازی‌های سبک بقا و اکشن استودیوی اپیک گیمز میباشد و اخیرا هم با استقبال خوبی روبه رو شده است.
در 18 دسامبر بود که نینجا و آدیداس برای تصدیق و تایید اثر این بازی بر رواج فرهنگ پاپ، از کفش ویژه Nite Jogger Time In رونمایی کردند. تایلر هدف خود را از این همکاری الهام بخشیدن به نسل بعدی میداند و در توضیح آن میگوید: ” اگر در استفاده کردن از Time In مصمم هستید به هر چیزی که بخواهید دست پیدا خواهید کرد “

در واقع این کفش کتانی ساخته شده توسط نینجا و آدیداس برای تجلیل و حمایت از سازندگان و بازیکنانی است که وقت خود را صرف تکمیل کردن مهارتهایشان میکنند. یک بسته رویایی است که میگوید برای رسیدن به آرزوها باید سخت تلاش کرد.

در مورد نایک مگ، گرانترین کتانی جهان چه میدانید؟؟

نینجا و نایت جوکر
 تایم این

مشخصات کفش نایت جوگر تایم این

این کفش که از سری کفش‌های نایت جوگر آدیداس میباشد این بار با ترکیبی از رنگ‌های آبی و زرد و خاکستری ظاهر شده و نام Time In را به خود گرفته است. همچنین کفه میانی آن به رنگ سفید میباشد و اسم کفش در قسمت بیرونی آن با رنگ زرد نوشته شده است. و نیز اسم نینجا و آدیداس در هریک از جفت‌های کفش در داخل و بر روی کفی آن نوشته شده‌اند.
کفش ” نایت جوگر تایم این ” ( Nite Jogger Time In ) در اندازه‌های بزرگسالان و جوانان در تاریخ 31 دسامبر در خرده فروشان منتخب و adidas.com منتشر خواهد شد.

مشاهده و خرید کفشهای آدیداس از فروشگاه شهرمون

شاید بپسندین

نظر بدین