خانه اخبار مد کاسیو جی شاک اینبار به نمسیس پرایم شرور تبدیل میشود

کاسیو جی شاک اینبار به نمسیس پرایم شرور تبدیل میشود

توسط مرضیه حیدری
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه

ساعت ” Transformers Optimus Prime G – Shock ” از بزرگترین همکاری‌های کاسیو و تامی در سال 2018 بود. امسال نیز این همکاری ادامه پیدا کرده و قرار است یک ساعت ویژه در دسامبر 2019 به بازار عرضه شود.
اما این ساعت ویژه چه ساعتی است؟؟
ساعت “G-Shock DW-5600TF19-SET Master Nemesis Prime” یا کوتاهتر کنیم، ساعت “جی شاک نمسیس پرایم” نسخه شرور “جی شاک آپتیموس پرایم” میباشد. چندی پیش کاسیو جی شاک، به مناسبت همکاری 35 ساله با Transformers باز از یک ساعت با امتیاز فیلم تبدیل شوندگان رونمایی کرد. بار دیگر کاسیو جی شاک و تبدیل شوندگان برای ایجاد یک ساعت الهام گرفته از نمسیس آپتیموس پرایم گرد هم آمدند.
همانند نسخه قبلی، نسخه جدید نیز هم یک ساعت و هم بخشی از یک اسباب بازی است. همانطور که گفتیم نمسیس پرایم نسخه شیطانی آپتیموس پرایم است که از گروه دسپتیکون‌ها میباشد.

کاسیو جی شاک

محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی مردانه را بشناسید

ساعت DW-5600TF با رنگی مشکی و صفحه نمایش قرمز و با خطوط سبز_آبی همراه است و نور پس زمینه آن هنگامی که روشن میشود نماد گروه دسپتیکونها را به نمایش میگذارد. این ساعت مچی با قفسه سینه و اندام ربات متناسب است که میتواند به حالت نمایش پایه و حالت حرکت ربات تبدیل شود. این ربات میتواند همچون آپتیموس پرایم مدلهای 6900 و 5600 G-Shock را در خود جای دهد.
ساعت جی شاک نمسیس پرایم در تاریخ 7 دسامیر 2019 به طور انحصاری در ژاپن با قیمت 30000 ین ژاپن (معادل 275 دلار)عرضه خواهد شد.

مشاهده و خرید انواع ساعت‌های مردانه و زنانه از فروشگاه شهرمون

شاید بپسندین

نظر بدین