خانه زنانهراهنمای مد خانم ها تفاوت BB کرم با CC و DD کرم

تفاوت BB کرم با CC و DD کرم

توسط آرزو سیری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
تفاوت BB CREAM با CC و DD CREAM
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه


اگر با دنیای آرایش آشنا بوده و یا یک تازه وارد باشید، احتمالاً نام کرم‌های BB و CC را شنیده‌اید. شاید بخواهید هر دوی آنها را امتحان کنید. اما آیا تفاوت این دو محصول را می دانید؟
هر دو کرم انتخاب بسیار خوبی برای آرایش هستند، اما این دو محصول تفاوت هایی با یکدیگر دارند که با دانستن این تفاوتها می توانید محصول مناسب را برای مراقبت از پوست خود انتخاب کنید.

کرم بی بی: (BB CREAM)

BB مخفف Blemish Balm یا بالم لک است.
این کرم‌ در چند سال اخیر بسیار جلب توجه کرده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اصل، کرم BB برای آبرسانی، روشنایی، محافظت و لطیف شدن پوست استفاده می شود.
کرم‌های بی بی علاوه بر خاصیت پوشانندگی (مثل یک کرم‌پودر سبک) حاوی SPF و آنتی اکسیدان نیز هستند و عمل مراقبت از پوست را نیز انجام می‌دهند. در هنگام استفاده از این گروه محصولات به SPF موجود در این کرم‌ها بسنده نکنید و حتماً برای محافظت پوست در برابر آفتاب از یک ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.
کرم‌های BB برای انواع مختلف پوست موجود می‌باشند.

کرم بی بی (BB CREAM)

خرید بهترین محصولات آرایشی از فروشگاه شهرمون

کرم سی سی: (CC CREAM)

CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ است.
این کرم‌ها نسخه‌ پیشرفته‌ کرم‌های بی بی هستند و برای تصحیح رنگ پوست استفاده می‌شوند. این گروه نسبت به کرم‌های بی بی سبکتر بوده و به پوست شما احساس نرمی می‌دهند و میزان SPF بالاتری نسبت به کرم‌های بی بی دارند. از سایر خواص این کرم‌ها می‌توان به خاصیت ضد پیری، روشن‌تر کردن پوست نیز اشاره کرد.

کرم سی سی (CC CREAM)

کرم دی دی: (DD CREAM)

DD مخفف Dynamic Do-All است که ترکیبی از BB و CC کرم‌ها می‌باشد. مانند کرم‌های BB و CC، کرم‌های DD نیز حاوی SPF، مواد ضد پیری و مرطوب کنندگی هستند. با مصرف این گروه از کرم‌ها چروک‌ها کم کم محو می‌شود، رنگ پوست بهبود بخشیده و از نقاط حساس پوست محافظت می‌شود و همچنین باید اشاره کنیم تنوع این محصول در برندهای آرایشی و پوستی نسبت به دو نوع قبل بسیار کمتر است.

کرم دی دی (DD CREAM)

این پست جهت آشنایی و خرید آسانتر شما می‌باشد. امیدواریم با مطالعه این پست خریدهایی بهتر و با خیال راحت داشته باشید.

معرفی برترین برند های خط چشم

شاید بپسندین

نظر بدین