خانه زنانهراهنمای مد خانم ها شلوار جین راسته زنانه و نحوه ست کردن آن

شلوار جین راسته زنانه و نحوه ست کردن آن

توسط یاسمین ایمانی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

شلوار جین یکی از آیتم های اصلی کمد هر فردیست، گاهی اوقات شلوار جین اسکینی، گاهی شلوارهای بگ و نیمه بگ و حتی شلوارهای مام استایل و شلوار جین راسته. دقیقا بستگی به موقعیت و جریان ناپایدار مد و فشن دارد که چه شلواری ترند شود. حتما به تازگی در شبکه های اجتماعی شنیده اید که شلوار جین اسکینی دیگر جذاب نیست! اگر چه ممکن است این مورد درست باشد اما معتقدیم احساس عالی در پوشیدن لباس هایمان بر هر روندی اولویت دارد. مهم نیست چه نوع شلوار جینی را ترجیح می دهید. اگر آن را دوست دارید باید حتما آن را بپوشید. با این حال اگر ترجیح می دهید در این فصل شلوار جینی به غیر از شلوار جین اسکینی بپوشید، ما از این ایده استقبال می کنیم و در این مقاله می خواهیم راجع به استایل هایی که می توانید با شلوار راسته زنانه داشته باشید حرف بزنیم.

شلوار جین راسته یک مدل کلاسیک و یک انتخاب عالی برای پوشیدن روزمره است. با این اوصاف، ست کردن لباس با آنها کمی مشکل است. اگر شلوار جین شما کمی کوتاه (یا خیلی بلند) باشد، یک لباس معمولاً نامناسب به نظر می رسد. علاوه بر این، لبه‌های پهن‌تر آن‌ها مانند شلوار جین اسکینی به راحتی در بوت ها قرار نمی‌گیرد. شما می توانید با انتخاب تی شرت و کفش مناسب، یک مجموعه کامل ایجاد بکنید که شلوار جین راسته خود فقط بخشی از این مجموعه است. 

تاپ برای پوشیدن با شلوار جین راسته

هنگامی که به دنبال راهنمایی در مورد نحوه استایل کردن شلوار جین صاف هستید، همه چیز را از بالا در نظر بگیرید. جین به عنوان یک بوم خالی عمل می کند، بنابراین می توانید بوم خود را بسته به انتخاب پیراهن و دیگر اجزا استایل تان در جهت سبک موردعلاقه تان نقاشی کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سبک شخصی شما چیست؟ آیا به سبک های بوهو، جزئیات تند یا سبک های رمانتیک علاقه دارید؟ هنگامی که به این سوال پاسخ دادید، می‌توانید بهترین تاپ‌ها را برای پوشیدن با شلوار جین راسته انتخاب کنید. به علاوه، این یک فرصت عالی برای ابراز وجود از طریق لباس هایتان است. اگر به آنچه هستید وفادار بمانید، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید.

از تاپ های آستین بنددار گرفته تا تاپ های پولو و پاپاور، گزینه های مختلفی دارید. مهمتر از همه، رعایت کردن تناسب چیزی است که واقعاً بیشترین اهمیت را دارد. شلوار جین راسته دارای برش مستقیم از کمر تا لبه است، بدون اینکه در مچ پا باریک شود. آنها در مدل های گشاد و باریک موجود هستند و همیشه راحت تر از شلوار جین های تنگ هستند. با در نظر گرفتن این تناسبات می توانید یک اورکت یا یک لباس دیگر را نیز به تیپتان اضافه کنید.

چگونه یک شلوار جین راسته با کمر بلند را استایل کنیم

استایل های شیک با شلوار جین

شلوار جین کمر بلند نه تنها راحت است، بلکه در مشخص کردن فرم کمر نیز عالی است. خانم‌ها، وقتی تصمیم می‌گیرید که چگونه با این نوع شلوار یک استایل بسازید، تاپ‌هایی را انتخاب کنید که توجه را به سمت بالا جلب کند. شما می توانید این کار را به بیش از یک روش انجام دهید. اگر از طرفداران سبک های شیک هستید، برای ایجاد ظاهری بدون ایراد، به سراغ لباس بدن نما بروید. یا با تناسبات بازی کنید و یک تاپ کراپ بپوشید که درست تا بالای شلوار جین تان است. در نهایت، اگر پیراهن‌های سایز بزرگ را ترجیح می‌دهید، به سادگی قسمت جلویی آن را در داخل کمر شلوار جین خود قرار دهید و احساس راحتی کنید.

نحوه پوشیدن شلوار جین راسته با بوت

آیا مطمئن نیستید که چگونه شلوار جین راسته را با بوت بپوشید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. هنگام ست کردن یک شلوار جین راسته با یک جفت بوت باید به نکات مختلفی توجه کرد چون آنها درکنار هم یک گزینه فوق العاده در هوای سرد و مرطوب می باشند. اغلب شلوار جین های راسته دارای قدهای کوتاه هستند که از خیس شدن آنها در روزهای بارانی و برفی جلوگیری می کند و همچنین اگر صحبت از هوای سرد شود، بوت ها بهترین انتخاب برای پاییز و زمستان هستند. اما برای ست کردن این دو آیتم باید به چه مواردی دقت کرد؟ در ادامه راجع به آن ها صحبت کرده ایم.

ست کردن شلوار جین با بوت

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین راسته

از آنجایی که شلوارهای جین استاندارد زنانه معمولاً به طول مچ پا می‌رسند، استایل کردن آنها با نیم بوت ها دشوار است. ممکن است همپوشانی ناخوشایندی اتفاق بیفتد، بنابراین تا حد امکان باید از ترکیب آنها اجتناب کنیم. اما برای انجام این کار، یک جفت بوت را انتخاب کنید که طول ساق بلندتری داشته و زیر شلوارتان قرار بگیرند. در این حالت شلوار جین شما هنگام راه رفتن، نشستن یا روی پاهایتان روی کفش شما سر می خورد و آن را می پوشاند. 

آیا به دنبال یک شلوار جین کوتاه تر هستید؟ اطمینان حاصل کنید که همیشه یک فاصله بسیار کمی بین پایین شلوار و رویه بوت های شما وجود دارد. نگران سرما هم نباشید، به راحتی می توانید یک جوراب ساق بلند بپوشید تا پوست در معرض آن در روزهای سرد، گرم بماند.

بوت های ارتشی استایل گرانج دهه 90 را ارائه می کنند

به دنبال روشی برای مدل دادن به شلوار جین راسته با پیچ و تاب بی‌نظیر هستید؟ با الهام گرفتن از یک روند مد محبوب دهه 90 ظاهر شوید. یک شلوار راسته کوتاه که تا بالای بندهای بوت های ارتشی تان را بپوشاند به علاوه یک تی شرت سفید و یک فلانل اورسایز قرمز. می توانید از شلوارهای راسته زاپ دار نیز برای این استایل کمک بگیرید.

نحوه ست کردن شلوار راسته با کفش ورزشی

ست کردن شلوار جین و کفش ورزشی

اگر یکی از دغدغه های شما این است که چطور می توانم شلوارجین راسته را با یک جفت کفش ورزشی و اسپورت ست کنم، پاسخ ما به شما این است که با یک جفت کفش ورزشی ساق کوتاه و کشی سفید به راحتی می توانید این استایل را ایجاد کنید. کفشی که هیچ بندی نداشته باشد و برای پیاده روی بسیار سبک و راحت باشد.

اگر هم نیاز به گزینه های جسورانه تری دارید، کفش های ورزشی رنگی می توانند مکمل زیبایی برای استایل شما باشند.

نظر شما راجع به این مقاله چیست؟ آیا برایتان مفید بود؟

شاید بپسندین

نظر بدین