خانه زنانهراهنمای مد خانم ها هدیه ولنتاین برای خانم‌های شیک

هدیه ولنتاین برای خانم‌های شیک

توسط آرزو سیری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

14 فوریه که هر ساله مصادف با 25 بهمن ماه هست روز عشق نامیده میشود اما امسال به دلیل سال کبیسه، روز 26 بهمن خواهد بود.
با اینکه ولنتاین یک فرهنگ غربی به حساب می‌آید اما سالهاست که ایرانیان نیز این روز عاشقانه را جشن گرفته و برای کسانی که دوستشان دارند هدیه میگیرند و برای همدیگر عشق پایدار و جاودانه آرزو میکنند.

روز ولنتاین به سرعت در حال نزدیک شدن است، اگر وقت کافی برای گرفتن یک هدیه جالب و زیبا برای شخص مورد نظر خود را ندارید و به دنبال ایده‌های بیشتر برای هدیه ولنتاین هستید، لطفا ما را در این پست همراهی کنید.

همه افراد از هدیه گرفتن و هدیه دادن احساس خوبی پیدا می‌کنند، اما معمولا خانم‌ها نسبت به هدیه حساس‌ترند.
ما در این پست، چند مورد ایده ناب برای هدیه دادن به خانم‌ها در روز ولنتاین پیشنهاد میدهیم که متناسب با سلیقه و توان مالی همه باشد و با استفاده از آن‌ها بتوانید این روز را به یکی از خاطره انگیزترین و بهترین روزهای زندگیتان تبدیل کنید.

1. زیورآلات

چه از نظر اقتصادی و چه از نظر زیبایی،‌ زیورآلات گزینه‌ی مناسبی هستند. اگر به دنبال یک هدیه ولنتاین جذاب برای خانم‌ها می‌گردید، یک گردنبند یا حتی یک ست یا نیم ست می‌تواند حسابی معشوقه شما را خوشحال کند.

می‌توانید از میان مدل‌های مختلف ست و نیم ست زیبا و جدید بهترین را برای خانم جذابی که دوستش دارید بخرید. البته به شرط این که با سلیقه و سبک پوشش طرف مقابلتان آشنا باشید. در این صورت می‌توانید بهترین مدل موجود را انتخاب کنید و این امکان را به محبوبتان بدهید که از طرح زیبای آن جواهر لذت ببرد.

خرید جذاب ترین زیورآلات از فروشگاه شهرمون

2. ساعت مچی

در روزهای خاص مانند ولنتاین، خرید هدیه برای عزیزان جزو دغدغه‌های مردم می‌باشد، چه تصمیمی بگیرند، که بتواند با توان مالی و سلیقه شخص مورد نظرشان سازگار باشد. همچنین هدیه خریداری شده جدای از قیمتی که دارد ارزش معنوی نیز داشته و یادآور شما برای طرف مقابل باشد.
ساعت مچی جزو اصلی‌ترین هدایا برای کسانیست که دوستشان داریم، زیرا هم کالای لوکس محسوب میشود و هم در قیمت‌های مختلفی موجود است.

خرید ساعت مچی از فروشگاه شهرمون

ساعت مچی هدیه ولنتاین

3. عینک آفتابی

بله، عینک آفتابی را هم می شود هدیه داد. آن هم به عنوان یک هدیه لاکچری و بسیار کارآمد‌، به طوری که برای استفاده در تمام طول سال مناسب هست و تقریبا هدیه مناسبی برای همه افراد میباشد.

شما می‌توانید برای خرید عینک به عنوان هدیه ولنتاین ، گزینه مدنظرتان را از میان انواع عینک آفتابی‌های عرضه شده در فروشگاه انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا با بسته مخصوص به دست شما برسد و در زمانی کوتاه، یک هدیه عالی را به شکل کاملا آماده دریافت کنید.

مشاهده و خرید عینک آفتابی از فروشگاه شهرمون

4. عطر

با گزینه‌های متنوعی که برای هدیه ولنتاین وجود دارد، ممکن است از خود بپرسید که چرا باید یک عطر بخرید؟ خب، دلایل خیلی زیادی وجود دارد که باعث می‌شود عطرها یک هدیه عالی باشند.
اولا، عطر هم مانند ساعت مچی، یک هدیه ولنتاین لوکس میباشد، دوما، اگر بتوانید عطری بخرید که دقیقا مطابق با روحیه و شخصیت شخص مورد نظرتان باشد. نشان میدهید که چقدر به او توجه دارید چرا که، رایحه‌ها همیشه احساسات را تحت تاثیر قرار میدهند و در نهایت، عطر راهی برای نشان دادن اهمیت و علاقه شما نسبت به طرف مقابل است.

مطمئنا با هربار احساس بوی خوش در تمام طول روز، شما هر لحظه در ذهن او خواهید بود.
ما پیشنهاد میکنیم که همیشه به عطر و ادکلن توجه خاصی داشته باشین چون که عطرها با رایحه‌های دوست داشتنی و بسته بندی‌های زیبا، میتوانند نشان دهنده ارزش طرف مقابل برای شما باشند.

جذاب ترین عطرها در فروشگاه شهرمون

عطر هدیه ولنتاین

5. لوازم آرایشی

انسان زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد ولی در این میان خانم‌ها علاقه بیشتری به زیبایی دارند.
از بین همه‌ی هدیه‌های خاص ولنتاین هیچکدام محبوبیت لوازم آرایشی را برای خانم‌ها ندارد، خصوصا محصولات آرایشی چشم و لب از جذابیت بیشتری برخوردار هستند، چون خانم‌ها علاقه زیادی به آرایش و زیبایی دارند.
اگر انتخاب شما لوازم آرایشی است میتونین از رژلب با تن رنگی تیره و گرم مثل زرشکی تا قرمز روشن انتخاب کنین.

خرید لوازم آرایشی از برندهای معتبر در فروشگاه شهرمون

لوازم آرایشی هدیه ولنتاین

امیدواریم ایده‌های ما کمکی برایتان در گرفتن یک هدیه ولنتاین جذاب و ایجاد یک روز زیبا و به یاد ماندنی باشد. سخن آخر هیچوقت از هدیه دادن به یک خانم نترسید، خانم‌ها بسیار احساسی هستند شما میتوانید حتی با یک شاخه گل جایگاهی ویژه در قلب آنها داشته باشید.

آقایون برای روز ولنتاین چه لباسی بپوشن؟

شاید بپسندین

نظر بدین