8 عطر بهاری زنانه برای 2020

توسط آرزو سیری
8 عطر بهاری زنانه برای 2020
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 10 دقیقه

یک عطر بهاری زنانه شاید بهترین گزینه برای شما در داشتن حسی خوب باشد.
بهار فصلی است که ما با پوشیدن لباس‌های رنگی و زدن لاک ناخن دوست داریم خود را هم رنگ این فصل کنیم، برای همرنگی با این فصل چه چیز دیگری نیاز داریم؟ عطری که مظهر نور و طراوت در فضای باز است.
بنطرتان زمان آن نرسیده که عطر و بوی خود را تغییر دهید و یک عطر جدید و هیجان انگیز را امتحان کنید، که در این فصل کاملا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

8 عطر بهاری مناسب برای سال 2020

خریدی با آگاهی بیشتر در سال 2020 به معنای سرمایه گذاری در چیزهایی است که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید، مانند یک رایحه جدید.
مطالعات نشان می‌دهد که رایحه قدرت تحریک خاطرات مثبت را دارد که باعث بهبود روحیه شما و کاهش استرس خواهد شد. عطرهای خاصی می‌توانند حافظه، بهره‌وری، توجه پایدار و عملکرد شناختی را بهبود بخشند. در اصل، عطر می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد تا شما را خوش بو کند.
در این قسمت از رایحه‎های گرم مشکی گرفته تا گل‌های تازه، مجموعه‌ای از عطرها که برای ایجاد خاطرات جدید در سال جدید پیش می‌آیند، آورده شده‌اند.

عطر آتلیه کلون سانتال کارمین لمیتید ادیتنAtelier Cologne Santal Carmin Limited Edition

برای جشن سال جدید قمری سال 2020، سال، آتلیه کلن نسخه محدود خیره کننده‌ای از Santal Carmin را راه اندازی کرده است.
اولین رایحه از خانه مد فرانسه، ساخته شده با رایحه‌های گرم و چوبی مانند چوب صندل و ترنج می‌باشد.
این عطر یونیسکس احساس اعتماد به نفس و راحتی شما را افزایش میدهد.

بطری نفیس دست ساز ساخته شده در یک کارگاه فرانسوی با شیشه‌ای قرمز مجلل و کلاه طلایی، گل نیلوفر آبی تاثیرگذار نماد تجدید را تکرار می‌کند.
طرح بطری دارای تمام ویژگی‌های سال جدید قمری است. قرمز برای شادی، طلا برای شکوفایی و گل برای شانس.
با این حال چگونه نمی توانید عاشق این بطری قرمز با تزئین گل نیلوفر آبی زیبا باشید؟

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از فروشگاه شهرمون

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: لیمو ترش سبز، ترنج، زعفران
نت‌های میانی: چوب صندل سفید، چوب گایاک، مشک
نت‌های پایه: وانیل، سدر، پاپیروس

Santal Carmin با ترکیب نت‌های تند چوب صندل از استرالیا، ترنج از ایتالیا و چوب گایاک از آمریکای مرکزی، عطر و بوی نرم و دودی را که نمادی از قدرت و انعطاف پذیری است نشان میدهد.
فرمول عطر سانتال کارمین از 91٪ مواد تشکیل دهنده منشا طبیعی با بالاترین کیفیت ساخته شده است.

نوع عطر: ادو پرفیوم (ادو پرفیوم یا (EdP) با غلظتی در حدود ۱۰–۲۰٪  میباشد و غلظت 15%  معمولا رایج‌ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد.)

عطر بهاری آتلیه کلون سانتال کارمین لمیتید ادیتنAtelier Cologne Santal Carmin Limited Edition

عطر میس دیور رز ان رزز (رزیز) Miss Dior Rose N’Roses

عطر میس دیور نسخه‌ی جدید خود از برند دیور را، در سال 2020 توسط طراح معروف فرانسوا دماشی معرفی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد.
رایحه دوم نیز از خانه مد فرانسه طراحی شده با رایحه‌های گلی، پخش بو و ماندگاری بالا، سبک تر از نسخه‌های پیشین خود بوده و مناسب برای خانم‌هایی می‌باشد که عاشق زندگی کردن هستند.
طبیعت در قلب این عطر جایگاه ویژه‌ای دارد، عطر و بوی گل سرخ زیبا به همراه سایر نت‌ها مانند مشک سفید و نارنگی، کافی است که، تقریباً هر کسی را طرفدار خود کند، حتی آن‌هایی که چندان مشتاق گل رز نیستند!!!

بطری Miss Dior الهام بخش از طراحی‌های خانه‌های دیور است، نقوش و تارهای حکاکی شده در شیشه‌های گرانبها لباسهای مردانه را به یاد می‌آورد، در حالی که امضای خانم دیور کمان قدرت زنانه‌ای ظریف را بر آن میافزاید.

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: ترنج، شمعدانی، نارنگی ماندارین
نت‌های میانی: گل رز و گل مینا
نت‌های پایه: مشک سفید

این رایحه با نت‌های گل رز که به طور عمده در نسخه‌های جدید برجسته می‌شود، علاوه بر خوشبو کردن، به شما طراوت، سرزندگی و درخشندگی می‌بخشد زیرا بعد از یکبار استفاده به سرعت شما را به وسط یک مزرعه‌ای از گل‌های رز همراه با نسیم ملایم منتقل می‌کند.

نوع عطر: ادو تویلت (ادو تویلت (EdT) با غلظتی در حدود 5–15٪ و غلظت معمولی 10٪ است.)

عطر بهاری دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز) Miss Dior Rose N'Roses

عطر باربری هر اینتنس Burberry Her Intense

‌‌‌عطر زنانه Her از خانه عطر انگلیسی Burberry در سال 2019 توسط عطرساز برجسته و خلاق Francis Kurkdjian به بازار عرضه شد. ‌‌‌عطر زنانه باربری هر اولین محصول این کمپانی است که با آرم جدید این برند معرفی شده است و با الهام از روحیه جوانی شهرلندن، خلق شده است، به همین سبب رایحه‌ای سرزنده، پر ماجرا و شجاع دارد.
رایحه‌ای جسورانه که انرژی قدرتمند لندن را به خود جلب می‌کند. این رایحه برای آن دسته از زنانی ساخته شده است که لندن را با قلب خود احساس می‌کنند.

بطری تجملی و در عین حال نه چندان خودنما، که با الهام از طراحی بایگانی آرشیوی Burberry ساخته شده است.

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: توت سیاه، گیلاس
نت‌های میانی: یاس، بنفش
نت‌های پایه: بنزوئین، سدر وود

فرانسیس کرکژان رایحه‌ای در گروه بویایی گلی و میوه‌ای را با انواع توت‌ها مانند تمشک، توت فرنگی، شاه توت درکنار آلبالو ترش، انگور سیاه، ماندارین و لیمو در نت ابتدایی و نت قلبی آکنده از گلهای بنفشه و یاس و همچنین ادغام نت‌های چوبی، پچولی، خزه، مشک و وانیل در نت پایه را به طور کاملا هنرمندانه پدید آورده است که سبب خلق اثری به این زیبایی شده است.

نظریه فرانسیس درباره این رایحه

او در مورد این عطر میگوید: عطرزنانه Burberry Her منحصر بفرد و یکتاست، چرا که یک امضای به یاد ماندنی خواهد بود، برای رسیدن به این رایحه نیاز به یک ترکیب قوی بود، یک داستان قوی که خلاقیت شما را بیدار میکند.
ترکیبی از انواع توت‌هایی که درانگلیس یافت میشوند در ادغام با مشک یک رایحه امضا شده را میسازند، بطوریکه بلافاصله وقتی کسی آنرا استفاده کند، به راحتی تشخیص داده شود.

نمیتوان باربری هیر را یکی از بهترین عطرهای فرانسیس دانست اما این عطر شامل علایق زیبای اوست و تلاش خوبی برای ترکیب آکورد هایش مخصوصا توت‌ها شده است که متفاوت بوده و ارزش تست کردن و حتی خریدش را دارد .
طرح تبلیغاتی این عطر جذاب توسط کارا جاسلین دلوین که یک مدل، خواننده و هنرپیشه انگلیسی می‌باشد انجام شد.

نوع عطر: ادو پرفیوم (ادو پرفیوم یا (EdP) با غلظتی در حدود ۱۰–۲۰٪  میباشد و غلظت 15%  معمولا رایج‌ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد.)

عطر بهاری باربری هر اینتنس (بربری هر)  Burberry Her Intense

عطر کلوهه نومید ابسولود پرفیوم Chloé Nomade Absolu de Parfum

عطر بهاری زنانه نومید ابسولو د پرفیوم نیز دارای رایحه‌ای چوبی میوه‌ای از خانه مد فرانسه می‌باشد.
این خانه مد فرانسوی در سال 1952 تاسیس شد و با طراحی لباس‌های زنانه با پارچه‌های لوکس انقلابی برپا کرد و نام خود را به عنوان یک الگو در صنعت مد ثبت نمود.
اولین نسخه ادکلن این برند در سال 1975 تولید شد. کلوهه لاو، نارسیس و لاو استوری از پرفروشترین‌های کلوهه می‌باشند.
برای نشان دادن روحیه پرماجرا و جسورانه ی یک زن Chloé، در سال 2018 نسخه‌ای را راه اندازی کرد، که از آزادی، میل به فضاهای آزاد، افق‌های بی پایان و توانمندسازی الهام گرفته شده است. نسخه Eau de Toilette آن در سال 2019 به بازار آمد و نسخه Chloé Nomade Absolu در ابتدای سال 2020 به بازار عرضه شد که به عنوان عطر مدرن استقلال، ظرافت و ماجراجویی معرفی شد.

بطری این عطر با رنگ‌های گرم، مواد تصفیه شده و جزئیات لوکس تزئین شده است.
تضاد بین خطوط گرافیکی روی گردن بطری، تزیینات طلایی و لوازم جانبی چرمی باعث جذابیت این بطری می‌شود.

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: آلو، میرابل
نت‌های میانی: خزه درخت بلوط، داوینا، اوک ماس
نت‌های پایه: چوب صندل، مشک

کلوهه نومد عطری است خوشبو که شروعی ترش و شیرین (بیشتر متمایل به شیرین) از رایحه میوه‌ها و مرکبات به همراه رایحه لطیفی از گل فریزیا دارد که ساده و در عین حال دلپذیر می‌باشد. با گذر زمان و اضافه شدن خزه بلوط، عطر وارد فاز جدی تری شده و حالتی کمی تلخ و چوبی پیدا میکند که این تغییر باعث رسمی تر شدن رایحه می‌گردد.
کلوهه نومد پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته‌ای جهت مصرف روزانه می‌باشد.
بازیگر نقش آرین لابید به عنوان چهره تبلیغاتی این رایحه برگزیده شد.

نوع عطر: ادو پرفیوم (ادو پرفیوم یا (EdP) با غلظتی در حدود ۱۰–۲۰٪  میباشد و غلظت 15%  معمولا رایج‌ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد.)

عطر بهاری کلوهه نومید ابسولود پرفیومNomade Absolu de Parfum

عطر اسکادا فلور دل سول  Escada Flor del Sol

این بهار، با نسخه جدید ESCADA Flor del Sol Limited Edition تعطیلات، آزادی و دوستی را جشن بگیرید. رایحه ای زنانه و اعتیاد آور که فوراً حس بهار دلنشین را در شما به وجود می آورد.
چشمان خود را ببندید و در خاطرات خود به یک تعطیلات عجیب و غریب و سرگرم کننده در مکزیک بروید.
Escada نسخه محدود بهاری را در سال 2020 و با نام فلور دل سول به بازار جهانی عطر معرفی کرد.

مشاهده و خرید بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی از فروشگاه شهرمون

بطری این عطر بهاری زنانه به رنگ قرمز مایل به صورتی که همرنگ بهار و نشان دهنده زنانه بودن است می‌باشد. طرح‌های سرگرم کننده، بازیگوش و رنگارنگ روی بسته بندی که نقشه‌های dahlias، کاکتوس‌ها و یک قلب را در شعله‌های آتش نشان می‌دهد، حس هیجان را در انسان به وجود می‌آورد.

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: پرتقال، Tequila Sunrise
نت‌های میانی: شکوفه Dahlia
نت‌های پایه: چوب صندل سفید

این ترکیب با رایحه یک کوکتل Sunrise Tequila (تکیلا، شربت گرنادین و آب پرتقال) آغاز می شود و با یک رایحه جذاب که احساسی مرموز مانند ایستادن در وسط مزرعه‌ای از گل‌های مکزیکی دالیا، در نت میانی توسعه می یابد، چوب صندل نیز در پایه عطر برای لمس گرمای دلنشین بهاری قرار دارد.

نوع عطر: ادو تویلت (ادو تویلت (EdT) با غلظتی در حدود 5–15٪ و غلظت معمولی 10٪ است.)

عطر اسکادا فلور دل سول Escada Flor del Sol

عطر گوچی گیلتی لاو ادیشن پور فم Gucci Guilty Love Edition Pour Femme

گوچی در سال 1921 در فلورانس تأسیس شد، که یکی از مارک‌های معروف مد لوکس در جهان، برای خلاقیت، نوآوری و صنایع دستی ایتالیا است.
عطرهای Gucci بخشی جدایی ناپذیر از برند Gucci هستند. اشخاصی همچون Tom ford و بعد از آن Frida Giannini مدیریت طراحی و ساخت عطرها را در این کمپانی بر عهده داشته‌اند.
عطر بهاری زنانه جدید این برند با رایحه ای گلی، به نام گوچی گیلتی لاو ادیشن پورفم در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

بطری این عطر که از شیشه سنگین با طرحی برجسته ساخته شده است، نیمی از آن به رنگ صورتی مات و نیم دیگر به رنگ صورتی براق می‌باشد که در عین سادگی ظرافت خاصی دارد.

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: تمشک،گریپ فروت، ترنج، آب، نرگس
نت‌های میانی: بنفشه، یاس، روایح گلی
نت‌های پایه: مشک، کهربا، نعناع هندی

درست همانطور که عاشقان پیوند خود را تعریف می‌کنند، نسخه جدید این عطر، که یک رایحه تازه گیاهی است نیز نت‌های جذاب خود را تعریف می‌کند.
عطر جدید ادای احترام به شخصیت گل نرگس است.
افتتاح با یک طراوت شفاف متشکل از ترنج، گریپ فروت و اندکی آب و تمشک که توسط گل نرگس به اوج می‌رسند. بنفشه و یاس کیفیت این ترکیب را تکمیل می‌کنند و سرانجام با نتهای نهایی مشک، کهربا و نعناع هندی که این عطر را نرم می‌کنند و احساس نرمی خاصی روی پوست ایجاد می‌کنند، تقویت می‌شوند.

نوع عطر: ادو پرفیوم (ادو پرفیوم یا (EdP) با غلظتی در حدود ۱۰–۲۰٪  میباشد و غلظت 15%  معمولا رایج‌ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد.)

عطر گوچی گیلتی لاو ادیشن پور فم Gucci Guilty Love Edition Pour Femme

عطر دیپتیک او کپیتال  Diptyque Eau Capitale

رایحه دیپتیک او کپیتال یک عطر  یونیسکس از خانه مد فرانسه است که توسط عطر ساز معروف اولیویه پسکاکس طراحی و در سال 2019 به بازار جهانی عطر معرفی شد.
برند دیپتیک یک خانه عطر فرانسوی است که در سال 1961 تأسیس شد و در سال 2005 به مالکیت Manzanita Capital درآمد. این برند در سال 1961 توسط سه هنرمند به نام های Yves Coueslant (طراح مجموعه)، Desmond Knox-Leet (نقاش) و Christiane Gautrot (طراح نساجی) تاسیس و در پاریس افتتاح شد.

در سال 1968 اولین عطر دیپتیک راه اندازی شد و تا سال 2017 توانست بیش از 46 رایحه‌ی ناب را به مجموعه‌ی خود اضافه نماید.
عطر دیپتیک فیلوسیکوس، ادکلن دیپتیک تام دائو و ادوپرفیوم دیپتیک ولوتس را می‌توان از جمله موفق‌ترین‌های این کمپانی معرفی نمود.

طراحی بطری و بسته بندی این عطر، توسط هنرمند معروف پیر ماری، انجام شد.
پیر ماری یک طراح، دکوراتور فرانسوی است که در پاریس متولد شده است. طراحی متمایز او نتیجه تحقیقات مداوم وی در زمینه تصاویر زینتی و روایی است. الهام بخش او از تاریخ، معماری (معماری پاریس) و هنر و به طور خاص از هنر نوو که او بسیار علاقه مند است ناشی می‌شود سبب خلق این طرح زیبا شده است.

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: ترنج، فلفل صورتی
نت‌های میانی: رز
نت‌های پایه: پاتچولی (نعناع هندی)

عطر او کپیتال دارای رایحه‌ای زیبا با گل قبرس برای هر دو جنس است که در سال 2019 به بازار عرضه شده است.
ترکیبی از رایحه معطر و با نشاط ترنج و فلفل صورتی، آغاز می‌شود و به دنبال آن در قلب عطر رایحه جذاب گل رز هنرنمایی میکند و در نهایت این اثر فوق العاده در نت پایه با پچولی به پایان می‌رسد.

نظریه پکساس درباره این رایحه

Eau Capitale به عنوان رایحه‌ای پر جنب و جوش معرفی شده است که جوهره پاریس را کاملاً نشان می‌دهد.
اولیویه پسکاکس  نیز در این باره اشاره میکند: من به افرادی که در این شهر زندگی می‌کنند فکر کردم و برای من، یک زوج بسیار زیبا که دوست دارند در رستوران ها غذا بخورند، وقت خود را در تراس بگذرانند و به روشی بسیار پاریسی زندگی کنند بسیار الهام بخش بود. زیرا آنها کسانی هستند که مردم به آنها نگاه می‌کنند و دوست دارند با آنها دوست شوند، زیرا آنها بسیار خاص هستند.
چه کسی نمی خواهد مانند یک پاریس شیک و خوش بو شود؟

نوع عطر: ادو پرفیوم (ادو پرفیوم یا (EdP) با غلظتی در حدود ۱۰–۲۰٪  میباشد و غلظت 15%  معمولا رایج‌ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد.)

عطر دیپتیک او کپیتال Diptyque Eau Capitale

عطر میسون مارجیلا رپلیکا اسپرینگ تایم این ا پارک Maison Margiela Replica Springtime in a Park

عطر اسپرینگ تایم این ا پارک از برند مارجیلا رپلیکا عطر جدید یونیسکس از خانه مد فرانسوی است که توسط میسون مارجیلا طراحی شد و در سال 2019 به بازار جهانی عطر منتشر شد.
این خانه مد در سال 1988 توسط طراح بلژیکی مارتین مارجیلا تاسیس شد. یک بخش مقطع بین مد و طراحی میباشد که مجموعه لباس‌های آماده و همچنین کالاهای چرمی، کفش، لوازم جانبی و عطر را ارائه می‌دهد.

نت‌های تشکیل دهنده این عطر:  

نت‌های آغازی: گل لیلی دره
نت‌های میانی: گلابی
نت‌های پایه: مشک

این رایحه ذات لطیف و درخشان بهار را از طریق نت‌های شکوفه لیلی دره، اثر میوه‌ای گلابی و ترکیب آن‌ها با مشک را دوباره زنده میکند. این عطر ظریف خاطره پیاده روی در یک پارک با عطر شکوفه‌های بهاری را زنده میکند، اولین پرتوهای گرم آفتاب بعد از یک زمستان طولانی و سرد، در فصل جدید شما را به قدم زدن دعوت می‌کنند. این رایحه دقیقا همان حس را در شما به وجود می‌آورد.

طرح بطری به شکل استوانه با شیشه شفاف که سبب نمایان شدن رنگ زیبای عطر میشود، بسیار ساده و جذاب است.

نوع عطر: ادو تویلت (ادو تویلت (EdT) با غلظتی در حدود 5–15٪ و غلظت معمولی 10٪ است.)

عطر میسون مارجیلا رپلیکا اسپرینگ تایم این ا پارک Maison Margiela Replica Springtime in a Park

با این عطرها در بهار همچون شکوفه‌های زیبای بهاری معطر و خوشبو شوید.😉

آشنایی با 9 عطر پاییزی و پرطرفدار مردانه

شاید بپسندین

1 نظر

7 راه ماندگاری عطرها - مجله اینترنتی مد و لباس شهرمون 1400-02-29 - 6:04 ب.ظ

[…] بریم با چند عطر بهاره زنانه آشنا بشیم؟ […]

پاسخ دادن

نظر بدین