خانه اخبار مد پوما و بالمین از کالکشن جدیدشان رو نمایی کردند

پوما و بالمین از کالکشن جدیدشان رو نمایی کردند

توسط مرضیه حیدری
کارا دلوین مدل کالکشن پوما و بالمین
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

‌‌
برند پوما و بالمین در یک همکاری مشترک، از کالکشن جدیدشان که الهام گرفته از بوکسینگ هست رونمایی کردند.
این مجموعه زیبا با مدلینگ بی نظیر”کارا دلوین” در هم آمیخته و جلوه خاصی پیدا کرده است.
همچنین این کالکشن با تکیه بر ایده “مبارزه خوب” داستان زندگی افرادی را بازگویی میکند که با تمام وجود برای رسیدن به چیزی که به آن اعتقاد دارند، پافشاری میکنند.
طراح اصلی بالمین، “اولیویر روستینگ” با توجه به این که در کالکشن پاییز زمستان 2019 خود حول موضوع آشوبگری و خشونت متمرکز شده بود. بنابراین در این کپسول مشترک هم، همان روند را ادامه داده است و به لطف این لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌های ورزشی، ویژگی ستیزه جویانه و خستگی ناپذیر این افراد را به طور کامل بیان کرده است.

یکی از سه مدل کفشی که با نام Nightfox در این کالکشن ارائه شده است و در مرکز توجه قرار دارد؛ کفش مشکی رنگیست که از چرم انعطاف پذیر ساخته شده و دارای یک زبانه بزرگ بوده که توسط دو بند چرمی با دکمه‌های طلایی رنگ( شبیه دکمه‌های ژاکت) نگه داشته شده است. در مدل دیگر، طول زبانه کمی برش داده شده و یک دکمه طلایی بزرگ همچون مدال روی آن قرار گرفته و همچنین یقه کفش نیز با جرئیات طلایی تزئین شده است.
و آخرین مدل از کفش‌های این کالکشن بوت‌هایی با چشم‌های طلایی و سطحی ناهموارمیباشد.
وقتی این کفش‌ها با قطعات دیگر این مجموعه، از تیشرت گرفته تا نیم‌تنه‌های ورزشی، شلوارک‌ها و جوراب‌ها ترکیب میشوند؛ فوق‌ العاده به نظر میرسند. حتی دستکش مخصوص بکس هم در این کالکشن وجود دارد.

نظر کارا دلوین در مورد همکاری پوما و بالمین چیست؟

کارا دلوین جدا از این که با روستینگ رابطه عاشقانه دارد. مدل و هنرپیشه موفقی بوده و از آنجا که اخیرا با کمپانی‌ها و برندهای معروف درگیر بوده و همکاری داشته؛ نظر خود را در مورد این شراکت این گونه بیان میکند:
“پوما علاوه بر اینکه برند موفق و توانمندی است؛ تجربه خوبی در زمینه کارهای گروهی دارد و همکاری اولیویر با پوما بسیار مناسب به نظر میرسد. و از سوی دیگر برند بالمین دارای روحیه شجاعانه‌ای است که میتواند آن را با برند پوما به خوبی نشان دهد. و این ویزگی چنان مرا هیجانزده میکند که دوست دارم در مورد آنچه که میتوانیم با هم انجام دهیم فکر کنم و من به این همکاری و نتیجه‌ای که خواهد داشت یقین دارم و افتخار میکنم.”

اولیویر روستینگ و کارا دلوین

مجموعه PUMA و Balmain از طریق سایت puma.com و خرده فروشان منتخب در 21 نوامبر در سراسر جهان منتشرخواهد شد.
منظر باشید😉

شاید بپسندین

نظر بدین