خانه سلامت و زیباییسلامت و زیبایی خانم ها آشنایی با محصولات آرایشی ضد حساسیت (هایپوآلرژنیک)

آشنایی با محصولات آرایشی ضد حساسیت (هایپوآلرژنیک)

توسط آرزو سیری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
آشنایی با محصولات آرایشی ضد حساسیت (هایپوآلرژنیک)
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

یافتن بهترین محصولات آرایشی ضد حساسیت برای کسانی که دارای پوست حساس هستند، می‌تواند یک جدال جدی باشد. هر تلاش برای انجام یک آرایش جدید نیز راهی دیگر برای ایجاد مشکلات پوستی در زندگی ماست، حتی هنگام استفاده از محصولات آرایشی ضد حساسیت یا به اصطلاح hypoallergenic.
این بدان دلیل است که، متأسفانه استفاده از اصطلاح hypoallergenic توسط FDA تنظیم نشده است. یعنی هیچ معیار یا تعاریفی وجود ندارد که حاکی از استفاده از اصطلاح ضد حساسیت باشد.
با این وجود از نظر آماری احتمال ایجاد واکنش‌های آلرژیک در محصولات هایپوآلرژنیک کمتر از فراورده‌های معمولی است.

فرآورده‌های هایپوآلرژنیک

این فراروده‌ها معمولاً فاقد اجزایی چون عطر و بعضی نگهدارنده‌های خاص هستند که احتمال ایجاد واکنش آلرژیک در استفاده از آنها بالاست.
عبارت «هایپوآلرژنیک» ممکن است گمراه کننده باشد. بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند این محصولات فاقد هر گونه ماده‌ی حساسیت زا می‌باشند.
هرچند فراورده‌های هایپوآلرژنیک هم ممکن است حاوی انواع عطرها، مواد نگهدارنده و سایر ترکیباتی باشند که باعث ایجاد واکنش‌های حساسیتی شوند زیرا حساسیت به یک ماده بستگی به ویژگی‌های فردی دارد.

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از فروشگاه شهرمون

البته، پوست همه متفاوت است! شما می‌توانید نسبت به هر ماده‌ای که در مواد آرایشی و مراقبت از پوست وجود دارد، بسیار حساس باشید، بنابراین باید محصولات جدید را به خصوص هنگامی که پوست حساسی دارید، آزمایش کنید.
اگر آزمایش منجر به شکست و ایجاد مشکلات پوستی شد، ممکن است بخواهید این مشکلات پوستی را با محصولات آرایشی جدید پوشش دهید که، این امر باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود. برای پایان دادن به این چرخه تحریک کننده پوستی مداوم، استفاده از محصول را قطع کرده و با متخصص پوست خود در این باره صحبت کنید.
اگر پوست حساسی دارید و نمی‌خواهید از محصولاتی همچون سایه چشم، هایلایت، برنزرو… استفاده کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد برخی از بهترین برندهای هایپوآلرژنیک که محصولات آرایشی ضد حساسیت برای پوست‌های حساس تولید میکنند بیشتر بدانید.

برند Colorescience

تمام فرمول‌های برند Colorescience کاملاً طبیعی و از مواد معدنی می‌باشد.
آنها بدون ایجاد سنگینی روی پوست اعمال می‌شوند و بدون ایجاد لکه‌های سفید رنگ روی پوست به صورت یکنواخت پخش می‌شوند.
همه ترکیبات این محصول حاوی فناوری Enviroscreen هستند که تضمین می‌کنند شما نه تنها در مقابل اشعه خورشید محافظت می‌شوید، بلکه از آلودگی‌ها و اثرات مادون قرمز که می‌توانند منجر به پیری زودرس، آسیب پوستی و سرطان پوست شوند نیز محافظت می‌شوید.

ضد آفتاب کرم پودری Colorescience

ضد آفتاب‌های معدنی برای پوست‌های حساس و همچنین پوست‌های مستعد به اگزما و آکنه بسیار عالی هستند، زیرا می‌دانیم که آنها به پوست جذب نمی‌شوند، بلکه در قسمت سطحی پوست مانده و منافذ پوست را مسدود نمی‌کنند، و این گزینه‌ای عالی برای افرادی که مستعد آکنه هستند، می‌باشد.
این ضد آفتاب‌ها به اندازه ضد آفتاب‌های شیمیایی پوست را تحریک نمی‌کنند، از این رو متخصصان پوست این محصول را به کسانی که پوست‌های حساس و مشکلات پوستی دارند توصیه می‌کنند.

ضد آفتاب کرم پودری Colorescience

برند Jane Iredale

برند Jane Iredale با استفاده از بالاترین کیفیت مواد معدنی و آلی موجود، خط کاملی از لوازم آرایشی بهداشتی با کارایی بالا و بدون حساسیت، زیبایی طبیعی شما را تقویت کرده و پوست شما را تغذیه می کند.
به عنوان یک برند زیبایی، محصولات آرایشی و مراقبت از پوست این برند عاری از پارابن، تالک، فتالات، عطر مصنوعی و ترکیبات GMO که برای بسیاری از افراد تحریک کننده شناخته شده‌اند است.

رژ لب Jane Iredale

رژ لب این برند در ترکیبات خود حاوی روغن‌های گیاهی می‌باشد که، درخششی بی نظیر به لب‌ها می‌دهد، حجم دهنده و تغذیه کننده لب‌ها بدون مواد شیمیایی بوده و به مدت طولانی رنگ و ماندگاری خود را حفظ کرده و رطوبت لب‌ها را افزایش می‌دهد.

رژ لب Jane Iredale

برند Clinique

Clinique، شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکایی است، که در زمینه تولید و توزیع عطر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. شرکت کلینیک در سال ۱۹۶۸ توسط ایوِلین لودر تأسیس شد.
محصولات برند کلینیک جز اولین محصولاتی هستند که، توسط متخصصان پوست ساخته می‌شوند و نسبت به آلرژی تست شده هستند.
به گفته متخصصین پوست کلینیک مارکی است که توجه خاصی به آنهایی که پوست حساس دارند، می‌کند زیرا مجموعه‌ای کامل از محصولات بدون مواد آلژی زا و عطر را به بازار ارائه داده است.

خرید لوازم آرایشی برند Clinique از فروشگاه شهرمون

سایه چشم Clinique

سایه چشم این برند، دارای چهار رنگ با ماندگاری طولانی، بدون کمرنگ شدن یا ایجاد شیار بر سطح پلک بوده که جلوه‌ای طبیعی به چشم‌ها می‌بخشد.
این محصول مورد تایید متخصصین چشم بوده و مخصوص چشم‌های بسیار حساس و افرادی است که که از لنز استفاده می‌کنند.

سایه چشم کلینیک Clinique

برند Giorgio Armani

برند Giorgio Armani یک شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجیو آرمانی تأسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد.

فاندیشن Giorgio Armani

درخشش و زیبایی پوست را با فاندیشن برند آرمانی تجربه کنید.
یک آبرسان بدون روغن با فناوری منحصر به فرد میکروفیل به درخشندگی پوست، بهبود بافت صورت و از بین بردن نواقص مبهم کمک می‌کند. بافت سبک و ابریشمی آن پوشش‌دهی یکپارچه به چهره شما می‌دهد.

فاندیشن Giorgio Armani از محصولات آرایشی ضد حساسیت

برند Neutrogena

یک برند آمریکایی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد، که در لس آنجلس کالیفرنیا واقع شده است. برند Neutrogena در سال 1930 توسط امانوئل استولاروف تاسیس شد.
نوتروژنا نیز مانند برندهای معروف و مشابه در زمینه‌ی لوازم آرایشی بهداشتی، آزمایشات متعلق به تولیدات خود را بر روی حیوانات انجام نمی‌دهد و همچنین محصولات این برند از مواد معدنی تشکیل شده که ضد حساسیت نیز می‌باشند.

Neutrogena امروزه طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت از پوست و مو، فراورده‌های زیبایی و آرایشی و مانند آن را ارائه می‌دهد. رشد چشمگیر شرکت، در کنار افزایش تعداد مشتریان و مصرف کنندگان رضایتمند، نشان از کیفیت و مرغوبیت تولیدات نوتروژنا دارد.

برق لب Neutrogena

برق لب Neutrogena به تسکین دادن لب‌ها کمک می‌کند و درخشش زیبایی را روی لب‌ها بر جای می‌گذارد.
از ویژگی‌های دیگر این برق لب میتوان کمک به محافظت از لبان خشک اشاره کرد.

خرید لوازم آرایشی برند Neutrogena از فروشگاه شهرمون

برق لب Neutrogena از محصولات آرایشی ضد حساسیت

برند bareMinerals

این برند محصولات آرایشی خود را با بکارگیری دانش روز متخصصان از مواد معدنی، به منظور ارائه محصولاتی که سبب تجدید، تغذیه و انرژی بخشیدن به پوست می‌شوند بهره می‌برند.

رژ لب bareMinerals

رژ لب این برند سرشار از مواد معدنی مغذی است. فرمول رژ به گونه‌ای طراحی شده است که بدون ایجاد سنگینی روی لب‌ها مینشیند و لب‌ها را تقویت می‌کند.

رژ لب bareMinerals از محصولات آرایشی ضد حساسیت

در نهایت باید بدانید که بروز واکنش‌های ناخوشایند پوستی نسبت به فراورده‌های آرایشی بهداشتی بستگی به وضعیت پوست و سیستم ایمنی بدن دارد. پوست سالم، بهترین محافظ در برابر اکثر موادی است که درطول روز با آنها مواجه می‌شویم.

بریم با صفر تا صد لوازم آرایشی آشنابشیم؟💄

شاید بپسندین

نظر بدین