خانه سلامت و زیباییسلامت و زیبایی خانم ها لونا مینی 2، محبوب‌ترین دستگاه پاک‌کننده صورت

لونا مینی 2، محبوب‌ترین دستگاه پاک‌کننده صورت

توسط مرضیه حیدری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

همه خانم‌ها آرزوی یک پوست شاداب، سالم و درخشان را دارند و از روشهای گوناگون برای رسیدن به این آرزو استفاده میکنند از ماسک‌های طبیعی خانگی گرفته تا جلسه‌های پاکسازی هفتگی در پیش فلان دکتر و …
پاکسازی پوست از آلودگی‌ها و آرایش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر روز باید به آن توجه شود و همه خانم‌ها با توجه به پوستشان باید یک روتین منظم مراقبت از پوست در برنامه روزانه خود داشته باشند. ما در اینجا یک وسیله پاکسازی پوست به شما معرفی میکنیم تا هر چه زودتر به پوستی سالم و درخشان دست یابید. براش تمیز کننده صورت، “لونا مینی 2” یک وسیله معجزه گر و عالی برای مراقبت از پوست شماست.

معرفی فیس براش لونا مینی دو

 LUNA Mini 2 محصول شرکت فورئو (FOREO) یک دستگاه پاکسازی و جوانسازی پوست با آخرین تکنولوژی ارتقاء یافته تی سونیک (T-Sonic) است و تماما از سیلیکون طبی غیر متخلخل ساخته شده است. لونا دارای هشت حالت برای تنظیم سرعت جهت پاکسازی کامل پوست میباشد و هر کس با توجه به پوست خود میتواند سرعت آن را تنظیم کند. با این که لونا ضد حساسیت و اگزما میباشد؛ اما کسانی که اگزما دارند موقع استفاده از آن میتوانند سرعت آن رادر پایین‌ترین حالتش قرار دهند تا با خیال راحت از آن استفاده کنند. همچنین لونا مینی دو دارای سه منطقه مختلف برای پوست‌های نرمال، حساس، ترکیبی و چرب میباشد.

1) بخش بالای جلو دستگاه مناسب نواحی اطراف دور چشم
2) بخش مرکزی جلو دستگاه مناسب پاکسازی و شستشو صورت
3) بخش پشت دستگاه مناسب ماساژ و ضد پیری
میتوان گفت لونا مینی دو، تقریبا برای همه نوع پوستی مناسب است.

ویژگی‌های لونا مینی دو چیست؟

شما بعد از یک بار استفاده از لونا مینی 2، تاثیر آن را روی صورتتان احساس خواهید کرد و بعد از مدتی استفاده مداوم، خواهید دید که پوستتان چقدر تغییر میکند این دستگاه به مرور زمان باعث نرم‌تر شدن پوست، کاهش آثار آکنه و لک‌های صورت، کوچکتر شدن منافذ پوستی به خصوص منافذ روی بینی و همچنین جلوگیری از چین و چروک و پیری زود رس میشود. در کل درمانی برای سالمتر، پاکتر و درخشانتر شدن پوست است. سر برس‌های لونا مینی 2، 50% از مدل قبلی بزرگتر بوده و دارای دندانه‌های بلندتر ونرم‌تر؛ برای پاکسازی عمیقتر، راحتی بیشتر و عملکرد بهتر است. بهترین مزیت این مدل این است که دیگر نیازی به تعویض سر برس‌های آن نیست چرا که سیلیکون ضد باکتری بوده و آلودگی را به خود جذب نمیکند. و نکته مهم دیگر، لونا 100% ضد آب است و بدون نگرانی میتوانید آن را بشویید.

تکنولوژی پیشرفته تی سونیک به کار رفته شده در این فیس براش تا دو برابر قدرتمند تر بوده و با 8000 پالس (ضربه) در دقیقه میتواند تا 98.5% از آلودگی‌های سطح پوست، چربی‌ها و بقایای میکاپ را پاکسازی کند تا پوست شما سالم تر و تازه تر دیده شود. و یکی دیگر از مزیت‌های جالب این فیس براش این است که هر 15 ثانیه به شما علامت داده و یادآور میشود که زیاد روی یک ناحیه از صورتتان متمرکز نشوید و به نواحی دیگر هم توجه کنید. شما میتوانید از لونا مینی 2، دو بار در روز به مدت یک دقیقه استفاده کنید تا پوستی صاف و صیقلی داشته باشید.

لونا مینی دو

6 روش ساده برای درمان لب‌های خشک

آیا لونا ارزش خریدن دارد؟

لونا به خاطر اندازه کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و برای مسافرت و خارج از خانه مناسب میباشد و تنها لازم است هر 5 ماه یک بار آن را شارژ کنید. با این که قیمت این محصول کمی بالاست اما ارزش یک بار سرمایه گذاری روی پوست را دارد. این دستگاه ترکیبی از علم و دانش زیبایی است و به این راحتی قابل دستیابی نیست.
“فیس براش لونا مینی دو فورئو” قابل حمل، با دام و کاملا بهداشتی برای پوست شماست.

لونا مینی دو

تفاوت فیس براش سیلیکونی با پلاستیکی چیست؟

چرا فیس براش‌های سیلیکونی از فیس براش‌های مویی بهترند؟؟
براش‌های سیلیکونی در برابر انباشت باکتری‌ها مقاوم بوده و 35 برابر بهداشتی‌تر از براش‌های معمولی هستند، تا ابد نیازی به تعویض سر براش نیست. همچنین با پوست بی اندازه لطیف وملایم هستند.

سخن پایانی و یک توصیه مهم

توجه داشته باشید که این گجت قیمتی بالای 100 یورو دارد و لینک سایت اصلی محصول در داخل همین مطلب ذکر شده است و مدلهای ارزان کاملا تقلبی بوده و نه تنها تاثیر مثبت روی پوست شما ندارند، بلکه میتوانند آسیب‌های جدی به پوستتان وارد کند !!!!!!!!!
پیشنهاد ما این است که ابتدا پوست خود را بشناسید و سپس از یک متخصص پوست مشاوره بگیرید و بعد به خرید و استفاده از محصولات آرایشی و مراقبتی اقدام کنید.
‍‍

شاید بپسندین

نظر بدین