خانه زنانه 10 مدل مو جذاب زنانه برای این زمستان

10 مدل مو جذاب زنانه برای این زمستان

توسط مرضیه حیدری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
مدل مو
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

برای اغلب خانم‌ها جمع کردن و بستن موها یا حالت دادن به آنها و … یک دغدغه جدی میباشد. به خصوص در استایل خیابانی که دنبال موهای مرتب و شیک هستیم.
زمستان دقیقا زمانی از سال است که دوست دارید موهایتان را زیر شال یا کلاه مخفی کنید. اما همین که کلاه را از سر برداریم با موهایی به هم ریخته مواجه خواهیم شد که اصلا خوشایند نیست. با توجه به این که زمستان در راه است و بسیاری از خانم‎ها از روشهای کلیشه‌ای در استفاده از شال و کلاه خسته شده‌اند؛ تصمیم گرفتیم در اینجا چند مدل مو را که مناسب فصل زمستان و استریت استایل است به نمایش بگذاریم. در این پست 10 ترفند ساده برای مدل موی شما معرفی کرده‌ایم؛ که به راحتی با آنها میتوانید ظاهر زمستانی خود را حفظ کنید و بسیار شیک و متفاوت به نظر برسید.

حتی از مدلهای زیر میتوانید الهام بگیرید (از مدل گوجه‌ای گرفته تا بافتهای زیبا و…) و سبک مخصوص خودتان را داشته باشید.

چگونه موهای سالم، زیبا و درخشان داشته باشیم

مدل مو گوجه‌ای پایین سر

مدل موی گوجه‌ای بیشتر مورد علاقه خانمهاییست که شاغل هستند و وقت کافی برای درست کردن موهایشان ندارند. برای همین مدل موی گوجه‌ای بهترین انتخاب برای آنهاست.

استفاده از پلیور یقه دار

صبح که از خواب بیدار میشوید کافی است موهایتان را شانه بزنید و سپس یک پلیور یقه‌ اسکی بپوشید و موهایتان را از زیر آن بیرون نیاورید. به همین راحتی..😉

شل بستن موها با یک کش بزرگ در پایین سر

کسانی که موهای یک دست و یک اندازه دارند میتوانند خیلی شل، موهایشان را پشت گردن جمع کنند و با یک کش موی بزرگ ببندند. شک نکنید زیبا خواهد شد.

مدل مو دم اسبی با گیره در پایین سر

وقتی میگوییم مدل دم اسبی، فکر میکنیم همه موهایمان را باید بالای سرمان جمع کنیم و با یک کش، خیلی محکم آنها را خفه کنیم. در صورتی که اینطور نیست شما میتوانید با یک گیره به شکل افقی موهایتان را خیلی شل در پایین سر جمع کرده و ببندید. این گونه هم شیک خواهد بود و هم به خاطر کشیدن موهایتان سر درد نمی‌گیرید.

استفاده از هد بند

هدبند به خانم‌هایی توصیه میشود که هم دوست دارند موهایشان را باز بگذارند و هم از طرفی هنگامی که موهایشان روی صورتشان میریزد اذیت میشوند و از کوره در میروند.

بافتن موها

بافتن موها که یک مدل قدیمی است و اکثرا از مادرانمان یاد گرفته‌ایم. بهترین و شیکترین راه برای داشتن موهای مرتب و زیباست که دردسر چندانی هم ندارد.

استفاده از هدبند بافت روی پیشانی

زمستان فصل هدبندهای بافت و خوشگل میباشد که هم پیشانی و گوشهایتان را از سرما حفظ میکند و هم نمیگذارد موهایتان شلخته و نامنظم دیده شود.

مدل مو با هدبند

استفاده از گیره‌های محبوبتان

خوب است گاهی گیره‌های دوست داشتنی و زیبایمان را از کیف آرایشمان بیرون آورده و برای تکمیل استایلمان از آنها استفاده کنیم. همچنین اگر با یکی از اکسسوری‌ها و یا لباسهایی که پوشیدیم ست باشد، عالی میشود.

مدل مو با گیره

مدل گوجه‌ای شلوغ در بالای سر

مدل گوجه‌ای شلوغ در بالای سر، بیشتر مناسب افرادی است که موهایشان فر بوده و به هر روشی که میبندند موهایشان از بغلها بیرون میزند. البته این هم در جای خود بسیار جذاب است و از مدل موهای روز محسوب میشود. اما اگر نمیخواهید موهایتان از بغلها بیرون بزند. مثل تصویر زیر موهایتان را درست کنید قطعا جذابیتتان چند برابر خواهد شد.

مدل مو

استفاده از دستمال سر به روشهای مختلف

استفاده از دستمال سر، یکی از راه‌های داشتن ظاهری متفاوت و جذاب است. اما خیلی از خانم‌ها اصرار دارند به شیوه‌های قدیمی و پیچیده، دستمال سر را در استایل موهای خود جا دهند. در حالی که خیلی راحت میتوانید از آن به عنوان یک کش ساده استفاده کنید و یا موهایتان را داخل آن مثل یک کیسه جمع کنید.

مدل مو با دسمال سر
مدل مو

مشاهده و خرید انواع اکسسوری مو از فروشگاه شهرمون

شاید بپسندین

نظر بدین