خانه اخبار مد اسیکس از مدل سفید/قرمز Asics GEL-Lyte III رونمایی کرد

اسیکس از مدل سفید/قرمز Asics GEL-Lyte III رونمایی کرد

توسط مرضیه حیدری
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه

اسیکس ” ASICS ” شرکت تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی ژاپنی میباشد که چندی پیش در دسامبر 2019 به مناسبت سی‌امین سالگرد تولید کفش‌های بسیار محبوب سری asics og gel lyte 3 مجددا از یک مدل جدید با نام GEL-Lyte III در رنگ و بویی زنده و کلاسیک رونمایی کرد.

اسیکس

مشخصات کفش اسیکس GEL-Lyte III

این کفش‌های ورزشی که به فرم کفش‌های OG و به رنگ سفید و قرمز هستند از لحاظ عملکرد ورزشی در سطح پایینی قرار دارند. قسمت بالای این کفش عمدتا از چرم نبوک و سفید رنگ و توری شکل است. در حالی که نوارهای رویه کفش از چرم هستند. چرم سیاه سر پنچه و پاشنه عقب کفش، ضد عناصر روشن است در حالی که نوشته GEL-Lyte III روی این قسمت با رنگ برجسته قرمز حسی کلاسیک به کفش هدیه میدهند. زبانه کفش، خط‍های روی کفش، لایه پایینی آن و دو قسمت در پشت کفش هم با این رنگ تزئین شده‌‌اند. برای تکمیل کردن این ترکیب زیبا، بندهای کفش هم قرمز هستند. حفظ کردن تعادل در استفاده از رنگ‌های سیاه، قرمز، خاکستری و سفید بسیار جالب و قابل توجه هست چرا که به چشم نمیزند و با یک نگاه متوجه همه رنگ‌های به کار برده میشوی.

GEL-Lyte III یکی از کفش‌های پر طرفدار ASICS خواهد بود که راحتی و ساختار تکنیکی را ارتقا میدهد. این کفش دست طراحان و همکارانی مانند رونی فیگ را دیده است تا بتواند یکی از تمیزترین کفش‌های ورزشی موجود را ایجاد کند.
این کفش در 1 ژانویه 2020 عرضه میشود. اگر دوست دارید این کفش زیبا را داشته باشید حتما خرده فروشی‌های 43einhalb را چک کنید. قیمت این کفش 135 دلار میباشد.
همچنین اسیکس در ماه نوامبر نیز به همین مناسبت 30 سالگی، از مدل
” “ASICS GEL-Lyte III OG “Citrus ” که طرح و رنگ آن الهام گرفته از مرکبات میباشد رونمایی کرده بود.

ASICS GEL-Lyte III OG Citrus

نایت جوگر TIME IN با همکاری نینجا و آدیداس رونمایی شد

شاید بپسندین

نظر بدین