خانه زنانهراهنمای مد خانم ها 8 روش پوشیدن لباس برای بلندتر جلوه دادن پاها !

8 روش پوشیدن لباس برای بلندتر جلوه دادن پاها !

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

پاهای بلند جذابیت خاصی به شما میده ولی اگه پاهاتون کوتاه میتونین با استفاده از این روش های ترکیب لباس پاهاتونو بلند جلوه بدین .

شلوار های فاق بلند بپوشین

سعی کنید از شلوارای فاق بلند و یا دامن استفاده کنید .این باعث میشه بنظر برسه که پاهای شما از قسمت کمر شلوار شروع میشه . با پوشیدن لباس ها بالای کمر خود میتونین پاهاتونو بلند جلوه بدین .

شلوار فاق بلند

کفشاتونو درست انتخاب کنید

خب الان یه دلیل دیگه واسه رفتن به خرید کفش دارین . وقتی که دامن و یا پیراهن های مجلسی میپوشین از کفش های هم رنگ پوست خود استفاده کنید و یا از کفش های باز استفاده کنید . این کار باعث میشه که رنگ کفشا خطوط پاهاتونو قطع نکنه و پاهاتون بلند تر بنظر برسه . همین کارو میتونین واسه شلوار ها و ساپورت هم تکرار کنین . میتونین از کفشای هم رنگ اونا استفاده کنین .

مراقب بوت های بلند و کفشای پاشنه بلند که در قسمت مچ پا بند دارن باشین . قد شما رو کوتاه نشون میدن .

کفش باز و کرمی

تاپ هاتونو زیر شلوار بزارین

تاپ ها و پیراهن های بلند که از کمرتون پایین تر میان ، باعث میشن که کوتاه بنظر برسین . تاپ ها و پیراهناتونو زیر شلوارتون بزارین و روی اون یک کاپشن و با کت کوتاه بپوشین تا پاهاتون بلند جلوه داده بشن .

تاپ زیر شلوار باعث بلند تر بنظر برسین

از پیراهن های مجلسی و دامن های ماکسی استفاده کنید

این کار باعث میشه که اصلا معلوم نشه پاهاتون از کجا شروع میشه . این روش بیشتر با دامن های شکل A و قلمی راست خوب کار میکنه .

باعث میشه بلند بنظر برسین . پیراهن بلند

پایینارو ساده انتخاب کنید

شلوار و دامن هاتونو ساده انتخاب کنید ، جزئیات بیشتر باعث کوتاه تر بنظر رسیدن پاهاتون میشه . پس از طرح های عجیب و جیب های زیاد در شلوار و این جور چیزا دوری کنید .

شلوار کوتاه باعث بلند بنظر رسیدن شما میشه

از ترکیب بلند و کوتاه استفاده کنید

به اندازه دامن و پیراهن های مجلسیتون توجه کنید .از ترکیب بلند و کوتاه استفاده کنید . میتونین از کفشای پاشنه بلند هم استفاده کنید . مواظب باشین که قسمت انتهایی لباستون در قسمت ساق پاها تموم نشه . این قسمت درشت ترین قسمت پایین پاهاست و باعث میشه درشت و کوتاه بنظر برسین .

ترکیب بلند و کوتاه باعث بلند تر بنظر رسیدن پاها میشه

استفاده از طرح های عمودی

طرح های عمودی باعث میشه که توجه چشم ها به پایین تنه از بالا به پایین ادامه پیدا بکنه و بینایی رو به اشتباه بندازه و باعث بشه کمی بلند تر بنظر برسین . برای این کار میتونین از طرح های راه راه عمودی و یا دامن های چین دار استفاده کنید .

طرح های راه راه عمودی بلند بنظر میرسونه

پوشیدن لباس های پایین نامتقارن

پیراهن ها ، تی شرت ها و لباس های نامتقارن عمودی باعث خطای دید و بلندتر بنظر رسیدن پاها میشن .

لباس پایین نامتقارن بلند بنظر برسین

 

شاید بپسندین

نظر بدین