خانه زنانهراهنمای مد خانم ها 6 کفش کتانی که میتونین با هر لباسی بپوشین

6 کفش کتانی که میتونین با هر لباسی بپوشین

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

کفش های رتو کانورس که یادتونه . اون روزا که کانورس هارو در رنگ های مختلف میپوشیدیم و عالی بودن و هستن . امروز میخوایم 9 کفش وینتج – مدرن رو براتون معرفی کنیم که اکثرشون مال زمان قدیم هستن ولی هنوز هم مثل کانورس ها خیلی محبوبن و اونارو میتونین با هر لباسی از شلوار جین گرفته تا لگینگ های چرم و حتی برای کار بپوشین .

1 – کفش های ADIDAS STAN SMITH

با خرید کفش های آیدادس استن اسمیت هیچ وقت نمیتونین اشتباه کرده باشین . این کفش های کاملا سفید رو میتونین با هر لباسی بپوشین و مطمئنیم همیشه به سراغشون میاین . اگه رنگ سفید کلاسیک رو دوست ندارین میتونین اونو در رنگ های صورتی نئونی ، زرشکی ، آبی و طلایی متالیک موجودن .

2 – کفش های NEW BALANCE FOR J.CREW 620

نیوبالانس و J.Crew در یک همکاری جدید این مدل ساده رو به یک کتانی شیک و وینتج تبدیل کردن که خیلی زیبا میباشد و برای یک استایل وینتج عالیه

3 – کفش های کلاسیک VANS SLIP-ON

این کفشهای اسکیت با بروزرسانی جدید خود و روکش طلایی عالی بنظر میرسن .

4 – کفش های KEDS CHAMPION ORIGINALS

این کفش های کانواس میتونه به هر تیپی حالت دخترانه بده و با هر لباسی عالی بنظر میرسن بدون اینکه از راحتی شما کم کنند .

5 – کفش CONVERSE CHUCK TAYLOR ALL STAR ’70 HI

اینارو که یادتونه ، آره بازم این دوست داشتنی ها . ولی این بار در رنگ بژ . این رنگ میتونه جایگزین مناسبی برای مدل کاملا سفید اون باشه و وقتی با شلوارجین و تی شرت پوشیده بشه حال و هوای راحتی و زیبا بهتون میده  . البته اینا تو رنگ های مختلف موجودن و اگه خواستین میتونین مدلای دیگه رو امتحان کنید .

6 – کفش های بسکتبال PUMA BASKET REMASTER

این کفشا رو تو رنگ های دیگه مثل آبی نیز شاید قبلا پوشیده باشین ولی این یکی با طرح های زیبا روش جایگزین متفاوتی میتونه باشه .

6 – کفش کتانی ADIDAS ORIGINALS SUPERSTAR

با این کفش های کتانی رو مد ، استایل خیابانی تون رو کامل کنید . این کفش های کتانی شاید خیلی وقته که بازاره ولی هنوز هم وینتج – مدرن باقی مونده و طرفدارای زیادی داره .

8 – کفش کتانی ONITSUKA TIGER BY ASICS

این کفشا که برای اولین بار در 1978 تولید شدند ، هنوز هم محبوب عام و خاص هستن و باید اعتراف کنیم که در کنار زیباییشون این موجودات خیلی خیلی راحت هستن .

9- کفش های SAUCONY ORIGINALS JAZZ LOW PRO

راحت و اسپورت . این کفش های صورتی به خوبی با لباس های بهاریتون ست میشن . اگه رنگهای صورتی رو دوست ندارین ، میتونین از 11 رنگ دیگه این کفش یکی رو انتخاب کنید .

شاید بپسندین

نظر بدین