خانه مردانهراهنمای مد آقایان 5 استایل مردانه که هیچ وقت از مد نمی افته

5 استایل مردانه که هیچ وقت از مد نمی افته

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

این یک حقیقته که بعضی از لباس ها هیچ وقت از مد نمی افتند . مثلا یک کاپشن چرم سیاه همانطور که رو تن Marlon Brando (هنرپیشه قدیمی آمریکایی ) عالی به نظر میرسید ، الان هم میتونه عالی بنظر برسه . مثلا یه پیراهن آکسفورد مردانه هیچ وقت از مد نیافتاده و نخواهد افتاد .

5 ست لباس مردانه که هیچ وقت از مد نمی افتند

در این مطلب قصد داریم لباس هایی رو معرفی کنیم که اسرار دارن تا سالیان سال جز اصلی لباس های هر مرد خوش استایل باشند و باز هم از مد نیوفتند .

  1. سویشرت همراه با شلوار کتان

سویشرت و شلوارکتان مردانه

مطمئنم سویشرت های مردانه رو میتونین همه جا  ببین . یک لباس ساده که در عین حال شیک و راحته ، ولی کمتر کسی مثل پل نیومن ( کارگردان و بازیگر) این تکه لباس رو به خوبی درک کرده و با پوشیدن اون با یک شلوارکتان کلاسیک بهش یک استایل شیک و راحت و در عین حال کلاسیک داده .

ولی چرا این دو با هم به خوبی ست میشن ؟ خب شلوار کتان با اینکه حالت ریکس و راحتی داره ولی کمی هم حالت رسمیشو حفظ میکنه . در کنار این اگه با یه سویشرت مردانه پوشیده بشه تبدیل میشه به یه استایل راحت و در عین حال کمی رسمی که مردا میتونن تو روزایی که سر کار نیستن و آخر هفته ها اونو بپوشن .

سویشرت مردانه zara,J CREW,

2. تی شرت سفید با شلوارجین سفید

تی شرت سفید با شلوارجین سفید

چه چیزی ساده و زیباتر از یک تی شرت سفید با یک شلوارجین در همین رنگ میتونه واسه تابستون آمادتون بکنه ؟ شاید پوشیدن تی شرت و شلوارجین سفید کمی خیلی ساده به نظر برسه ولی مطمئنا ارزششو داره .

اول از همه توصیه میکنیم سفیدی رو انتخاب بکنین که با رنگ پوستتون سازگار باشه . برای مثال رنگ کرم و سفید استخوانی برای افرادی با پوست زرد عالیه .

واسه این میتونین از کسی الهام بگیرین که میتونسته همه چیز رو به خوبی با هم ست کنه : استیو مک کوئین همیشه شلوار جین هایی که کمی تیره تر از تی شرت سفیدش بود رو انتخاب میکرد و این سبک سالیان ساله که هنوز هم تازه و رو مده .

اگه تو منطقه ای هستین که تو تابستونا هم هواش کمی سرده میتونین تی شرت آستین کوتاه رو با یه تی شرت آستین بلند جایگزین کنین و باز میتونین همون جذابیت تی شرت آستین کوتاه رو به استایلتون برگردونین .

تی شرت سفید با شلوارجین سفید

3. لباس های برتون با کت مردانه

کت مردانه با لباس راه راه

لباس های برتون از وقتی که تو قرن 19 ام واسه نیروی دریایی فرانسه معرفی شدن تا الان تغییر زیادی نکردن . اگه از اون دسته از افراد هستین که دوست دارین بدون اینکه ریسک کنین ، با طرح ها و شکل ها بازی کنین ، پس برتون گزینه ی خوبیه .

با اینکه میتونین با انواع لباس ها براحتی ست کنین ، ولی برتون ها وقتی با یک لباس کلاسیک مثل یک کت سرمه ای پوشیده میشن بهتر بنظر میرسن .

اگه تو پوشیدن برتون ها شک دارین ، حتما نگاهی به استایل جیمز دین بندازین ، خودتون متوجه میشین که چرا برتون ها از قرن 19 تا الان از مد نیوفتاده اند .

لباس برتون با کت مردانه

4 . یقه اسکی با کت

برخلاف بعضی عقاید مخالف ، میتوان مشاهده کرد افراد خوش پوش تو ماه های سرد از یقه اسکی ها استفاده میکنند .

از این دسته ی افراد میتوان به مایکل کین ( بازیگر بریتانیایی ) اشاره کرد که میتوان در بیشتر فیلم هایی که توشون هست این نوع طرز پوشش رو دید . این مدل شاید قدیمی باشه ولی به این معنی نیست که نمیتونه شامل لباس های یک جنتلمن مدرن امروزی باشه .

یقه اسکی هایی با الیاف کشمیر یا پشم در بین افراد خوش پوش و جنتلمن ها بیشتر محبوبیت داره و به محض اینکه هوا کمی سرد میشه ، اونارو به تن میکنن .

همراه یقه اسکی میتونین یک کت کلاسیک مردانه بپوشین . جالب اینکه این استایل اونقدر شیک و عالیه که میتونین اونو واسه یه قرار شام و یا حتی واسه کار و یا جلسه های رسمی بپوشین .

یقه اسکی بافتنی با کت دکمه دار

5. پیراهن آکسفورد با شلوار پارچه ای

پیراهن آکسفورد با شلوار پارچه ای

اگه از اون دسته افراد هستین که میخواین تو روز های غیرکاری هم شیک باشین و هم کمی رسمی ، میتونین از ترکیب پیراهن آکسفورد با شلوارپارچه ای استفاده بکنین . همچنین برای یک استایل راحتی و شیک میتونین از یک ژاکت یقه شال مانند و یا یک کت استفاده کنین . و یا با باز کردن دکمه ی بالایی پیراهن و بالا زدن آستین ها میتونین یک استایل راحت و شیک داشته باشین .

پیراهن آکسفورد با شلوار پارچه ای

 

شاید بپسندین

نظر بدین