خانه اخبار مد ۱۰ کفش ورزشی برتر 2014 برای آقایان

۱۰ کفش ورزشی برتر 2014 برای آقایان

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

در سال 2014 مطمئنا برند های زیادی در پی تولید لباس های اسپرتی با ماهیت جوان پسندانه و راحت بودند ، این امر به رونمایی چندین کفش اسپرت محبوب نیز انجامید .

سالی که سه دیزاینر نایکی به آدیداس ملحق شدند ، Rihanna با پوما همکاری کرد و نایکی با مارک معروف Supreme و با Riccardo Tisci  طراح معروف مد همکاری کرد ، مطمئنا باید انتظار چنین کفش های محبوبی باید میبودیم .در این نوشته باهم ده کفش ترینر محبوب 2014 رو با هم بررسی خواهیم کرد.

کفش  Adidas Stan Smith

در ژانویه 2014 آدیداس با تولید دوباره ی کفش های محبوب خود یعنی Stan Smith موج های مثبتی از سوی طرفداران خود دریافت کرد . این کفش های تنیس با طراحی مینیمالیست و خط های تر و تمیز به کفش محبوب افرادی چون Pharrell , American Dad بدل شد . این کفش با رنگ سفید خود تقریبا با هر نوع لباسی جور در میاد و در کل ارزششو داره .

stansmiths

کفش های  Jordan Future

برند فرعی نایکی یعنی Jordan همیشه عادت به رونمایی کلکسیون های جدید لایف استایل نداره  ولی تو این سال Jordan Future با استایل جدید و منحصر به فرد خود فروش زیادی رو داشته . این کفش با رویه ی کاملا بافتنی شبیه Jordan XI میباشد و ظاهرا ادعای زیادی هم داره و طراحی و کیفیت ساخت این کفش ها شروع موفقیتی برای مارک Jordan میباشد.

jordanfuture

کفش Asics Gel Lyte III

با جان گرفتن کفش ورزشی جدید Asics، این برند ژاپنی دوباره با همکاری طراح معروف کفش و صاحب Kith NYC دست و صورتی دوباره به برند خود کشیده .

به غیر از این کفش های Asics  ، این برند دست به تولید کفش هایی با رنگ های عسلی و سیاه وسفید زده که در مقایسه با مدل های مشابه New Balance که معمولا در طرح هاش از استایل های Reto الهام میگیرد، تنوع بیشتری دارن .این برند افرادی رو با لایف استایل مدرن هدف گرفته و مطمئنا در سال های آینده هم چیزی واسه گفتن در مقابل رقیباش داره .

asicslyte

کفش های سفارشی  Adidas ZX Flux

شاید کفش های ورزشی با استایل های قدیمی و تکراری این روزا زیاد دیده میشه ولی این به این معنا نیست که کفش های مدرنی تولید نمیشه . این بار آدیداس با تولید کفش های سفارشی مشتریان که روش میتونین طرح های مدرن رو چاپ کنید ، سال رو به نفع خودش تموم کرد . شما هم میتوانند با استفاده از نرم افزار miZX FLUX طرح های مورد علاقه ی خودتون رو روی کفش های آدیداس ZX Flux چاپ کنید و جالب اینجاست که این طرح فقط منحصر به شما میشه .

zxflux

کفش مدل BBall Low برند Common Projects

این برند آمریکایی / ایتالیایی به جای برندینگ و نوآوری ، به کیفیت و لوکس بودن وسایل استفاده شده در محصولات خود توجه میکند و این بار با طراحی کفش های ساده ی تنیس  خود با جزئیات ظریف تونسته جزو 10 کفش برتر سال 2014 بشه .
bballlow

کفش  Air Huarache نانایکی

این سال نایکی ، برند  اصیل آمریکایی هم باید طراحی Air Huarache کفش های استایل قدیمی روزنده کرده . مطئمنا این کفش یکی از نوآورانه ترین طرح های طراح نایکی یعنی Tinker Hatfield بوده . این کفش بدنه ای شبیه زره داره و از سندل های محلی آمریکا الهام گرفته . این کفش در سه رنگ سیاه ، پلاتینی و سیاه/قرمز تولید میشه .

huraches

کفش New Balance 998

از وقتی که استایل Reto (استایل مربوط به دهه ی ۶۰ میلادی) محبوبیت زیادی پیدا کرده ، این New Balance بود که از همه بیشتر سود کرد .حالا سبک خیابانی در این برند خلاصه میشه و خوبه گه بدونین از برند های معروف استیوجابز به شمار میره.

مطمئنا سال 2014 سال خوبی واسه مدل 998 این برند محبوب بود . 998 ثابت کرد که میتونه با مدل های رایج مانند 596 و 420 New Balance برابری بکنه که این رو هم باید بیشتر مدیون همکاری با jcrew باشه .

کفش ورزشی new Balance

کفش آدیداس مدل Tubular

از آخرین اعضای این لیست میشه به Adidas Tubular اشاره کرد . این کفش زیبا که شباهت زیادی هم به مدل Y3 Qasa آدیداس داره در اواخر سال 2014 رونمایی شد و میتوان گفت که یک موفقیت جهانی واسه آدیداس به حساب میاد . مطمئنا در سال 2015 نیز شاهد خودنمایی این کفش زیبا خواهیم بود .

کفش آدیداس tubular

کفش saucony shadow 5000

شاید Saucony رو بیشتر افراد نشناسن ولی باید بهتون بگم که این برند یک برند معروف آمریکایی میباشد که کفش های ورزشی تولید میکنه . در مدل shadow 5000 این کفش به جزئیات توجه زیادی شده و میتواند رقیب بزرگی برای New Balance باشه . این مدل در عرض چند ساعت بعد از رونمایی فروش خوبی کرد و باعث سربلندی برند Saucony شد .

کفش ورزشی shadow 5000

کفش Puma Disc Blaze

کفش Disc Blaze در سال 2014 هیاهوی زیادی به پا کرد و مطمئنا نظر خیلی از افراد معروف مانند ، لیریک نویس معروف Solange Knowles ، طراح معروف Sophia Chang و Ronnie Fieg رو به خود جلب کرد و این خود باعث ایجاد موج عظیمی از طرفدارا های خاص شد . این کفش در چندین رنگ ارائه میشه و مطمئنا در سال 2015 هم شاهد خبر های زیادی در مورد این کفش خواهیم شد .

کفش پوما Discblaze

سال 2014 مطئمنا بهترین سال واسه کفش های ورزشی بود ، طوری که امکان نداشت که ما یک هفته تمام تو دفتر کارمون بشینیم و تو اینباکس ایمیلمون یه خبر جدید از یه کفش جدید نباشه ، و این رقابت باعث شد که خریدارها اینبار حق انتخاب بیشتری داشته باشن و این روند به احتمال زیاد در سال پیش رو هم تکرار خواهد شد .

منبع : fashionbeans

شاید بپسندین

نظر بدین