خانه زنانهراهنمای مد خانم ها خاکستری رو با چه رنگ هایی بپوشیم ؟

خاکستری رو با چه رنگ هایی بپوشیم ؟

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه

به احتمال زیاد شما هم مثل ما یک لباس زمستانی مثل پلیور به رنگ خاکستری دارین . خاکستری جزو رنگ های طبیعی میباشد و اونو براحتی میشه با انواع لباس ها و یا حتی به تنهایی پوشید ولی اگه بتونین اونو با رنگ های مناسب ترکیب کنین خیلی زیبا تر هم میشه .

خاکستری + آبی دنیم + فندقی

میتونین از ترکیب یک شلوارجین جذب آبی شروع کنید بعد یک تی شرت رنگ فندقی رو از روش بپوشین و از روی اون سویتشر یا پلیور خاکستری . اگه پلیور زیپ کناری داشته باشه زیپ های اونو باز کنید تا تی شرت فندقی از زیر دیده بشه و بالاخره میتونین بوت و کیفتون رو با رنگ تی شرت ست کنین و اونارو فندقی انتخاب کنید .

آبی دنیم + رنگ شاه توتی + قهوه ای تیره + خاکستری

شاید پوشیدن رنگ خاکستری با قهوه ای سوخته کمی دور از انتظار باشه ولی به طور غیر مستقیم میتونین اونارو ترکیب کنید .

برای این کار از یک پیراهن چهارخانه رنگ بنفش یا شاه توتی شروع کنید و از روی اون یک پلیور بافت بپوشین . اگه پایین پیراهن کمی بیرون باشه زیباتر بنظر میرسه . سپس با شلوارجین آبی جذب و بوت و کیف قهوه ای ست کنید . جوراب های زیبا یادتون نره .

مشکی نرم + خاکستری + کرم

شاید این یکی جزو رنگ ها نباشه و فقط توش از رنگ های طبیعی استفاده شده ولی فک کردیم بدون این یکی نمیشه . این تیپ میتونه مناسب استفاده روزانه باشه و هیچ وقت از مد نمیوفته .

برای شروع با یک پلیور خاکستری شروع کنید و اونو با شلوار جین و کفش های کرم مایل به سفید و کیف مشکی و عینک کامل کنید . این تیپ میتونه مناسب مسافرت هم باشه .

شما کدوم ترکیب رنگ رو با خاکستری دوس دارین ؟

شاید بپسندین

نظر بدین