خانه اخبار مد نایک با همکاری بیماران نوجوان از کالکشن Doernbecher‌ Freestyle رو‌نمایی کرد

نایک با همکاری بیماران نوجوان از کالکشن Doernbecher‌ Freestyle رو‌نمایی کرد

توسط مرضیه حیدری
نایک
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه

در دنیای امروز که همه در رقابت و تکاپو برای پیشرفت کردن و دیده شدن هستند. طراحی و ایده پردازی حرف اول را میزند. داشتن ایده‌‎ای نو و خلاقانه کار هر کسی نیست. اما نایک همیشه سعی کرده با ایده‌های جذاب وارد میدان رقابت شود. او این بار در کالکشن 2019 خود با نام ” Nike Doernbecher Freestyle 2019 ” از کفشهایی با طرح‌های جسورانه بیماران نوجوان و شجاع رونمایی میکند که هر کدام داستان یک بیمار و یک بیماری را در خود پنهان کرده‌اند.

نایک و همکاری او با نوجوانان بیمار

همکاری نایک با بیمارستان ” OHSU Doernbecher ” ( بیمارستانی در ایالت اورگان در آمریکا ) که از سال 2004 شروع شده و همچنان ادامه دارد امسال نیز در یک همکاری مشترک به بیماران نوجوان این شانس را داده که کتانی‌های مخصوص خود را طراحی کنند.
امسال نیز تیمی از نوجوانان با نام ” ۶ شگفت انگیز ” طرح‌های خود را روی مدل‌های معروف نایک و جردن پیاده سازی کردند. مدل‌های موجود در این کالکشن عبارت‌اند از:
Nike Air Force 1
SB Zoom Janoski
React Element 55  
Air Max Triax 96 
Zoom Pegasus Turbo II
و Air Jordan 14
هر یک از این طرح ها به مبارزه این نوجوانان با ۶ نوع بیماری ” دیابت نوع 1، بیماری سلیاک، نقص مادرزادی قلب، سرطان کلیه، سرطان مغز و بیماری لنفوم هاجکین ” اشاره دارد.

مشاهده و خرید کفش نایک از فروشگاه شهرمون

همچنین سودی که تا به حال از این ایده مبتکرانه عاید این بیمارستان و بیماران آن شده است؛ مبلغی بالغ بر 24 میلیون دلار میباشد که تمام سود آن به نفع این بیماران خرج خواهد شد.
این کلکسیون از ۷ دسامبر از سایت nike.com قابل خرید میباشد.

آیا داستان کفش نایک مگ را میدانید؟؟🙃

شاید بپسندین

نظر بدین