خانه مردانهراهنمای مد آقایان دنیل کریگ و پنج درس استایل از او

دنیل کریگ و پنج درس استایل از او

توسط مرضیه حیدری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
دنیل کریگ
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

شاید باور نکنید اما دنیل کریگ، به عنوان شخصیت جـیـمـز باند کنونی در سـالهای گذشته یکی از معروفترین و خوش استایلترین بازیگـران جـهـان به شـمـار مـیـرود. هـمچنین از طرفی او اسـتایـل خـود را با اسـتـایـل کاراکتر جـیـمـز باند مطابقـت داده تا از این طریق محبوبیت و نـفـوذ خـود را در بـیـن هوادارانـش بیشـتر کنـد. کریگ با وجود قدم گذاشتن به 50 سالگی و پوشیدن لباس‌های شیک وگاها کـژوال، سعـی دارد اسـتایـل منحصر به فردش را که مناسـب با سنش هست حـفـظ کنـد.
در این پست 5 درس استایل از دنیل گریک را میتوانید ببیند.

کت و شلوار دست دوز با رنگ‌های بلوک کننده

به عنوان جیمز باند، دنیل کریگ اکثرا با کت و شلوارهای رسـمی تامفورد و اسموکینگ بر روی صحنه حاضر می‌شود و همیشه در مـراسم‌هایی مانند فرش قرمز با لباس‌های شیک و رسمی دیده می‌شود. او را گاها در زندگی روزمره هم با کت و شلـوار میتوانید ببینید. کریگ یکی از طرفداران سـر سخت کـت و شـلوار سـه تـکه کـلاسیک با رنـگ خاکستری است. اگر دنبال‌کننده استایل دنیل کریگ باشید حتما عکـس‌های زیادی از این استایل او دیده‌اید. رنگ‌هایی مانند سیاه و سرمه‌ای تضـاد خیلی خوبی با موهای بور و چشمان آبـی دنیل ایجاد کرده و بـه سـاخت ظاهر کـلی او کـمـک مـی‌کنند. او همیشه طـرفدار رنگ‌های تیره است؛ حتی برای استایل کژوال.

دنیل کریگ با کت و شلوار خاکستری
دنیل کریگ با کت و شلوار مشکی

برای خرید به سایت شهرمون مراجعه کنید

دنیل کریگ، مرد کلاسیک

وقتـی به انتخاب‌های کریگ در حـوزه مـد و فشن دقت کنیم می‌فهمیم که او از دوره رنسانس باقی مانده. او به جای دنبال کردن آخـرین ترندهای مـد ترجیح می‌دهد به آیتم‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند اعـتماد کند‌ و د‌ر هـمان سبـک باقی بماند. لباس‌های اصلی مردان کلاسیک و خوش پوش عبارت‌اند از “کت‌های چرم، شال‌گردن، کاپشن‌های پفی، شلوار جین آبی، کاپشن ‌های خلبانی و لباس‌های بافت” همه اینها استایل دنیل کریگ، مرد کلاسیک و خوش پوش هالیوود را توصیف می‌‌کنند.

دنیل کریگ با کت چرم
دنیل کریگ با کاپشن پفی

کفش‌های قهوه‌ای دنیل کریگ

انتخاب کفش مناسب برای استایل مناسب دارای اهمیت زیاد و نیازمند مهارتی است که دنیل کریگ طی سال‌ها به این مهارت دست یافته است. همانـطور که می‌بینید کفش‌های قهوه‌ای بهترین گـزینه برای ست کـردن بـا انـواع لـباس‌ها هستند. فرقی نمی‌کند شما یک جفت بوت چلسی را با شـلوار جیـن بـپـوشیـد یا کفش آکسفورد را با کت و شلوار ست کنید و یا اینکه کفش‌های رسـمی را با استایل کژوال خود هـماهـنگ کنید. مهم ایـن است که رنـگ کـفـش‌هایتان به درستی انـتـخاب شود و مـا به شما اطمینان می‌دهیم که رنـگ قـهـوه‌ای، یک انتخاب بدون ریسک و عالی برای کفش است.

دنیل کریگ با کفشهای قهوه‌ای
دنیل کریگ با کفشهای قهوه‌ای

دنیل کریگ با ژاکت

دنیل با پوشیدن ژاکت بافت برای هر مکان و زمانی بار دیگر به ما نشان داد کـه هیچ مردی نباید از پوشیدن ژاکت هراس داشته باشـد. ژاکت‌ها این قابلیت را دارند کـه با اکثر لباس‌ها سـت شوند و این یک مزیت بـزرگ میباشد. دنیل کریـگ هـمانند کـت و شلوارهایش، برای لباس‌های بافـت هـم از رنگ‌های خاکستری و سرمـه‌ای و رنـگ‌های تیره استفاده می‌کند و یـک استایـل راحـت و بـروز بـرای خـود ایـجـاد می‌کند.
بـرای هر مردی که در آستانه 30 سالگی یا بیشتـر از آن قـرار دارد ژاکت میتواند یـک انتخاب بی دردسر و جذاب باشد. پـس ارزشش را دارد که بـرای آب و هوای سرد، دنـبال ژاکت های بافت بروید.

دنیل کریگ با ژاکت سبز
دنیل کریگ با ژاکت خاکستری

کیف‌های مورد علاقه دنیل کریگ

چه در هنگام سفر در اقیانوس اطلس و چه در حال قـدم زدن در خیـابـان‌های لـندن، کریگ طرفدار کیف مردانه است. اما بر خلاف بسیاری از کیف‌های پـر زرق و برق و جم و جور که در بازار است دنیل طرفدار سرسخت کیف‌های چرم بزرگ و کیف‌های مسنجر است؛ تا بتواند وسایل خود را در حـال حرکـت به راحـتی حـمل کنـد.
به نظر می‌رسد کیف‌های مسنجر رنگ روشن با کمربندهای برجـسـته و سگـک‌های جـذاب، حـسی مـردانه در کریگ به وجود می‌آورند.

دنیل کریگ با کیف مسنجر و ساک
دنیل کریگ با کیف مسنجر

در مورد دنیل کریگ بیشتر بدانید

شاید بپسندین

نظر بدین