خانه مردانهراهنمای مد آقایان آقایان : چگونه برای قرار ولنتاین لباس بپوشیم ؟

آقایان : چگونه برای قرار ولنتاین لباس بپوشیم ؟

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

در یک رستوران مکان رزرو کردین ، یک گل زیبا از بهترین گلفروش سفارش دادین ، بعد از کلی شور و مشورت بهترین هدیه رو خریدین تا بهش بفهمونین که چقدر اهمیت میدین .

ولی در مورد لباستون چه فکرایی کردین ؟ همیشه ممکنه که این نکته ی مهم تو بیشتر مواقع از یاد رفته باشه و تو دقایق آخر یادتون بیوفته ولی باید اینو تو یادتون داشته باشین که خطا در انتخاب لباس های مناسب  بعد اینهمه تدارکات میتونه مثل این باشه که کفشای کثیف کانورس رو با کت و شلوار رسمیتون بپوشین و مطمئنا نمیتونین تعادلی برقرار بکنین.

مرتبط : خانوم ها چگونه برای والنتاین لباس بپوشیم ؟

توجه داشته باشین که منظورمون این نیست که لباسای رسمیتونو واسه یک شام و یا نهار با دوستتون بپوشین . کافیست که بدونین که واسه هر مناسبتی لباس مناسبو بپوشین که هم شیک باشین و هم راحت . در این نوشته با ما همراه باشین تا بدونین واسه هر قرار ملاقات والنتاین چجوری لباس بپوشین .

dress-for-a-date-top[1]

واسه قرار شام

انتخاب خوبیه ، چطور میتونین در اشتباه باشین وقتی واسه قرار شام با همسرتون بهترین جا رو رزرو کردین با بهترین غذا ها و نوشیدنی ها و اگه واسه اینا این هم وقت گذاشتین ، بهتره که واسه لباساتون هم همونقدر وقت بزارین .

تو این جور مناسبت ها خیلی سخته که از کت مردانه دست بکشیم . میتونین یک کت یقه برگردان 2 دکمه در رنگ هایی مثل خاکستری روشن ، رنگ زغالی ، سرمه ای و سیاه انتخاب بکنین .

توجه داشته باشین که اینجا هدف ما فقط پوشیدن لباسایی که خوب بنظر برسین ، نه اینکه با بیش از حد توجه به جزئیات باعث بشین طرف مقابل احساس راحتی نداشته باشه . با در نظر گرفتن موارد بالا میتونین یک پیراهن مردانه سفید یا در رنگ هایی که تکمیل کننده ی استایلتون باشه انتخاب بکنین . همچنین با یک جفت کفش کلاسیک آکسفورد مردانه در رنگ سیاه عالی بنظر میرسین .

اگه ست کت و شلوار مردانه بنظرتون زیاد واسه شما و یا مکانی که میخواین ملاقات بکنین رسمیه ، اون وقت میتونین از ترکیب کت و شلوارکتان جداگانه کمک بگیرین . یک شلوار کتان در طرح Slim fit یا straight fit در رنگ های بژ با یک کت سرمه ای ، پیراهن آبی آکسفورد و یک جت کفش قهوه ای مردانه طرح آکسفورد و یا کفش کالج خوب میشه .

اگه میخواین واسه تاکید اهمیت ملاقات کمی رسمی تر بنظر برسین میتونین یک از یک شال گردن نیز استفاده بکننین .

لباس های مردانه با کت

نمونه ای از کاتالوگ کت با لباس جداگانه

کت مردانه با شلوار جداگانه

برای قرار سینما

شاید نتونیم در مورد اینکه چی تماشا بکنین نظر بدیم ولی مطمئنا در مورد اینکه چی بپوشین میتونیم بهتون پیشنهادایی بدیم . شاید قرار سینما کمی غیر رسمی تر از شام باشه ولی این دلیل نمیشه که به لباساتون توجه کافی نکنین .

برای این قرار ملاقات میتونین بجای لباس های رسمی ، لباس های راحت بپوشین . چون مطمئنا بعد و یا قبل از سینما حتما به یه کافی شاپ و یا رستوران محلی واسه خوردن غذا یا نوشیندنی خواهید رفت . برای شروع میتونین از شلوار هایی با بافت کلفت استفاده بکنین .  مثل شلوار های کتان در رنگ بژ ، شلوار های جین سرمه ای و یا شلوار پشم مردانه .

همچنین میتونین با یک پلیور پنبه ، پیراهن دکمه دار چهارخانه یا راه راه ، پلیور بافتنی و یا یک ژاکت مردانه بپوشین . و در آخر میتونین با یک جفت بوت فهوه ای و یا سیاه مردانه استایلتونو تکمیل بکنین .

قرار سینما

برای قرار ملاقات بیرون

فرقی نمیکنه که قرارتون برای رفتن به شهر دیگری باشه ، یا دیدار از یک موزه یا رفتن کنار یک دریاچه ی خوش منظره .این نوع قرار بیانگر آب و هوای نامعلوم و غیر منتظره میباشد . پس واسه اینکه هم احساس خوبی داشته باشین و هم شیک باشین باید کمی با دقت لباس بپوشین . برای مثال توصیه میکنیم حتما کت مردانه خودتونو همراه داشته باشین – پالتو مردانه و بارانی هم توصیه میشه و با یک پلیور بافتنی متوسط ، تی شرت یقه گرد کلاسیک ، یک جفت شلوار جین سرمه ای پر رنگ و یا شلوارکتان slim با بافت کمی کلفت .

وقتی صحبت از کفش مردانه باشه ، باید مدلیو انتخاب بکنین که هم با دوام باشه و هم راحت ، مثلا یک جفت بوت چرم مردانه و یا جفت کفش اسپرت چرم میتونه مناسب باشه .

اگه هوا خیلی سرد باشه ، یادتون نره که شال گردن و دستکش های چرمی خودتونو همراه داشته باشین چون این دو مورد هم جزو اکسسوری های لوکس مردانه محسوب میشن و استایلتونو از حالت سادگی و تکراری در می آره .

پالتو ، بارانی و پلیور بافتی مردانه

قرار منزل

این نوع قرار مطمئنا یکی از صمیمی ترین گزینه هاست ولی چون نمیخواین برین بیرون نمیتونین فقط به شلوارجین و سویشرت خودتون تکیه بکنین . باید کمی به خودتون برسین ولی توصیه میکنیم جوری باشه که معلوم نشه زیاد وقت گذاشتین . سعی کنین یه استایل انتخاب بکنین که با اینکه راحت و خودمونی تر باشه ولی قابل تحسین هم باشه .میتونین یک جفت شلوارجین و یا شلوار کتان رو با یک پیراهن و یک پلیور یقه هفت و یا یقه گرد بپوشین . و یا گزینه ی دیگه میتونه یک پولوشرت بافتنی با یک شلوارکتان باشه .

با اینکه کفش اینجا زیاد مد نظر نیست ولی میتونی بجای دمپایی و یا صندل یک جفت کفش راحتی کالج بپوشین و اگه از اون نوع مردایی هستین که دوست ندارن تو خونه کفش بپوشن ، سعی کنید جورابی رو انتخاب بکنین که با لباساتو ست بشه و سوراخی نداشته باشن 🙂

کاتالوگ لباس های راحتی مردانه زمستان

توجه به جزئیات دیگه یادتون نره

درآخر توجه داشته باشید که بدون اینکه به  اصلاح سر و صورت خود توجه داشته باشید، به این نوع قرار ملاقات نرین . از آرایشگر خود برای اصلاح موی سرتون وقت بگیرین و یادتون نره که دستی به مو های صورتتون هم بکشین . کمی رسیدن به سر و صورتتون هیچ ضرری نداره .

در مورد آدکلن هم همیشه تاکید کرده ایم که با اینکه مقدار کمی از آدکلن میتونه در تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل تاثیرگذار باشه ، ولی مقدرا بیش از اندازه ی آن اذیت کننده خواهد بود.

جملات آخر

با این چهار نوع لباس پوشیدن واسه قرار ملاقاتی که واستون توضیح دادیم میتونین مطمئن بشین که براحتی میتونین واسه قرار ملاقاتتون شیک و بجا لباس بپوشین . ولی این همه ی ماجرا نیست دوست داریم از شما در مورد اینکه میخواین واسه قرارتون چی بپوشین بشنویم . نظر یادتون نره .

 

شاید بپسندین

نظر بدین