خانه معرفی برند ها و طراح هامعرفی مردانه 9 لباس مردانه که با گذشت زمان بهتر میشن

9 لباس مردانه که با گذشت زمان بهتر میشن

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

خیلی چیزا تو زندگی با گذشت زمان بهتر میشن ، شاید جالب باشه بدونین که بعضی از لباس ها هم اینجوری هستن و با پوشیدن مداوم داستان های زیادی واسه گفتن پیدا میکنن .شاید با وجود ترند های زودگر این ایده کمی عجیب بنظر برسه ولی بهتون قول میدیم این لباس ها اگه بخوبی مراقبت بشن سالیان سال دوست قدیمی و صیمیمتون خواهند بود .

کاپشن چرم

زیبایی کاپشن های چرم با کیفیت اینکه حتی با گذشت زمان و پوشیدن مداوم اونا و تغییر رنگ بعضی از قسمت های اون مثلا قسمت آستین ها و یا جیب ها ، به جای بدتر شدن جذاب تر میشن . پس اگه یکی دارین بخوبی مراقبش باشین و اگه نه حتما به فکرش باشین ، چون میشه اونو تو اکثر مناسبت ها و مکان ها پوشید و خوشتیپ شد

پیراهن های پشم چهارخانه

به تاریخچه پیراهن های پشم بیرین و به کابوی ها و مردای سرسخت میرسین . این پیراهن ها با وجود طرح های چهارخانه تیز و تند تا طرح های سایه دار ، میتونه مناسب خیلی از تیپ ها باشه و چنس پشم و نرم اون میتونه راحتی کامل رو بهتون بده و سالیان سال دووم میاره .

شلوارجین های کلاسیک

این شلوارجین ها در مرحله تولید برای ایجاد سایه ها و طرح های مختلف شسته نمیشن و مزیت اون اینکه قابل انعطاف تر هست و رنگ کلاسیک اونا میتونه شما رو همه جا همراهی بکنه .

ساعت برنزی

شاید ساعت های نقره ای و حتی طلایی هم خوب باشین ولی جذابیت یکی از نوع برنزی اینکه با گذشت زمان تغییر رنگ میده ولی به روش دوس داشتنی ، از رنگ طلایی براق به رنگ حنایی و بالاخره سایه هایی از قهوه ای .

کفش کتانی

خیلی شنیدین که کفش های کتانی باید هر روز خدا تر و تمیز باشن ، این شاید برای بعضی کفش های کتانی لوکس درست باشه ولی کفش هایی مثل کانورس و یا ونس با کمی حالت قدیمی و استفاده شده بهتر میشه .

کیف چرم

یک کیف چرم خوب با گذشت زمان رنگ و شکل خاصی به خود میگیره که میتونه جذاب باشه . پس موقع خرید یکی گرون ولی با کیفیت بخرین . ارزششو داره .

کت دنیم

این تکه لباس مردانه علاوه بر این که میتونین تو فصل های مختلف با شما باشه ، در کنار اون میتونه سالیان سال با شما باشه و با هر بار پوشیدن و شستن بهتر میشه .

کفش های چرم

یکی دیگه از اون تکه های کلاسیک که میتونه با شما همراه باشه کفش های چرم با دوخت و جنس با کیفیت میتونه باشه

کت رسمی مخملی

کت های مخملی با داشتن پرزها جنس اون با هر بار پوشیدن جنس و حتی رنگ اون کمی تغییر میکنه و میتونه با شما باشه .

شاید بپسندین

نظر بدین