خانه زنانهراهنمای مد خانم ها 9 روش زیبا برای پوشیدن سویشرت زنانه

9 روش زیبا برای پوشیدن سویشرت زنانه

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

همه ی شما اون حس قشنگ رو میدونین . از کار بر میگردین ، لباساتونو عوض میکنین و یه سویشرت راحتی تنتون میکنین و رو مبل لم میدین ؟

اگه دوس دارین سویشرت هاتونو در بیرون از منزل و حتی واسه کار بپوشین ولی در کنارش جذاب هم باشین ، حتما با ما همراه باشین .

با کت ، تی شرت و شلوارجین بپوشین

آره شما میتونین سویشرت هارو واسه کار هم بپوشین . اگه میخواین تیپتون بیزینس کژوال باشه ، از سویشرت های یقه گرد استفاده کنید . شبیه پلیور هاتونه با این تفاوت که تی شرت اونو کمی زاویه دار میکنه

با پالتو ، پیراهن ، لگینگ و کفش کتانی

پوشیدن یک پالتو بلند با سویشرت طرحدار زنانه همراه با پیراهن بلند بدین معنی میباشد که شما طرفدار استایل های راحت و پرانرژی هستین و با استناد به این ها میشه گفت که شما میتونین به جای شلوار از لگینگ هم برای تکمیل تیپتون استفاده کنید .(مرتبط : 5 روش پوشیدن لگینگ مشکی زنانه )

با شلوارجین جذب و کفش پاشنه بلند

کی گفته که سویشرت ها یک خانوم رو جذاب نشون نمیده و با لباس های رسمی جور در نمیاد ؟ یک سویشرت ساده در رنگ های ساده به همراه کفش های پاشنه بلند پشت بند دار + شلوارجین مورد علاقتون میتونه یک ترکیب عالی باشه .

دامن چرم با تایت

ترکیب سویشرت های چاپی همراه با دامن های چرم مینی و تایت میتونین یک استایل عالی و در کنار اون راحت واسه قرار های بیرون با دوستاتون باشه . سعی کنید رنگ ها و طرح هارو زیاد با هم قاطی نکنید و از رنگ های هم تون استفاده کنید .

سویشرت شل با لگینگ چرم

برای یک استایل مسافرتی میتونین یک سویشرت نمادین مثل آدیداس رو با لگینگ های چرم بپوشین و به سفرتون ادامه بدین .

با دامن میدی ، کفش پاشنه بلند بندی و کیف دستی

برای مهمونیای ساده میتونین سویشرت رو زیر دامن میدی خود بزارین و یا کفش های بندی پاشنه بلند و کیف دستی تان به مهمونی برین .

با شلوارجین سفید و پاشنه بلند های مشکی

با ساده نگه داشتن قسمت پایین میتونین هر نوع سویشرتی رو بپوشین . همچنین تضاد رنگی بین پاشنه بلند های مشکی و شلوار جین سفید میتونه عالی باشه .

با دامن های جذب و پاشنه بلند ها

همه ی سویشرت ها یکسان ساخته نشده اند سویشرت های مخملی و سویشرت های پولک دار تزئینی رو میتونین با یک دامن جذب زنانه بپوشین و باهاشون سر کار برین .

با شلوارجین تیره و کفش های راحتی

برای یک تیپ راحتی این یکی رو میتونین همیشه امتحان کنید و همیشه هم نتیجه بگیرین . ترکیب کفش های راحتی با شلوارجین های روزمره و سویشرت ساده میتونه شما رو از صبح تا شب راحت و شیک نشون بده . فرقی نمیکنه تو چه موقیتی باشین .

میتونین سویشرت های یقه گرد زنانه در طرح های ساده و چاپی رو از لینک زیر خرید کنید :

شاید بپسندین

نظر بدین