خانه مردانهراهنمای مد آقایان 8 لباس مردانه که این پاییز باید تو کمدتون داشته باشین

8 لباس مردانه که این پاییز باید تو کمدتون داشته باشین

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

ما هم مثل شما دوست نداریم با تابستون خداحافظی کنیم ولی دیگه کم کم روزای آفتابی تابستون داره به پایان میرسه و ما باید خودمونو واسه ماه های سرد پیش رو آماده بکنیم . ولی نگران نباشین ، اگه بتونین تکه های مهم رو بخوبی انتخاب بکنین میتونین از پس این ماه های سرد بیاین . و خبر خوش هم اینکه مجبور نیستین همه ی لباس های تابستانی خودتونو با لباس های پاییزی جایگزین بکنین . در این نوشته سعی کردیم 8 تیکه ی مهم و ضروری رو که واسه این پاییز نیاز دارید رو واستون معرفی بکنیم .

 

5 لباس مردانه پاییزی که تو کمدتون باید داشته باشین

 

1 – ژاکت های مردانه

ژاکت مردانه یکی از لباس هایی که میتونین براحتی اونو با تیشرت های تابستانی یا پیراهن های خود بپوشین و تو این روزای سرد ، گرم بمونید . برای شروع میتونین یک ژاکت خاکستری مثل اینو انتخاب بکنین که از ترکیب پنبه و الیاف دیگه ساخته شده و نازکه و تو ظهر های گرم و آفتابی پاییز هم زیاد گرمتون نمیشه .

ژاکت پنبه ای مردانه

2- پیراهن های پشمی

پیراهن های چهارخانه خیلی وقته که استفاده میشن و تا به امروز هنوز از مد نیافتاده اند و این نشون میده که این پیراهن ها فقط یک مدل زودگذر نیستند و به این زودیا از مد نخواهند افتاد . اگه میخوان حال و هوای پاییزی داشته باشه ، میتونین از پارچه های کلفت پشمی استفاده بکنین . برای تکمیل استایلتون هم میتونین از یک شلوار جین رنگ تیره استفاده بکنین .

پیراهن پشم مردانه

شلوار تیره مردانه

3- شلوار های کتان تیره

کنار گذاشتن شلوارک های تابستانی و استفاده از شلوارجین شاید برای بعضی افراد سخت باشه ، واسه همین یک شلوار کتان در رنگ های تیره ونرم میتونه گزینه ی مناسبی باشه .

سعی کنید شلواری رو انتخاب بکنید که دارای ترکیبی از الیاف پنبه باشه و تن خوری اسلیم فیت داشته باشه. رنگ های سبز تیره ، زرشکی و قهوه ای میتونن واسه پاییز عالی باشن .

شلوار کتان مردانه

4- سویشرت های یقه گرد

این روزا برند های مختلف سعی در طراحی سویشرت هایی دارند که اونو از حالت اسپرت و خیابانی در بیاره و یک استایل لوکس به سویشرت ها بدن . الیاف مرغوب ، تن خوری مدرن و جزئیات زیبا این پولوشرت رو از حالت اسپرت در آورده و باعث شده که براحتی بتونین اونو با شلوار کتان و یا پیراهن آکسفوردتان بپوشین و یا با یک جفت شلوارجین واسه اون روزایی که تو تعطیلات هستین بپوشین .

سویشرت یقه گرد مردانه

5 – دستمال گردن های نازک

درستکه تو اوایل پاییز هنوز هوا زیاد سرد نشده ولی اگه میخواین حال و هوای پاییزی به استایلتون بدین ، میتونین از دستمال گردن نیز استفاده بکنین . این فصل زارا انواع متنوعی از دستمال های گردن رو از دستمال گردن های راه راه گرفته تا طرح ها و رنگ های پاییزی رو تو کلکسیونش داره .

دستمال گردن مردانه

6 – کیف و اکسسوری کتان مردانه

اگه میخواین تو رنگ های پاییزی لباس بپوشین ، مطمئن بشین که به اونا رنگ های سبز ، نارنجی ، قرمز و قهوه ای هم اضافه کنید .مثلا این کیف سبز کمرنگ منگوبا رنگ طبیعی خود ، میتونه براحتی با لباس های پاییزی شما ست بشه و بهتون یک استایل ریکس پاییزی بده .

کیف کتانی مردانه

7- پلیور بافتنی طرحدار

پلیور های طرحدار این پاییز خیلی مدن و میتونن زیبایی خاصی رو به استایل شما بده ، پس وقتشه که تو فکرشون باشین . وقتی میگیم طرحدار منظور ما طرح های شلوغ نیست ، مثل این پلیور نازک و سبک asos که از جنس پنبه ی نرم ساخته شده و یک استایل اسپرت داره . این پلیورارو میتونین با یک شلوار کتان اسلیم فیت و یا یک شلوارک اسپرت برای یک استایل راحتبپوشین .

پلیور طرحدار مردانه

8 – بوت های مردانه

بوت های مردانه امروزه یک اکسسوری لوکس مردانه محسوب میشه که هر مردی باید داشته باشه . در حالیکه کم کم داریم به روزهای بارانی نزدیک میشیم ، یک جفت بوت چرمی بادوام در رنگ تیره رو میتونین برای استفاده روزانه  مثلا یک شام غیررسمی بعد از کار بپوشین.

این بوت قهوه ای کلارکس که هیچ وقت هم از مد نمیوفته با کیفیت عالی که داره میتونه پای شما رو از برف و باران براحتی محافظت کنه و با استفاده بلند مدت پاهاتونو اذیت نمیکنه .

بوت چرم مردانه

شاید بپسندین

نظر بدین