خانه زنانهراهنمای مد خانم ها 8 روش برای پوشیدن پیراهن ماکسی زنانه

8 روش برای پوشیدن پیراهن ماکسی زنانه

توسط مرضیه حیدری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

قبلنا پیراهنای ماکسی رو معمولا با لباسای رسمی و کفشای پاشنه بلند برای قرارای رسمی میپوشیدن ولی الان دیگه میتونید برای همه موقعیت ها و با انواع لباسا پیراهن ماکسی بپوشین از قرار ناهار با دوستان ، قدم زدن‎های شبانه و حتی مناسبت‌های مهم زندگی .
و نکته غیر قابل انکار اینه که ، لباس‌های ماکسی بدون شک ، به طرز باورنکردنی زنانه و جذاب هستند و محاله جزو انتخاب‌هایمان نباشند .
با این حال ” قوانین” در مورد نحوه مناسب پوشیدن این لباس ، نحوه تطبیق آن با سایر لباس‌ها ، همچنین ست کردن آن با اکسسوری‌ها ، هنوز برای خیلیا یک سوال بی جواب است !
ما اینجاییم تا به این سوالها جواب بدهیم و شما را با 8 ایده جالب برای پوشیدن انواع لباس های ماکسی آشنا بکنیم .

پیراهن ماکسی با کفش کتانی

بسیاری از مردم ، هنوز فکر می‌کنند پوشیدن یک لباس ماکسی با کفش کتانی کاری عجیب و غریب است و بر این باورند که کفش کتانی را باید با لباس های اسپرت و ورزشی پوشید .
اما ” قوانین دنیای مد تغییر کرده ” امروزه ترکیب یک لباس ماکسی با کفش کتانی یا ورزشی تقریبا یک سبک کلاسیک به حساب می آید .
به خصوص این سبک برای کسانی که از پاشنه بلند بدشان میاد و می‌ ترسند پیراهن ماکسی با کفش پاشنه بلند به هم بپیچد و باعث زمین خوردنشان شود بسیار مناسب است . قطعا با کفش کتانی این اتفاق نخواهد افتاد .

پیراهن ماکسی با کت جین

اگر در یک روز غیر کاری قصد پیاده روی دارید و می‌خواهید لباس مورد علاقه‌تان یعنی پیراهن ماکسی تان را بپوشید ، به شرطی که سردتان نشود و توش راحت باشید ، کت جین و پیراهن ماکسی بهترین انتخابه !
انتخاب کت جین با پیراهن ماکسی میتونه مزیت های زیادی داشته باشه مثلا :

  • شما رو پرانرژی و جوانتر نشون میده .
  • رنگ کت جین کاملا خنثی است ، بنابراین با هر رنگ پوستی سازگار می‌باشد .
  • این نوع پوشش ، شما را قد بلند نشان میدهد .

5 روش برای پوشیدن کت جین زنانه

کت جین زنانه با پیراهن ماکسی
کت جین لیوایز با پیراهن ماکسی گل گلی

پیراهن ماکسی با کمربند

اگر میخواهید کمر باریکتان به چشم بیاید ، استفاده از یک پیراهن ماکسی به همراه کمربند به اندازه کافی میتونه موجب حسادت اطرافیانتون بشه .
اما اگر زیاد طرفدار کمربند نیستید میتوانید پیراهن‌های ماکسی چاک دار جذاب را امتحان کنید .علاوه بر این که شیک خواهید شد ، جز کمرتان ، پاهایتان نیز به چشم خواهد آمد .

پیراهن ماکسی با کفش پاشنه بلند

یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود قد بلند دیده شویم ، پوشیدن این پیراهن با کفش پاشنه بلند است . به خصوص زمانی که پیراهنمان آنقدر بلند باشد که پاشنه‌هایمان زیر آن پنهان شوند اینطوری قد بلند بودنمان هم خیلی طبیعی به نظر میرسد 😉

پیراهن ماکسی زنانه با کفش پاشنه بلند

پیراهن ماکسی با کت چرم

ترکیب این نوع پیراهن با کت چرم میتونه برای استفاده روزمره و یا برای هوا های خنک مناسبتر باشه .
این ترکیب لباس یک تضاد رنگی در استایل شما ایجاد میکنه که باعث میشه در انتخاب انواع آرایش دست بازتر باشید .

پیراهن بافت زنانه با کت چرم و کتانی

پیراهن ماکسی ساحلی

پیراهن‌های ماکسی ساحلی ، بهترین دوست شما ، در تعطیلات تابستان هستند . از آنجاییکه ، آنها دارای پارچه سبک تر هستند ، برای آب و هوای گرم بی نظیرند .

پیراهن گل گلی ماکسی زنانه ساحلی

پیراهن ماکسی نامتقارن

اگر دوست ندارید پاهای خود را به طور کامل پنهان کنید ، بهترین راه حل ، استفاده از ماکسی‌های نامتقارن است . ماکسی‌هایی که جلوی آنها باز و پشت آنها بلند است .
این نه تنها بسیار زیبا و جذاب است بلکه مد روز نیز ، می‌باشد .

پیراهن ماکسی طرح دار

طرح‌های زیبا با رنگ‌های مختلف میتوانند به هر استایلی روح جدید ببخشند . لباسای طرحدار رنگی علاوه بر تاثیر مثبت بر استایل شما ، بر روحیه اطرافیانتان هم تاثیر مثبت دارند . همچنین آنها با انواع اکسسوری‌ ها هم براحتی ست میشوند .

پیراهن راه راه زنانه ماکسی
پیراهن ماکسی بوهمی طرحدار

اکسسوری ها

هیچ قوانین سختگیرانه‌ای وجود ندارد : انتخاب اکسسوری‌ها کاملا به سلیقه شما و لباسی که می‌پوشید بستگی دارد . اکسسوری‌ها باعث می‌شوند که هر لباسی پر زرق وبرق تر به نظر بیاید .
اگر لباس شما یقه باز باشد ، توصیه می‌کنیم حتما از یک گردنبند زیبا استفاده کنید .
اکسسوری ها میتوانند خنثی باشند : برای مثال ، طلا یا نقره . یا آنها میتوانند رنگ‌های روشنی داشته باشند تا با لباس شما ، ست شوند .

خرید انواع پیراهن مجلسی و روزمره زنانه >

شاید بپسندین

نظر بدین