خانه مردانهراهنمای مد آقایان 5 مدل تیشرت مردانه که این تابستان خیلی مده

5 مدل تیشرت مردانه که این تابستان خیلی مده

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

اگه تو منطقه ی گرم زندگی میکنین ، درک میکنیم که این روز ها گرما چقدر اذیت کننده میباشد و در این روز های گرم انتخاب یک تیشرت مناسب که باعث بشه زیاد گرم نشین چقدر واجبه . در این نوشته با هم پنج نوع تیشرت مردانه که میتونه این تابستان شمارو هم شیک و هم خنک نگه داره رو معرفی میکنیم .

5 نوع تیشرت محبوب مردانه

 

1- تیشرت های کتان

همیشه مجبور نیستین که واسه پوشیدن کتان صاحب یک کشتی باشین 🙂 ، ولی ضرری هم نداره . تیشرت های کتان یا ترکیبی از کتان و پنبه باعث میشه که هم جذاب و هم خنک باشین . این تیشرت ها هم کم وزن هستن و هم الیاف آن باعث میشه که هوا بخوبی جریان داشته باشه و خیلی زود خشک میشن و مناسب آقایونی میباشد که در روز های گرم خیلی عرق میکنن . نکته ی مهم اینجا پیدا کردن یک تیشرت با کیفیت میباشد .

برند های لباس مانند Levi’s, The Kooples, H&M, Mango و Topman در این مورد تنوع زیادی رو دارند و معمولا در رنگ های طبیعی هستند. پیشنهاد ما اینجا رنگ های سفید ، بژ و یا سفید استخوانی میباشد چون این رنگ ها براحتی با کت های رنگ سرمه ای خاکستری و خاکی براحتی ست میشن و ترکیب این باف های پارچه باعث میشه یک استایل شیک و بنظر گران داشته باشین .

کاتالوگ تیشرت های کتان

2- تیشرت های بلند

اگه از استایل های تکراری کم کم خسته شدین ، میتونین تیشرت های بلند رو امتحان کنین . این استایل تیشرت ها از اوایل 2014 توسط دیزاینر هایی مثل Craig Green و Jonathan Saunders طراحی شده و حالا در انواع طرح های اسپرت و استایل خیابانی موجود میباشد ومیتونین طرحهای متنوعی از این تیشرت ها رو در برند هایی مثل Topman  River island , H&M و Asos پیدا کنید .اگه دوست دارین یک استایل خیابانی زیبا داشته باشین ، میتونین سراغ برند هایی مثل Antioch, Criminal Damage, Hype, Blood Brother وSik Silk  برین که روی تیشرت هاشون از طرح ها و گرافیک های زیبا استفاده میکنند .

برای اینکه بهتر بنظر برسین میتونین این تیشرت هارو با شلوار های جین و با کتان Slim Fit بپوشین و یا برای ترکیب چند لباس میتونین این تیشرتو از زیر یک تیشرت یقه گرد و یا با کاپشن چرمی در رنگ متضاد بپوشین تا یک استایل متفاوت داشته باشین .

کاتالوگ تیشرت های بلند

3 – تیشرت های دکمه دار آستین کوتاه

شاید تو کمدتون پیراهن بدون یقه ی دکمه دار داشته باشین ولی برادر بدون آستین آن خیلی واسه تابستون عالی هستش . این تابستون میتونین این نوع تیشرت هارو تو بیشتر برند ها ببینین . البته توصیه میکنیم رنگ های سفید و کرمی رو فقط اونایی که بدن رو فرم تری دارند و شکمشون رو فرمه بپوشین ولی برای بقیه ی اونایی که کمی اضافه وزن دارن طرح هایی با رنگ های سیاه و یا سرمه ای عالی میشه.

میتونین یکی از اینارو با شلوار های جین Slim fit و یک جفت بوت بپوشین تا یک استایل خیلی شیک و مردانه داشته باشین و یا میتونین با یک شلوار کتان اسلیم و یک جفت کفش کتانی راحتی برای یک استایل پر از انرژی ست کنین .

دو برند James Perse و Billy Reid انتخاب عالی واسه این نوع تیشرت ها هستن ولی میتونین گزینه های  ارزون تری رو هم پیدا کنین مثل برند های  American Apparel و Marks & Spencer .

کاتالوگ تیشرت های آستین کوتاه دکمه دار

4 – تیشرت های کلاسیک سفید

از جیمز دین گرفته تا دیوید بکام ، یکی از تیشرت های مورد علاقشون تیشرت های سفید کلاسیک بوده و هست . البته این روز ها شما مجبور نیستین که تیشرت سفید رو فقط با شلوارجین و کاپشن چرمی بپوشین ( با اینکه هیچ مانعی نداره ) . یکی ازاستایل های محبوب این فصل ، کلا سفید میباشد . برای مثال میتونین یک تیشرت سفید یفه گرد رو با یک شلوارجین که به دقت انتخاب شده ست کنین و این تابستان یک استایل منحصر بفرد و شیک داشته باشین .

البته یک جایگزین مناسب برای روز های کمی سرد و یا بارانی ، پوشیدن تیشرت سفید با یک کاپشن نازک چرم میباشد . این کار باعث میشه یک تعادل بین استایل کلاسیک و مدرن بوجود بیارین .

مگر اینکه یک پول مفت لاتاری برنده شده باشین ، لزومی نداره که واسه لباس های سفیدتون سراغ برند هایی مثل jilsander یا Emporio Armani برین ، با اینکه این حقیقت رو نمیشه فراموش کرد که این دو برند یکی از بهترین های دنیای مد هستن .  بجاش میتونین نگاهی به برند هایی مثل Marks & Spencer بندازین . این برند ها نه تنها قیمت مناسبی دارن ، به کیفیت و نوآوری محصولات خود هم توجه زیادی دارند . پس نگران نباشین ، اگه این برند هارو انتخاب کنین این تابستون یک استایل تر و تازه و زیبا خواهید داشت .از طرف دیگه برند هایی مثل Sunspel و jamesperse مفهوم تیشرت های لاکشری رو متحول کرده اند و سعی میکنن از بهترین و مرغوب ترین پنبه ها و ترکیبی از الیاف استفاده کنند .

کاتالوگ تیشرت های مردانه

5 – تیشرت های طرحدار و چاپی

این بهار وتابستان برند معروف ژیوانشی نیز دست بکار شده و شروع به طراحی تیشرت های فلورال و طرحدار زده . البته برند های معروف دیگری هم هستند که میتونین تیشرت های متنوعی از این نوع پیدا کنین که شامل Hype, Blend, Franklin & Marshall, Asphalt و Stussy میباشد . در ضمن این برند ها قیمت های مناسبی هم دارند .

درسته که پوشیدن تیشرت های طرحدار و فلورال شاید در نگاه اول واسه بیشتر آقایون غیر ممکن بنظر برسه ولی بطور باور نکردنی آسونه . میتونین با یک شلوارک جین و یا یک شلوارجین راحت بپوشین تا یک استایل زیبای تابستانی داشته باشین . همچنین میتونین با یک کت مردانه بپوشین تا یک استایل شیک و مدرن داشته باشین .

در مورد طرح های محبوب هم میتونین از تیشرت های طرح های فلورال گرفته تا تیشرت هایی که شکل های هندسی روی آن هستند و حتی طرح های بوهویی استفاده کنین ومطمئنا یک استایل منحصر بفرد و متفاوت از اطرافیانتون که زیاد به تیشرت های راه راه عادت کرده اند خواهید داشت .

کاتالوگ تیشرت های طرحدار و فلورال مردانه

مطئنا تیشرت یکی از لباس های ضروری هر مرد میباشد که با کمی تغییر در شکل و ظاهر آن میتونه به شما یک استایل کلاسیک و یا یک استایل پر انرژی و راحت بده ، حالا انتخاب با خودتونه که کدوم استایلو این تابستون واسه خودتون انتخاب کنین . منتظریم در قسمت نظرات استایل مورد علاقه ی شما رو هم بدونیم .

شما این تابستان کدام مدل تیشرت رو دوست دارین بپوشین؟

نتیجه نظرسنجی

Loading ... Loading ...

منبع {1}

شاید بپسندین

نظر بدین