خانه زنانهراهنمای مد خانم ها 5 روش برای پوشیدن کت جین زنانه

5 روش برای پوشیدن کت جین زنانه

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 7 دقیقه

به احتمال زیاد شما هم مثل خیلی از خانوما یک کت جین زنانه توی کمدتون دارین که نمیدونین اونوکجا بپوشین ، به غیر از آخر هفته های غیر رسمی . ولی ما اینجا هستیم تا نشونتون بدیم که کت جین رو میتونید نه فقط برای آخر هفته های غیر رسمی بلکه همه جا بپوشید و جالب اینجاس که این تیپ هارو میتونید با لباس های بیسیک موجود توی کمدتون ایجاد کنید .


کت جین با پیراهن

شما میتونید کت جین زنانه رو با انواع پیراهن های بلند و کوتاه گل گلی و یا با پیراهن های دانتل بپوشید . اگر قصد دارید از ترکیب کت جین با پیراهن برای تابستان استفاده کنید ، میتونید نوع نازک از این کت ها رو با یک پیراهن میدی(پیراهن زنانه کوتاه ) ست کنید و برای کفش هم از صندل های زیبا و یا کتانی استفاده کنید و یا حتی نیم بوت !
بله نیم بوت . کی گفته نیم بوت فقط برای زمستونه !؟ اگه اعتماد به نفس دارین تو تابستونم با استفاده از نیم بوت و کت جین میتونید یه استایل متفاوت رو به وجود بیارید.
برای هوای سرد بهتره از کت جین با پیراهن های ماکسی (پیراهن زنانه بلند) استفاده کنید ، اینطوری میتونید حتی اگه هوا خیلی سرد باشه از لایه های دیگه مثل شلوار یا لگینگ استفاده کنید و بدون اینکه معلوم باشه با یه تیر دو نشون بزنید . هم استایل شیکتون حفظ میشه وهم سردتون نمیشه .

توصیه میکنیم از اکسسوری هایی مثل کیف ها یا زیورآلات کوچیک برای کامل کردن استایلتون استفاده کنید و سراغ اکسسوری و زیورآلات درشت تر نرید .

کت جین با دامن

کت جین رو میتونید با انواع دامن های کوتاه و بلند و چین چینی، جین و چرم و خلاصه هر چی که دوست دارید ست کنید احتمالا با دیدن این تیپ استایل پرپی به ذهنتون بیاد که حقم دارین ست کردن کت جین با یه دامن کوتاه به نوعی استایل پرپی محسوب میشه.
اگه میخواهید خیلی استایل دخترونه داشته باشید ، ما یه کت جین و با یه تاپ و یه دامن چین چینی کوتاه بهتون پیشنهاد میکنیم .
همان طور که در تصاویر می بینید برای انتخاب کفش هم ، هیچ مشکلی وجود نداره و همه نوع کفشی میتونید بپوشید. باور کنید 🙂


الساندرا آمبروزیو لباسش رو برای بیرون رفتن در یک شب اینگونه انتخاب کرده یک کت جین با تیشرت راه راه و دامن چرمی زیپ دار .

کت جین با شلوار

رایجترین روش ست کردن کت جین ، ست کردن اون با شلوار جین یا شلوار های دیگه مانند کتان یا شلوار لگینگ چرمی است . اما دقت داشته باشید اگر با شلوار جین ست میکنید کت و شلوار جینتان کاملا همرنگ نباشند کمی اختلاف رنگ و سایه ضرری نداره . همچنین اگر میخواهید با این استایل خاص دیده بشین ، میتونید از اکسسوری هایی مثل کلاه هم کمک بگیرین . در این استایل در انتخاب کفش آزادید هر چه دوست داشتید بپوشید.
این تیپ هم برای هوای سرد و هم برای هوای گرم مناسب است.

کیت آپتون با تی شرت بیسیک + کت جین ریش ریش + شلوار جین زاپدار + کتانی های سفید

پریانکا چوپرا با شلوار و بوت های چرم و کت جین شسته
برای ایجاد تنوع در استایل خود میتونید از اکسسوری هایی مثل کلاه بیکیری استفاده کنید .
برای روزایی که هوا سردتره ترکیب کلاه و شال میتونید استایلتون رو با کت جین از حالت یکنواختی در بیاره .
همیشه قرار نیست از شلوار های جین استفاده کنید . برای یک استایل تامبوی میتونید از کتونی و شلوار شش جیب هم کمک بگیرین.
برای یک استایل وینتیج میتونید از کت های جین شسته زنانه همراه با تی شرت های نوشته دار و شلوار چهارخونه استفاده کنید .
لباس های برتون ( راه راه ) با رنگای سفید با یک کت جین میتونه مناسب یک روز بهاری یا تابستونی باشه .

کت جین با شلوارک

برای تابستون چه چیزی بهتر از یه کت جین نازک زنانه با یک تاپ سفید و یه شلوارک کوتاه میتونه باشه ؟
اگه دوست دارید تو هوای سرد هم این استایلو داشته باشید میتونید از زیر شلوارک لگینگ بپوشید با این تفاوت که اینبار از کت جین خزداراستفاده کنید یا کت جین رو از روی یک پلیور بافت بپوشید .
بی تردید برای این استایل ، کفش کتانی مناسبترین انتخابه .

کندال جنر با کتونی های ونس ، کت جین و شلوارک زاپدار و ریش ریش با یک تی شرت بیسیک جیبدار

کت جین برای هوای سرد

برای هوای سرد اگه به فکر کنار گذاشتن هودی ها هستین بنظرم باید تجدید نظر بکنید . ترکیب کت جین با هودی میتونه برای فصل های سرد مناسب باشه واستایل کژوال شما رو تکمیل بکنه . مطمئنم همه شما یه هودی و یه کت جین تو کمدتون دارین ، پس منتظر چی هستین !
همانطور که می بینید در این استایل بیشتر از بوت و نیم بوت و گاها از کتانی ورزشی استفاده شده پس کفش های پاشنه بلند و صندل ها رو کنار بزارید .

همچنین میتونید از سبک لباس پوشیدن چند لایه استفاده بکنید . میتونید کت جین رو از زیر پالتو یا کاپشن بپوشید به شرطی که در ترکیب رنگها دقت لازم رو داشته باشید.
کنارش میتونید از بوت های بلندتر از زانو کمک بگیرید و یا از همون شلوار استفاده کنید .

همچنین میتونید از مدلای خزدار کت جین همراه با بافت های مختلف استفاده بکنید تا سردتون نشه .

راستی اکسسوری ها روفراموش نکنید با کت جین و استایل جین میتونید از انواع اکسسوریها بهره بگیرید ولی سعی کنید تا حد امکان زیاده روی نکنید و مطلقا از اکسسوری های جین استفاده نکنید چرا که به شدت دِمُده دیده میشین . بجاش میتونید مثلا از یک گردنبند چوک ریزه میزه در رنگ سیاه استفاده کنید . باور کنید خیلی جذاب میشین .

سخن پایانی

همانطور که گفتیم و دیدید کت جین نه از مد میوفته ، نه محدود به لباس خاص ، فصل خاص وحتی محدود به اندام خاصی نیست . پس اگه هنوز تو کمد لباستون کت جین ندارین ، به فکر خرید حداقل یکی از اونا باشین . دفت کنید که گفتیم حداقل یک کت جین !!


شاید بپسندین

نظر بدین