خانه مردانهراهنمای مد آقایان 4 اکسسوری مردانه برای این بهار/تابستان

4 اکسسوری مردانه برای این بهار/تابستان

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

اکسسوری ها یکی از لازمه ها و تکمیل کننده استایل هر مردی در فصل های گرم میباشد . تو فصل های گرم با وجود تی شرت و شلوارک های ساده  ، اکسسوری ها یکی از ضروری ترین موارد برای تکمیل کردن استایلتون خواهند بود.

خوشبختانه همه ی  این اکسسوری های نه چندان گران رو میتونین تو فصل های گرم با هم بپوشین و کمی جذابت به تی شرت و شلوارکتان اضافه کنید .

اکسسوری مردانه

در این نوشته ، این اکسسوری ها و نحوه ی ست کردن اونارو ببینین

کوله پشتی

با اینکه کوله پشتی ها یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین اکسسوری های مردانه محسوب میشه ، ولی این بهار/تابستون حتی پرکاربرد ترهم خواهد شد. طوری که این فصل کوله پشتی یکی از متنوع ترین دسته کیف ها در بیشتر سایت های مد و فشن میباشد .

سعی کنید کوله پشتی هایی با الیاف با کیفیت مثل چرم انتخاب کنید و دیگه سراغ اون کوله پشتی های بزرگ و شل و ول که تو دوران مدرسه میپوشیدین نرین . بجاش کوله پشتی هایی با سایز متوسط باید بند ها ، زیپ ها و وسایل با کیفیت انتخاب کنید .

این فصل برند های لوکس مثل Bottega Veneta ، Fendi و Valextra میتونه یکی از بهترین گزینه برای انتخاب یک کوله پشتی لوکس و زیبا باشه که میتونین اونو حتی واسه کار و یا باشگاه هم استفاده کنید .

اگه قراره با کوله پشتی برای یک جلسه ی کاری برین ، سعی کنید بند های چرم اونو رو شونه هاتون نندازین ، چون باعث عرق کردن و خیس شدن شونه های کت تون میشه .

اکسسوری مردانه-کوله پشتی

کوله پشتی های انتخابی ما

کوله پشتی بندار سیاه مردانه ASOS
کوله پشتی مردانه خاکستری MICHAEL KORS
کوله پشتی سیاه مردانه EASTPAK
کوله پشتی مردانه RIVER ISLAND
کوله پشتی سیاه مردانه Porter
کوله پشتی سیاه مردانه WANT LES ESSENTIELS
کوله پشتی چرم و کانواس SAINT LAURENT
کوله پشتی چرم و مخمل مردانه REISS
کوله پشتی مردانه Dexter

عینک آفتابی

اینو خودتون هم میدونین که عینک یکی از اکسسوری های مهم برای تابستانه ولی این بار عینک هایی با شکل های گرد رو همه جا خواهید دید . فقط شکل فریم های این عینکا نیست که تغییر خواهند کرد بلکه لنزهای اونا با حالت صاف ، یک استایل کلاسیک رو بهتون خواهند داد .

وقتش رسیده که عینک های ویفری و بدون فریم ( عینک هایی فقط با فریم های بالایی ) رو کنار بزارین و پولتونو خرج یکی از این عینک های گرد کنید .

فرقی نمیکنه که مدلای وینتج گرد رو انتخاب کنید و یا مدل هایی که نیمه گرد هستند . حتما واسه سلیقه ی شما هم یکی پیدا میشه .

توجه داشته باشین که : اگه صورت کروی شکل دارین ، باید از این عینک ها چشم پوشی کنید و دنبال عینک هایی با فریم های زاویه دار برین .

همچنین باید بدونین که مدلایی مانند عینک های خلبانی هم به این زودیا از مد نخواهند افتاد و این تابستون اونارو هم خواهید دید .

عینک آفتابی مردانه

عینک های انتخابی ما

عینک نیمه گرد مردانه URBAN OUTFITTERS
عینک مردانه URBAN OUTFITTERS
عینک گرد مردانه RAY-BAN
عینک کلاسیک مردانه illesteva
عینک نیمه گرد MONOKEL BARSTOW
عینک کلاسیک گرد RIVER ISLAND
عینک گرد CUTLER AND GROSS
عینک سیاه 3.1 PHILLIP LIM

کلاه کپ بیسبال

به جرات میتونیم بگیم که مانند کوله پشتی ها ، این سال تو خیلی از فشن شو ها ، از Versace گرفته تا Salvatore Ferragamo به این کلاه ها خیلی توجه شده .

نکته اصلی در انتخاب این کپ ها توجه به سادگی و هم چنین مواد با کیفیت مثل چرم یا پنبه و یا ترکیبی از آن ها میباشد . تا شبیه بچه مدرسه ای ها نشین .

کلاه کپ بیسبال مردانه

جواهرات

هونطور که Simon Spiteri خریدار بخش اکسسوری مردانه در Mr porter میگه ، این فصل توجهات زیادی به جواهرات مردانه خواهد شد . مخصوصا دستبند و گردنبند مردانه . در بین برند های طراحی جواهرات ، برند Peyote Bird با جواهرات وینتج خود و رنگ های فیروزه ای میتونه انتخاب خوبی باشه .

اکه میخواین به تی شرت ساده خود کمی جذابیت بدین ، گردنبند ها گزینه ی خوبی هستند . ولی خب اگه دوست ندارین گردنبند بندازین ، میتونین از دستبند ها استفاده کنید . دستبند میتونه یک مدل ساده باشه و یا میتونه ترکیبی از چندین مدل دستبند با بند های چرم ، پارچه ای و فلزی باشه .

اکه دوست دارین میتونین یک ساعت مچی کلاسیک رو هم باهاشون ترکیب کنین ، اینجوری میتونین این حس و حال رو که زمان براتون مهمه رو بدین و در کنارش یک استایل وینتیج داشته باشین .

جواهرات مردانه

شاید بپسندین

نظر بدین