خانه اخبار مد 4 آدکلن مردانه واسه این پاییز و زمستون

4 آدکلن مردانه واسه این پاییز و زمستون

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

اگه شما هم میخواین واسه این زمستون یه آدکلن جدید و زمستونی بخرین ولی نمیخواین زیاد هزینه بکنین ، حتما پیشنهاد های مجله ی شهرمون رو واسه انتخاب آدکلن مردانه واسه این زمستون بخونین .

Givenchy Gentleman

آدکلن جیونجی جنتلمن

Givenchy Gentleman که برای اولین بار در سال 1974 تولید شد یک آدکلن مردانه با رایحه ی چوبی میباشد که رایحه های اولیه آن شامل : عسل ، دارچین ، ترنج ،گل رز، لیمو و ترخون میباشد و رایحه های میانی آن شامل : نعناع هندی ، ریشه زنبق زرد ، گل یاس و درخت سرو میباشد و رایحه ی اصلی آن که ماندگاری بیشتری هم دارد ، شامل : چرم ، کهربا ، نعناهندی ، مشک ،وانیل میباشد . در یک کلام ، اگه مثل جنتلمن ها حرف میزنین و لباس میپوشین این آدکلن واسه ی شماست .

Midnight in Paris Van Cleef & Arpels

o.27339

Midnight in Paris یک آدکلن جدید برای آقایان هست که شیشه ی زیباش بیانگر شب و شب گردی هستش . این رایحه توسط Domitille Bertier  و Olivier Polge ساخته شده و حاوی رایحه ی غنی گل ها میباشد . علاوه بر این میتوانید در آن رایحه ی برجسته ی گل لیلی و لیمو رو احساس کنید . و رایحه ی سیاه آن از لوبیای تونکا بدست اومده و رایحه ی اولیه آن شامل : چرم ، ترنج ، رزمری و رایحه ی میانی آن شامل : گل لیلی و چای  و رایحه ی اصلی آن شامل: کهربا ، بادام و لوبیا تونکا میباشد و ماندگاری آن بالاو شعاع پخش آن متوسط میباشد.

Dior Homme Intense Christian Dior

آدکلن دیور

 

آدکلن Dior Homme که محصول Dior میباشد ، یک آدکلن با رایجه ی چوبی و شامل گل ها میباشد . این آدکلن در سال 2011 توسط Francois Demachy ساخته شده . رایحه ی اولیه آن شامل : گل اسطو خودوس ، ترنج و مریم گلی و رایحه ی میانی آن شامل : نارگیل ، کهربا و گل زنبق و رایحه ی اصلی آن شامل : چرم ، نعناع هندی و گیاه خس خس(Vetiver ) میباشد .ماندگاری این آدکلن زیاد و شعاع پخش آن متوسط میباشد .و مناسب روز های زمستانی میباشد .

ck OneShock for him

calvin_klein_one_shock_for_him

این آدکلن بر پایه ی رایحه های معطر و تند ساخته شده . با رایحه ی مرکبات شروع میشود و میتوان در آن بوی فلفل سیاه رو احساس کرد. بعد از مدت کمی میشه بوی هل و ریحان سیاه رو احساس کرد و رایحه ی اصلی آن برپایه ی رایحه های چوبی ، کهربا ، توتون و نعنا هندی میباشد . این آدکلن برای افراد جوان وپرانرژی مناسب میباشد .

شما واسه این پاییز و زمستون کدوم آدکلن هارو پیشنهاد میکنین؟

شاید بپسندین

نظر بدین