خانه اخبار مد 10 برند معروف عینک که باید بشناسید .

10 برند معروف عینک که باید بشناسید .

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

برند های عینک سازی

خرید عینک اصلام کار ساده ای نیست ، هر چی باشه باید یه عینکی انتخاب کنید که مناسب شکل صورتتون باشه و بیانگر استایل شخصی شما باشه و از همه مهمتر باید به شما اعتماد به نفس بده . بجای اینکه شما رو از اون چیزی که هستید مخفی کنه باید نشان دهنده ی شخصیت شما باشه .

این روزا فروشگاه های عینک سازی یکی پس از دیگری با عینک های تکراری و در رنگ های تکراری هستن که به شما اطمینان میدن که عینکاشون زد خش و ، آنتی UV هستن و حتی میتونین یه تست چشم رایگان هم انجام بدین ، ولی صب کنین . شما که نمیخواین شبیه بقیه باشین ؟

تو این نوشته به شما 10 برند معروف عینک رو معرفی میکنیم که تخصص اونا عموما به ساخت عینک مختص میشه و دارای طرح ها و فریم های متنوعی هستند که تو برند های دیگه کمتر پیدا میشه .

 

1 – Garrett Leight

بعد از اینکه متوجه شدیم که این برند با  Erik Schedin همکاری میکنه ، همیشه کار های اونارو دنبال میکردیم . عینک های Garrett Leight مناسب استایل های کلاسیک با ماهیت مدرنه . شبیه استایل David Hockney ( نقاش ، عکاس و طراح ) . واسه دیدن کلکسیون کاملشون به فروشگاه آنلاینشون سر بزنید

عینک مردانه

2 – Gillian Caplan

این فریم های دست ساز و مدرن یک گنجینه ی مطلق واسه کلکسیونتون هستش که تا آخر عمرتون میتونین اونو داشته باشین . این برند توسط caplan تاسیس شده . این مجموعه به طور اختصاصی در فروشگاه Spex in the City  لندن فروخته میشه .فریم عینک مردانه

3 – Moscot

بی شک برجسته ترین صادر کننده عینک در NYC که طرفدارای زیادی از هنرپیشه ها گرفته تا افرادی که به سبک Vintage علاقه دارن داره . این برند اولین فروشگاهشونو در سال 1925 باز کردن .این برند که از اول هم یک کار خانوادگی بوده الان توسط Zack Moscot اداره میشه . قیمت های مناسب و طراحی عالی که باعث میشه مناسب بیشتر شکل های صورت باشه ، اونو به یه انتخاب عالی بدل کرده .

عینک برند moscot

4 – Fetch Eyewear

یه انتخاب عالی دیگه واسه یه استایل کلاسیک ولی این بار به سبک مدرن . فریم های رنگارنگ و دلپذیر با سایه ی سیاه ، به شما حق انتخاب بیشتری میده بعده اینکه شکل فریم خودتونو انتخاب کردین . این فریم ها از مواد با کیفیت درست شده و با برندهای معروف و گران رقابت میکنه ، با اینکه قیمت های کمتری از اونا داره .

برای مشاهده و خرید مجموعه ی کامل Fetch Eyewear به فروشگاه آنلاین اونا سر بزنید

عینک برند Fetch Eyewear

5 – Smith & Norbu

شاید این برند از بقیه ی برند های عینک که معرفی کردیم گرون تر باشه ، ولی یه دنیا می ارزه .

این عینک های لوکس از شاخ های بوفالو و گاو کوهاندار با دست ساخته میشه و نهایت ظرافت و دقت توش به کار رفته . واسه اطلاع از قیمت این عینکا و کاتالوگ باید با Smith & Norbu تماس بگیرین.

عینک برند Smith & Norbu

6 -Eye Respect

این برند عینک تولید کننده عینک های مدرن و با فریم های مستطیلی و رنگ های متضاد هستش و هم در قیمت و هم در کیفیت با برند های معروف عینک رقابت میکنه .

عینک برند Eye respect

7 – Savile Row London

برند Savile Row London  که در خور چنین اسمی هستش ، تولید کننده عینک های کلاسیک و ظریف هستش که در قلب اونا استایل انگلیسی نهفته هستش . و در بعضی قسمت های اون پوسته ی لاک پشت به کار رفته و با وجود مشتری هایی مانند Johnny Depp, Brad Pitt, John Lennon, Denzel Washington, Steve Jobs و Harry potter شکی تو برندشون نیست .

Savile Row London عینک

8 – EB Meyrowitz

این برند  تو Burlington لندن فروشگاه داره . شاید قیمت های این فروشگاه برای همه قابل دسترس نباشه ولی داشتن این برند مطمئنا یک سرمایه گذاری واسه آخر عمرتون محسوب میشه . و کارکنانش همیشه در تلاش هستن تا شما عینکی انتخاب کنید که بیانگر ذات و استایل شما باشه و این یک رابطه ی خوب بین خریدار ها و برند ایجاد میکنه .

عینک Eb meyrowitz

9 – Kame ManNen

این برندعینک سازی که در سال 1940 شروع به کار کرده ، قدیمی ترین عینک سازی ژاپنی هستش . وبخاطر عینک های ظریف و استایل کلاسیکش شناخته میشه . این برند همیشه از جدیدترین تکنولوژی ها و بهترین مواد واسه عینکاش استفاده میکنه که این باعث شده آوازه ی اون جهانی بشه .

kame mannen

10- Hardy Amies

یکی از بهترین تولید کنندگان لباس منطقه ی Savile Row لندن هستش که اخیرا دست به طراحی و ساخت عینک هم زده . و عینکاش هم بیانگر استایل مخصوص این برند میباشد . واسه خرید میتونین به فروشگاه آنلاین اونا سر بزنین .

عینک های hardyamies

شاید بپسندین

نظر بدین