خانه مردانهراهنمای مد آقایان ۵ ترکیب رنگی لباس آقایان که همیشه جواب میده

۵ ترکیب رنگی لباس آقایان که همیشه جواب میده

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

شاید خیلی شنیده باشین که برای اینکه لباس هاتون با هم ست بشن ، همیشه ترکیب رنگ های هم خانواده رو انتخاب کنید ، ولی خب این بار میخوایم عکسشو ثابت کنیم . این رنگ ها با اینکه از خانواده های رنگی خیلی متفاوت هستن ولی باز به خوبی با هم ست میشن .

مشکی + قهوه ای شتری

به حرف اونایی که میگن قهوه ای خسته کننده است توجه نکنید ، پوشیدن قهوه ای شتری راحت تر از پوشیدن رنگ های روشن میباشد و اونارو براحتی میتونین با مشکی ها ست کنید .

همچنین لباس های قهوه ای شتری معمولا پشم یا طرحدار هستن و میتونن به تیپتون عمق بدن .

سرمه ای + زرشکی

شاید بشه رنگ هایی مثل آبی روشن و بنفش رو هم پوشید ولی از اونجا که میخوایم کمی تیره تر باشه . سرمه ای با زرشکی خیلی عالی میشه . برای مثال یک کت یا کاپشن زرشکی با یک شلوار سرمه ای میتونه عالی باشه .

قهوه ای + سبز

خوشبختانه امسال از برند های لوکس گرفته تا فست فشن همه سراغ رنگ های طبیعی رفتن پس چرا شما نرین ؟ یک شلوار سبز تیره تر همیشه بدون ریسک میباشد و باعث میشه بتونین با اون رنگ های طبیعی مثل قهوه ای رو براحتی بپوشین .

صورتی + خاکستری

خیلی از مردا از پوشیدن صورتی بیم دارن ولی این بار میخوایم شما رو فانع کنیم . هر دو رنگ صورتی و خاکستری رنگ های نرمی هستن و صورتی میتونه به خاکستری شادابی بده . چند سال پیش صورتی رو میشد فقط واسه تیپ های راحتی استفاده کرد ولی الان به کمک رنگ هایی مثل خاکستری میشه اونو برای تیپ های رسمی هم استفاده کرد .

برای مثال ترکیب یک تی شرت ، بلوز یا سویشرت صورتی روشن با یک شلوار خاکستری و یا ترکیب یک کاپشن خاکستری با یک شلوار صورتی میتونه مناسب باشه .

سیاه + سفید

فرقی نمیکنه که رنگ پوستتون سفید باشه یا سیاه شما میتونین سیاه و سفید رو براحتی بپوشین . این رنگ ها سالیان درازه که امتحان خود رو پس دادن و میتونین بدون ریسک اونارو بپوشین . ترکیب رنگ سیاه و سفید رو میتونین برای یک تیپ کلاسیک یا راحت و یا حتی مینیمالیست استفاده کنید .

 

شاید بپسندین

نظر بدین