خانه مردانهراهنمای مد آقایان چگونه این تابستان پولوشرت مردانه بپوشیم؟

چگونه این تابستان پولوشرت مردانه بپوشیم؟

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

فصل تابستان که میرسه ، وضعیت هوا تغییر میکنه . مجبور میشین سویشرت ، ژاکت های مردانه و پیراهن های کلفت مردانه خودتونو کنار بزارین و بجای اون از تیشرت استفاده کنین .

راهنمای پوشیدن پولوشرت مردانه

ولی فقط بخاطر اینکه خنک تر بشین مجبور نیستین شلخته بنظر برسین . بنظر میرسه که پولوشرت یک لباس خوش استایل و مناسب برای هر موقعیت و مکانی برای فصل تابستان میباشد .

تن خوری پولوشرت شما باید چگونه باشه؟

قبل از اینکه به انواع راهکار های ست کردن پولوشرت بپردازیم ، نکته ی مهمتر بررسی تن خوری پولوشرت میباشد :

– طول آستین ها نباید بلندتر از نصف جلو بازو باشه

– طول پولوشرت نباید درازتر از کمرتان باشه

– اگه یقه ی پیراهن باعث بشه که گردنتون لاغر بنظر برسه ،مطمئنا یقه ی پولوشرت گشاد هستش . و اگه هم قسمت یقه پولوشرت تنگ باشه ، مطمئنن یقه پولوشرت تنگه . باید یک پولوشرت با یقه ی بین این دو انتخاب کنید .

حالا با در نظر گرفتن موارد بالا میتونین ۵ استایل آماده ی زیر رو واسه این تابستون انتخاب کنید .

1- کلا سفید بپوشین

اگه آخر هفته تصمیم دارین در شیک و پر انرژی بنظر برسین ، یه استایل کاملا سفید انتخاب خوبیه . برای شروع میتونین یک پولوشرت سفید ساده رو انتخاب کنین ، بدون هیچ لوگو و نوشته ای روی آن و دقت کنین که پولوشرت تن خوری مناسبی داشته باشه و شل نباشه . و با یک شلوار کتان که در قسمت پاها کمی تنگ باشه استفاده کنین . چون یک شلوار شل همه ی زحمات شما رو به باد میده. همچنین برای یک استایل مینیمال و زیبا میتونین از کفش های سفید یا بژ برای کلا سفید پوش شدن و یا از کفش های راحتی چرم قهوه ای برای ایجاد تنوع در استایلتون استفاده کنین . در آخر میتونین قسمت پایین شلوار رو تا کنین تا احساس خنکی و راحتی داشته باشین .

توجه داشته باشین که اگه سفید با رنگ پوستتون زیاد سازگار نیست میتونین از پولوشرت هایی با رنگ های روشن تر مثل بژ و سفید استخوانی یا تون های  کمرنگ مثل سبز نعنایی و آبی آسمانی استفاده کنین .

پولوشرت سفید با لباس های سفید

2 – پولوشرت رو با لباس های اسپرت بپوشین

بخاطر تاریخچه ای که پولوشرت در ورزش هایی همچون تنیس وچوگان دارد ، میتوانید پولوشرت رو با لباس های اسپرتی براحتی ست کنین و یک استایل اسپرت عالی داشته باشین . میتونین پولوشرتتون رو با یک کاپشن چرمی و یک شلوار راحتی بپوشین و یک استایل خیابانی زیبا داشته باشین و یا میتونین پولوشرت رو به تنهایی با یک شلوار ساده سیاه و یک جفت کفش سفید کتانی و یا اسپرت بپوشین و یک استایل لوکس اسپرتی داشته باشین .همچنین سعی کنید از پوشیدن پولوشرت هایی با طرح های زیپدار و شلوغ خودداری کنین .

پولوشرت با شلوار اسپرت

3- پولوشرت رو بجای پیراهن با کت بپوشین

یک روش ساده برای شیک و در عین حال خنک بودن در روز های گرم تابستان ، کنار گذاشتن پیراهن های آستین بلند مردانه و پوشیدن پولوشرت مردانه میباشد این استایل مخصوصا برای مناسب های نچندان رسمی و مهمونی های خودمونی عالی میباشد .

پیشنهاد میکنیم طرح های ساده و رنگ های تیره تر مثل سرمه ای ، زرشکی ، سبز و …رو انتخاب کنید تا بتونین یک تضاد چشمگیر بین پولوشرت و کت برقرار کنین .

هر چی باشه پولوشرت کمی رسمی تر از تی شرت با کت ، و کمی خودمونی و پر انرژی تر از پیراهن با کت میباشد . حالا دو انتخاب دارین ، اولی اینکه میتونین پولوشرت رو با یک کت و شلوار خیاطی و با ساعت ست کنین و اگه میخواین کمی خودمونی تر باشین گزینه ی دوم باقی میمونه و اون پوشیدن پولوشرت با کت و البته یک جفت کفش کتانی مینیمال و یا کفش های راحتی چرم مانند میباشد .

پولوشرت با کت مردانه

4 – پولوشرت رو با شلوارکتان بپوشین

اگه کت مردانه تو روزای تابستونی واسه شما مناسب نیست ، یک پولوشرت تک میتونه لباس مناسبی برای مناسبت های کمی غیر رسمی تر تو روزای گرم باشه. با اینکه یک پولوشرت ساده اینجا میتونه جوابگو باشه ولی میتونین از طرح هایی که باعث جلب توجه بشه استفاده کنین ، مثل پولوشرت های طرحدار،و ساخته شده از پنبه ی مرغوب و مرینوس . و در آخر میتونین  با شلوار های کتانی رنگ بژ ، سرمه ای و خاکستری براحتی ست کنین.همچنین پیشنهاد میکنیم دکمه های پولوشرت رو تا آخر ببندین تا رسمی تر و شیک تر بنظر برسین.

پولوشرت با شلوار مردانه

5 – پولوشرت رو با شلوارک بپوشین

یک روش عالی برای خنک موندن تو گرمای تابستون ست کردن پولوشرت با شلوارک پارچه ای مردانه میباشد . یک ست زیبا که هر مردی باید داشته باشه . نکته ی مهم اینجا اینکه پولوشرت رو باید در تون رنگ های روشن و الیاف نازک و خنک انتخاب کنین .اگه خواستین شلوارک ساده بپوشین ، سعی کنید از پولوشرت طرحدار استفاده کنین تا استایلتون از حالت ساده و تکراری بیرون بیاد . پیشنهاد ما پولوشرت های راه راه و فلورال و یا خال خال میباشد . در نهایت میتونین با یک جفت کفش راحتی چرم یا صندل و یا کفش های بوت که بستگی به سلیقه ی شما داره ، استایلتون رو کامل کنین .

پولوشرت با شلوارک مردانه

 

کلام آخر

فرقی نمیکنه که برای یک مهمونی تابستانی آماده میشین یا با لباس های استایل خیابانی میخواین اونو بپوشین ، اینها 5 دلیلی بودند که شما باید پولوشرت مردانه رو تو کمدتون داشته باشین . البته روش های مختلف دیگری هم وجود دارد که میتونین پولوشرت رو با لباس های دیگتون ست کنین که با گذشت زمان و امتحان استایل های مختلف میتونین به اون روش ها دست پیدا کنین .مثلا میتونین با کت جین مردانه و یا شلوار پشمی واسه روزای بهاری که در پیش رو داریم امتحان کنین 🙂

شما دوست دارین پولوشرت مردانه رو با چی بپوشین ؟ میتونین تو قسمت نظرات به ما بگین .

همچنین برای مشاهده و خرید پولوشرت های مردانه ما اینجا را کلیک کنید .

شاید بپسندین

نظر بدین