خانه مردانهراهنمای مد آقایان مقدمه مد آقایان – قسمت 5 – شلوار کتان

مقدمه مد آقایان – قسمت 5 – شلوار کتان

توسط توحید رضائی
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

در نوشته قبلی در مورد شلوار های جین و نحوه ی انتخاب اونا صحبت کردیم . در این نوشته میخوایم یکم پیش تر بریم و سراغ شلوار های کتان بریم . اشتباه نکنین ، منظور ما این نیست که شلوار کتان بهتر از شلوار جین میباشد ولی اگه واقعیت رو بخواین شلوار های کتان در رنگ ها و طرح های متنوع تر از شلوار جین موجود هستند . اگه از اون دسته از افراد هستین که به شلوارجین عادت کردین و نمیتونین شلوار های دیگه رو تو تنتون تصور کنین ، بهتون قول میدیم که عاشق شلوار های کتان خواهید شد . 

شلوار کتان ها معمولا از پنبه ساخته میشن و مخصوصا تو روزای گرم ، راحتی بی نظیری رو بهتون میدن و در کنار اون شمارو از حالت یکنواختی حاصل از پوشیدن شلوار جین های تکراری خلاص میکنن .

شلوار کتان مردانه

شلوار های کتان رو میتونین براحتی با کفش های راحتی loafers بپوشین . سعی کنید شلوار هایی با تن خوری slim fit انتخاب کنید و از پوشیدن جوراب تا جایی که امکان داره ، خودداری کنید .

بنظر من هر مردی باید یک شلوار کتان کلاسیک در رنگ های بژ و یا رنگ شتری داشته باشه ، چون این رنگ شلوار با هر نوع لباسی ست میشه . برای یک استایل ساده و شیک میتونین یک تی شرت یقه هفت سفید و یا پیراهن در رنگ آبی رو با یک سویشرت یقه گرد خاکستری ترکیب کنید . شلوار کتان های  روشن مثل بژ براحتی با هر لباسی ست میشن که  میتونین حتی با یک تی شرت خاکستری و یک سویشرت کلاهدار در رنگ سیاه بپوشین و باز عالی بنظر برسین .

قدم بعدی میتونه امتحان کردن شلوارکتان های سرمه ای و یا رنگ هایی بین خاکستری روشن تا تیره باشه . این رنگ ها هم مثل بژ میتونن براحتی با لباس های دیگتون ترکیب بشن . رنگ های تیره و سیاه شاید کمی رسمی تر بنظر برسن ، ولی میتونن جایگزین خوبی برای شلوار جین های سیاه باشن . در ضمن اونارو میتونین با تی شرت ها و پیراهن های راه راهتون براحتی بپوشین . توجه داشته باشین که شلوار های کتان با تن خوری های اسلیم رو انتخاب کنید .

برای یک ایده کلی در مورد ست کردن شلوار کتان ها با لباس های مختلف میتونین به کاتالوگ زیر سربزنین ، ولی باید بگم که هیچ چیزی نمیتونه بهتر از یک شلوار کتان رنگ بژ با یک پیراهن آکسفورد سفید و کفش های راحتی loafers برای یک آخر هفته باشه .

یادتون نره که سایز مناسب رو انتخاب کنید و بزودی خواهید فهمید که این لباس مردانه چقدر میتونه راحت و عالی باشه و اونارو میتونین با هر لباسی براحتی بپوشین .

شلوار کتان های رنگی

 شلوار کتان رنگی مردانه

شلوار کتان های کژوال مردانه

شلوار کتان های کژوال مردانه

شلوار کتان های اسمارت – کژوال مردانه

شلوار کتان های اسمارت - کژوال مردانه

همچنین برای مشاهده و خرید شلوار کتان های مردانه ، اینجا رو کلیک کنید >>

شاید بپسندین

نظر بدین