خانه مردانهراهنمای مد آقایان مقدمه مد آقایان – قسمت سوم – تی شرت آستین بلند

مقدمه مد آقایان – قسمت سوم – تی شرت آستین بلند

توسط توحید رضائی
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

در نوشته های قبلی در مورد تی شرت های مردانه و نحوه ی پوشیدن اونا صحبت کردیم و گفتیم که این لباس ساده که یه زمانی فقط به عنوان لباس زیر پیراهن پوشیده میشد ، الان به یکی از نشانه های استایل هر مردی در فصل های گرم تبدیل شده . در این قسمت خواستیم کمی بحثمون رو گسترش بدیم و در مورد تی شرت های آستین بلند و نحوه ی انتخاب اونا صحبت بکنیم . این تی شرت ها معمولا مناسب فصل های پاییز تا اواخر بهار میباشند و هر مردی باید یکی از اینارو تو کمدش داشته باشه . 

تی شرت آستین بلند مردانه

مثل تی شرت های آستین کوتاه ، تی شرت های آستین بلند هم در مدل های یقه گرد ، یقه هفت و در رنگ های مختلفی موجود هستند . مدلایی که الان رو مده ، تی شرت هایی با دوخت راه راه و شبیه بافتنی ریز میباشد که در برند هایی مانند Burton و یا Topman قابل خرید هستند . 

مدل مورد علاقه ما تی شرت های یقه دکمه دار هنلی هستند که حالت بافت ریز رو دارند و اونارو براحتی میتونین با کاپشن نازک و یا به تنهایی پوشید . اگه دوست دارین مدل های هنلی رو انتخاب کنید ، سعی کنید دنبال طرح ها و راه راه هایی باشید که بتونه لباس شما رو از لباس های زیرتون مثل تی شرت ساده که معمولا تو رنگ های ساده هستند ، جدا کنه .

چند راهنمایی سریع و کلی

مثل همیشه ، در زیر راهنمایی هایی در مورد پوشیدن تی شرت های آستین بلند همراه با لباس های دیگه واستون آماده کردیم که اگه دنبالشون کنید ، محاله اشتباه کنید .

  • چیزیکه اینجا واضحه ، اینکه باید از روش لباس پوشیدن چند لایه استفاده کنید ، و فقط دو انتخاب دارید : اولی ، انتخاب تی شرت های آستین بلند در رنگ های مردانه مثل ابی آسمانی ، بنفش آلویی و یا قرمز بلوطی با تی شرت های زیر در رنگ های طبیعی مثل سیاه ، سفید ، خاکستری و سرمه ای و ترکیب تی شرت یقه گرد با یقه هفت میباشد ( یقه هفت در قسمت بالایی باید باشد ) . و یا یک تی شرت سفید یا سیاه یقه گرد رو با یک تی شرت دکمه دار هنلی بپوشین و اجازه بدین که تی شرت بالایی خودشو نشون بده و سپس اونارو با شلوارجین در رنگ تیره ، شلوارکتان ، کت و یا هر چیزی که خوب بنظرتون میرسه ترکیب کنید .
  • سعی کنید اونو زیر یک تی شرت و یا حتی پولوشرت مردانه بپوشین . این مدل هم تقریبا مثل مدل قبلی میباشد ولی فکرشو بکنید ، میتونین یک تی شرت آستین بلند رو از زیر یک تی شرت آستین کوتاه با طرح های گرافیکی بپوشین و به استایلتون حال و هوای اسکیت سواری و ریلکس بدین و با یک شلوارجین ریلکس در رنگ های روشن و یک جفت کفش ونس ست کنید .
  •  اونارو با تی شرت های آستین کوتاه ساده که از زیر پیراهن با دکمه باز میپوشین ، جایگزین کنید . میتونین از تی شرت های آستین بلند سیاه و یا سفید یقه گرد استفاده کنید و یا رنگی رو انتخاب کنید که با رنگ پیراهنتون سازگار باشه. برای مثال با پیراهن های قرمز و یا سیاه راه راه ، سعی کنید تی شرت آستین بلندتون رو در رنگ زرشکی و یا خانواده قرمز انتخاب کنید . سعی کنید کمی از آستین های تی شرتتون رو بالا بزنین ، تا آستین های تی شرتتون دیده بشه . 
  • میتونین تی شرت آستین بلند رو با یک کاپشن مردانه بپوشین . این روش تنها با تی شرت هایی با رنگ های طبیعی جواب میده و میتونین تی شرت رو در رنگ های ساده با یک کاپشن و یا کت بپوشین و یک تیپ زیبا و در عین حال ساده داشته باشین. و یا میتونین یک تی شرت آستین بلند رو زیر یک جلیقه هم بپوشین .
  • زیاد در مورد نحوه ی پوشیدن تی شرت آستین بلند دو دل نباشید . مثل برادر آستین کوتاهشون ، اونارو میتونین با هر نوع لباسی از سویشرت گرفته تا از زیر پیراهن چهارخانه ، زیر یک بافتنی و یا کاپشن بپوشین . سعی کنید حالت های مختلف رو امتحان کنید تا به مدلی که دوس دارین برسین .

اینم از تی شرت های آستین بلندمون . تی شرت هایی که هر وقت احساس کردین هوا کمی سرده و یا بارانیه ، براحتی میتونین از کمدتون در بیارین . این تی شرت ها بدون زمان و مکان هستند و با اونا میتونین انواع استایل های ریلکس و کژوال و یا حتی استایل های رسمی و راحت درست بکنین ، اگه با لباس های مناسب پوشیده بشن .

 

 

شاید بپسندین

نظر بدین