خانه اخبار مد جدیدترین کالکشن مردانه بهار/تابستان 2020 لویی ویتون با تاکید بر لوگو LV

جدیدترین کالکشن مردانه بهار/تابستان 2020 لویی ویتون با تاکید بر لوگو LV

توسط مرضیه حیدری
لویی ویتون
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

یکی از بزرگترین نمایش‌های مردانه هفته مد پاریس برای بهار/تابستان 2020، جدیدترین طراحی‌های ویرجیل ابلو برا لویی ویتون بود که در ژوئن تابستان امسال به نمایش گذاشته شد.
این مجموعه شامل کانسپت‌های مدرن و همراه با ایده های جدیدی بود. ویرجیل ابلو کالکشنی با رنگ‌های روشن و شاداب به همراه هنرهای چشم نواز، کفش‌هایی با ساختار جدید و طیف قابل لمسی از جزئیات گل واکسسوری‌ها را ارائه داده بود.
به غیر از هفته مد، لویی ویتون عکس جدیدی از این کالکشن منتشر نکرده بود تا این که به تازگی عکس‌هایی از لباس‌ها، کفش و کیف‌های چیده شده و آماده برای فروش را منتشر کرد. همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید.

مشاهده و خرید انواع لباسهای مردانه از فروشگاه شهرمون

اگر بخواهیم کالکشن جدید این برند را در چند سطر خلاصه کنیم باید این گونه شرح دهیم:
پیراهن‌ها و کت‌های مردانه با لایه‌های توری، کفش‌های رنگارنگ ست شده با کیف‌ها، سویشرت‌هایی با طرح گل‌های بهاری و انواع اکسسوری‌های مختلف همچون عینک آفتابی‌های مدل میلیونری لویی ویتون در رنگ‌های پاستیلی، همچنین کت‌ها و بارانی‌هایی با جیب‌های زیاد و پیچیده، کالکشن مردانه بهار/تابستان 2020 لویی ویتون را تشکیل داده بودند.
اما از بین این همه رنگی که استفاده شده بود، رنگ پر جنب و جوش آبی و پرتقالی، بیشتر از همه به چشم می‌خورد؛ چرا که این دو رنگ قادر به هماهنگی با سایر رنگ‌ها هستند و به نوعی نقطه قوت این کالکشن به شمار میروند.

تاکید بر لوگوی LV

نکته دیگر که در این مجموعه جلب توجه می‌کند این است که اکثر قطعات به خصوص کفش و کیف‌های آن با لوگوی (LV) لویی ویتون تزئین شده اند.
همچنین ویرجیل ابلو در کنار طراحی‌های مینیمال و سیلوئت محور خود، یک ساعت مچی جدید و خاص را طراحی کرده است که گفته می‌شود قطعه برجسته این کالکشن خواهد بود.

کیف‌های مچی لویی ویتون

راستی لویی ویتون به تازگی با تولید کیف‌های مچی مونوگرام به ترند کیف‌های ریزه پیوست.
این کیف‌ها، کوچک شده کیف‌های قهوه‌ای چرم این خانه مد هستند و قرار است با قیمت ۷۵۰ دلار به فروش برسند. و بحث کاربردی بودن این کیف‌های ریزه مطمئنا بازخورد‌های مختلفی بین طرفدار‌های این برند خواهد داشت.

شاید بپسندین

نظر بدین