خانه اخبار مد سفورا با سبد‌های رنگی، رفتار مشتریان را زیر نظر دارد

سفورا با سبد‌های رنگی، رفتار مشتریان را زیر نظر دارد

توسط مرضیه حیدری
تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی:
سفورا
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه

برای همه ما پیش آمده به محض اینکه وارد فروشگاهی می‌شویم کارکنان آن فروشگاه یا مغازه به استقبالمان آمده و مایل هستند که در خرید کمکمان کنند در حالی که گاهی اوقات ما اصلا مایل به خرید نیستیم و قصدمان تنها نگاهی ساده به محصولات است که با حضور فروشندگان امکان‌پذیر نیست و نمیتوان از قدم زدن و دید زدن لوازم و لباسهای دوست داشتنی لذت برد.
و یا آنقدر از نیاز و اطلاعات خود درباره محصول مطمئن هستیم که احتیاجی به کمک فروشندگان نداریم.
و این یک معظل برای مشتریان، خریداران و همچنین فروشندگان است. اما در این بین فروشگاه‌هایی هستند که به فکر راحتی و آسایش مشتری‌های خود هستند.
و سفورا یکی از این فروشگاه‌هاست.

سفورا (به فرانسوی Sephora) یک شرکت لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی است، که در سال ۱۹۷۳ توسط دومینیک مندوناد راه‌اندازی شد و در حال حاضر متعلق به شرکت لویی ویتون بوده و از برندهای کمپانی LVMH به‌ شمار می‌آید.
راهکاری که سفورا برای حل این مشکل اندیشیده چیست؟
این فروشگاه در همان ورودی فروشگاه دو نوع سبد خرید با رنگ‌های قرمز و مشکی قرار داده است و در بالای آنها توضیح داده که سبدهای قرمز برای کسانی است که به مشاوره و راهنمایی نیاز دارند و سبدهای مشکی برای افرادی است که دوست دارند به طور انفرادی و بدون هیچ کمکی خرید کنند.
همانگونه که در تصویر می‌بینید.

سبدهای خرید رنگی سفورا

استقبال از این ایده سفورا توسط کاربران مجازی

اشتراک گذاری این مطلب توسط یکی از کاربران توییتر سر و صدا کرده و مورد استقبال مردم قرار گرفت و بسیاری از آنها از این ایده سفورا به عنوان “زیباترین ایده” یاد کردند.
و این نشاندهنده این است که بیشتر مردم در همه جای دنیا از این موضوع ناراحت هستند.😉
از سوی دیگر برخی از کاربران ادعا کردند که سفورا در استفاده از ایده سبدهای خرید رنگی، تنها نیست و این ایده مختص اروپاییان نبوده؛ بلکه از چندین سال قبل، (2016) فروشگاه‌هایی در کره جنوبی و آسیای شرقی مانند فروشگاه لوازم آرایشی برند Innisfree هم از این سبدهای رنگی استفاده میکردند تا به مشتریان خود این اجازه را بدهند که خود تصمیم بگیرند آیا به کمک احتیاج دارند یا نه ؟؟

سبدهای خرید رنگی فروشگاه کره‌ای

مشاهده و خرید انواع لوازم آرایشی از فروشگاه شهرمون

شاید بپسندین

نظر بدین